quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:20 schreef DarkShine het volgende:
http://www.venlonaren.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2496&Itemid=1
Gezien het beleid van VVV gaat het niet zoiets worden. Men zal hoe dan ook iets bouwen wat zonder al teveel moeite in de toekomst uitgebreid kan worden. Overigens vind ik die skybox muurquote:Aanvulling Venlonaren.nl:Vandaag, vrijdag 14 november, verscheen in Dagblad De Limburger een artikel waarin preses Hai Berden zegt dat er "nog geen tekening of ontwerp" ligt. Wel erkent de VVV-voorzitter dat er inderdaad een "vingeroefening" bestaat van een architect in opdracht van de club, "puur om te kijken of het mogelijk is op 7000m2 op het kazerneterrein een multifunctioneel congres- en evenementencentrum te bouwen".
Volgens Berden is het de bedoeling dat VVV straks gaat samenwerken met "een bekende architect met ervaring op dat gebied".
Het kan best mooi zijn hoor.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:53 schreef JLSB het volgende:
Gezien het beleid van VVV gaat het niet zoiets worden. Men zal hoe dan ook iets bouwen wat zonder al teveel moeite in de toekomst uitgebreid kan worden. Overigens vind ik die skybox muur![]()
Klopt, al die prefab ovalen voetbaltempels beginnen zooooo saai te worden...quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:53 schreef EvertonPride het volgende:
Wat ik jammer vind is dat alle nieuwe stadions een geheel nieuw stadion krijgen. Ik vind het veel mooier om 4 verschillende vernieuwde tribunes te zien. Zoals Goodison Park nu maar dan gerenoveerd.
maar dat is ook vooral mooi in combinatie met de rest van het stadionquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:50 schreef reem het volgende:
[..]
Het kan best mooi zijn hoor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig voor de diversiteit en de eigen clubidenteit is die modegril aan het verdwijnen..quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:06 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Klopt, al die prefab ovalen voetbaltempels beginnen zooooo saai te worden...
Wederom doet Twente het dus heel netjes!
Nog steeds lelijk, maar al iets beter dan het was. Wanneer gaan ze inzien dat drie tribunes kut is...quote:Op vrijdag 14 november 2008 00:24 schreef The_Verve het volgende:
De nieuwe tekeningen van Veendam mogen ook wel in de OP.
http://www.bvveendam.nl//index.php?option=com_content&task=view&id=2372&Itemid=46
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al dat geel ....quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:50 schreef reem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 november 2008 07:46 schreef DIGGER het volgende:
Nieuwe stadion van Juve:
(of in foto's: http://www.corrieredellos(...)0il%20nuovo%20stadio )
Ziet er wel aardig uit, ik vind het motief met de stoeltjes wel mooi, hoewel het natuurlijk niet om een leeg stadion gaat.
Haha geweldig die skyboxen, gewoon een vierkant hok met een paar bureaustoelen.quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:50 schreef reem het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stadion van Luik?quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:29 schreef Utca het volgende:
Wie kan mij zeggen welk stadion dit is?
Dat stadion krijgt een capaciteit van 40.000. Ik snap niet zo goed waarom? Heeft Juventus geen grote aanhang?quote:
Nee, Torino is de club van het volk daar.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat stadion krijgt een capaciteit van 40.000. Ik snap niet zo goed waarom? Heeft Juventus geen grote aanhang?
Oke. Vreemd. Aangezien Juventus het zeker de laatste decennia aanzienlijk beter doet dan Torino.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Nee, Torino is de club van het volk daar.
Juventus heeft vooral veel tv-supporters, ondermeer uit Zuid-Italie. Maar in de stad zelf is de club niet bijster populair en daarom trekken ze alleen bij heel grote wedstrijden veel publiek.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oke. Vreemd. Aangezien Juventus het zeker de laatste decennia aanzienlijk beter doet dan Torino.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |