abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63210325
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:19 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Was dat z'n twee, drie, vier of laatste wonder ?

maakt niks uit wat ik wil zeggen is dat hij zijn vijand hielp.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
pi_63210331
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:19 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Was dat z'n twee, drie, vier of laatste wonder ?

Geen van allen, het laatste zal de hemelvaart wel zijn, en het is onmogelijk te bepalen welk nummer het is aangezien vele wonderen niet vermeld worden, zowel voor als na deze gebeurtenis.
pi_63210389
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:23 schreef koningdavid het volgende:
wtf
Ja, ik geloof niet dat Jezus zomaar oren kon aanplakken. Als dat oor eraf was geslagen, lag het eraf [punt].

Ik geloof echter wel, dat de meeste Christenen mij een oor proberen aan te naaien en daar pas ik voor

pi_63210430
Okee en NU stop ik met jou valt niet te discussiëren met je hinderlijk youtube filmpjes gepost.

Je bent echt een trol met de meest vage argumenten die ik ooit heb gezien.
  vrijdag 14 november 2008 @ 01:36:16 #130
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_63210447
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:30 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Ja, ik geloof niet dat Jezus zomaar oren kon aanplakken. Als dat oor eraf was geslagen, lag het eraf [punt].

Ik geloof echter wel, dat de meeste Christenen mij een oor proberen aan te naaien en daar pas ik voor

Lekkere naam heb je ook, vuige satanskind metalslaaf
Please consider the environment before printing this post
pi_63210528
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:30 schreef Apollyon het volgende:

[..]

Of het nu gebeurd is of niet is hier niet het punt, het punt is hier dat lezers hier te lezen krijgen dat Jezus(God), zijn vijanden ook liefheeft... En als er iemand een goed voorbeeld is...

Vanwaar al die vage filmpjes toch steeds trouwens?
pi_63210536
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:36 schreef damsco het volgende:

[..]

Lekkere naam heb je ook, vuige satanskind metalslaaf
Christelijke metal-fan meld zich!
  vrijdag 14 november 2008 @ 01:51:58 #133
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_63210578
Bekeer u tot het hiphopdom!
pi_63210586
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:51 schreef damsco het volgende:
Bekeer u tot het hiphopdom!
Christelijke hiphopper meldt zich.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  vrijdag 14 november 2008 @ 02:46:21 #135
234312 Onsterfelijkheid
Servus_Universitas <3
  vrijdag 14 november 2008 @ 14:23:56 #136
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_63220857
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 02:46 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
Apollyon
  vrijdag 14 november 2008 @ 15:23:23 #137
167595 mirved
Infobesitas
pi_63222444
Ik ben zelf helemaal niet gelovig en ik kan me vinden in bepaalde argumenten dat geloof nogal achterlijk overkomt.

Maar als ik hier zie hoe Apollyon doet tegen andere mensen dan zou ik liever een christen zijn dan iemand zoals jou. Walgelijk hoe jij hier doet constant alles verdraaien, niet in gaan om andermans argumenten, alles zwart-wit zien en totaal geen realiteit besef. sweetlady-o en koningdavid proberen gewoon hun mening te vertellen maar een andere mening dan die van jou accepteer je blijkbaar niet. Nou dan kan je beter het forum verlaten want niemand zal opeens door jou posts het licht zien en zeggen "Ja je hebt gelijk laten we de kerken afbranden!"
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_63227307
Goeiedag, gelovige medemens. Ten eerste verwijs ik wederom naar de eerste post van deze topic.
Het demoniseren van de wetenschap door Christenen.
- 'Er zijn zoveel stromingen, je kunt niet van de Christen spreken.'
Inderdaad en gaan we weer naar de eerste post; is de 'zesdaagse schepping feitelijk waar ?'
De figuren, die de wetenschap demoniseren [zie post een], menen blijkbaar van wel.
Deze 'Christenen', doen er alles aan, om hun onzin te verkopen.
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 01:34 schreef sweetlady-o het volgende:
Okee en NU stop ik met jou valt niet te discussiëren met je hinderlijk youtube filmpjes gepost.

Je bent echt een trol met de meest vage argumenten die ik ooit heb gezien.
Dat vind jij; ik vind Bijbel-citaten minder inhoud hebben, dan de teksten van deze liedjes. Dat is de bedoeling van die filmpjes.
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 15:23 schreef mirved het volgende:
Als ik hier zie hoe Apollyon doet tegen andere mensen dan zou ik liever een christen zijn dan iemand zoals jou. Walgelijk hoe jij hier doet constant alles verdraaien, niet in gaan om andermans argumenten, alles zwart-wit zien en totaal geen realiteit besef.
Hahaha ... "totaal geen realiteit besef". Licht dat eens toe en citeer eens wat posten ? Waar ontbreekt mijn "besef aan realiteit" ? Omdat ik de wetenschap erken en geloof afwijs ? Heb je de eerste post wel bekeken ? Volledig, welliswaar. Heb je je ooit wel eens verdiept in Christen-fundamentalisme ?
Begin hier eens :
http://video.google.nl/videoplay?docid=3929535037535102662&hl=nl
pi_63228065
Maarre, beste Apollyon... wat vind je dan van christenen die niet de wetenschap demoniseren?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_63228227
Discussiëren over godsdiensten...
Dat gaat eindeloos door geloof me maar
pi_63228712
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:25 schreef Bomil het volgende:
Discussiëren over godsdiensten...
Dat gaat eindeloos door geloof me maar
o ik ben al afgehaakt dus zo eindeloos is het niet.
pi_63228884
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:20 schreef koningdavid het volgende:
wat vind je dan van christenen die niet de wetenschap demoniseren?
Iets minder dom.
pi_63231993
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:41 schreef sweetlady-o het volgende:
o ik ben al afgehaakt dus zo eindeloos is het niet.
' tuurlijk ... je weerwoord is gebroken en je taait af, omdat je geen enkel deugend argument kunt aandragen tegenover mij. 'Apollyon, de Koning der Atheisten'. Wellicht zelf uitgeroepen, maar goed. Als je post een leest, past dat precies in het wereldbeeld van de Christen, die ik ken.
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:20 schreef koningdavid het volgende:
Maarre, beste Apollyon... wat vind je dan van christenen die niet de wetenschap demoniseren?
Geen probleem mee, zolang ze ook tegen het CDA, de CU en de SGP zijn.
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 19:47 schreef Emimich het volgende:

[..]

Iets minder dom.
... ja, volledig mee eens ...
pi_63232185
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:35 schreef Apollyon het volgende:

[..]
'Apollyon, de Koning der Atheisten'.
En jij wilt dat we je serieus nemen?

Maar eeuhm die politieke partijen he, die baseren hun meneing weliswaar op christelijke waarden, maar dat zijn dezelfde waarden waar deze maatschappij op gebouwd is. Ik zie je punt dus niet helemaal over die partijen, het is niet zo dat je dwingen of zelfs maar aanmoedigen om christen te worden...

(VVD stemmer)
pi_63232247
Correctie: Hitler was niet gelovig. Alleen voor de bühne.
pi_63232384
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:35 schreef Apollyon het volgende:

[..]

' tuurlijk ... je weerwoord is gebroken en je taait af, omdat je geen enkel deugend argument kunt aandragen tegenover mij. 'Apollyon, de Koning der Atheisten'. Wellicht zelf uitgeroepen, maar goed. Als je post een leest, past dat precies in het wereldbeeld van de Christen, die ik ken.
[
whehe in het land van de blinden is 1 oog koning Nee maar effe serieus ter wille van mijn atheïsten vrienden zeg ik je nu meteen dat je de domste atheïst bent waarmee ik ooit een discussie heb gehouden. Dus nu kom ik op voor de atheïsten door te zeggen dat je hell no hun koning bent.

Ik heb je topic niet eens echt gelezen om je compleet te verpulveren met argumenten het enige wat ik van je heb gezien is kinderachtige post, dat je jezelf tegensprak en liedjes ging posten alsof dat als argument telt.

De reden waarom ik ben ( was?) gestopt met, met jou discussiëren is gewoonweg omdat je te kortzichtig bent om mee te discussiëren. Ik heb betere discussie gehad met mijn verstandelijk gehandicapte buurjongen.
  vrijdag 14 november 2008 @ 21:53:55 #147
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_63232428
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:46 schreef Diederik_Duck het volgende:
Correctie: Hitler was niet gelovig. Alleen voor de bühne.
Hij was niet Katholiek, althans, hij betaalde zijn Kirchensteuer, maar daar hield het wel zo ongeveer mee op. Dat wil niet zeggen dat hij niet religieus was, volgens Goebbels dagboek was hij zeker religieus, doch niet Christelijk. Voor de Bühne zinspeelde hij inderdaad op het Christendom.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_63232511
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:53 schreef Iblis het volgende:

[..]

Hij was niet Katholiek, althans, hij betaalde zijn Kirchensteuer, maar daar hield het wel zo ongeveer mee op. Dat wil niet zeggen dat hij niet religieus was, volgens Goebbels dagboek was hij zeker religieus, doch niet Christelijk. Voor de Bühne zinspeelde hij inderdaad op het Christendom.
Ik had het inderdaad beter moeten verwoorden, hij was niet christelijk. Zijn hele gedrag/denken is natuurlijk wel doortrokken van religiositeit.
pi_63232577
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:57 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik had het inderdaad beter moeten verwoorden, hij was niet christelijk. Zijn hele gedrag/denken is natuurlijk wel doortrokken van religiositeit.
Als sadisme tegenwoordig religiositeit is...
pi_63232731
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:51 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik heb betere discussie gehad met mijn verstandelijk gehandicapte buurjongen.
Leuk; neemt niets weg van mijn aversie tegen Christenen en hun abjecte geloof [zie post een].

Je kunt zoveel 'vinden' en ik heb een metaaldetector, dus ik vind wel eens pelgrimtekens uit de veertiende eeuw.

Die geef ik niet aan bij de autoriteiten; zeker niet, als daar Christenen aan de macht zijn.

Wat jij vaag noemt aan mijn uitspraken, is voor een geletterd en intelligente lezer zeker wel te behapstukken, maar je zegt zelf :
quote:
Op vrijdag 14 november 2008 21:51 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik heb je topic niet eens echt gelezen ...
... Dag ! Rare Christen-ziel !

"Ik heb je topic niet eens echt gelezen ..."

Bevestig mijn vooroordeel van de Christen-honden maar ... dat doe je goed

MOD's ... niet zeuren, hoor. Er wordt niet gescholden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')