ik heb ooit eens zo'n ding gewonnen en nooit gebruikt!quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:10 schreef Tezz het volgende:
[..]
De mijne is op electriciteit. Je vult de onderbak met water, hangt daar een bak met lavasteentjes boven en daar zitten de grillelementen onder. De stap met de lavasteentjes sla ik inmiddels over, want het is iedere keer zo'n gedoe om die krengen schoon te maken (uitkoken). Dus in principe werkt het heel simpel: ik giet een litertje water in de bak, zet de grillelementen aan, wacht tot de bbq-grill goed heet is en mik mijn eten eten er op!
Na het grillen gaat de gietijzeren bbq-grill de vaatwasser in (af en toe moet ik er wel eerst even met een borstel over, bij aangekoekte dingen), tap ik het water af (onder zit een kraantje) en ga ik met een doekje door de bak en klaar! Ik gebruik hem bijna dagelijks. Ideaal ding!
En ontopic: de verse pepernoten van vanmiddag!!!!!!!! Die zijn echt super lekker.........
rucolapasta?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:43 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik had gemaakt: gevulde portobello's met rucolapasta
Die van ons waren ook heel lelijkquote:Op woensdag 19 november 2008 15:23 schreef _Arual_ het volgende:
Ik ben pepernoten aan het bakken... Zien die dingen er altijd zo lelijk uit als je ze zelf bakt? Of moet ik ze gewoon niet vergelijken met de perfect egale en precies in de juiste kleur bruin gestelde pepernoten zoals ik die ken?
Ja, maar ik ben 26quote:Op woensdag 19 november 2008 16:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Die van ons waren ook heel lelijk. Maar wat wil je als twee vierjarigen ze in elkaar draaien
. Ze smaakten echter heerlijk
.
Weet je, als ik het telkens in en uit de kast zou moeten halen zou ik het ook niet zo vaak gebruiken denk ik. De mijne zit gewoon ingebouwd naast mijn gasfornuis. Wanneer ik het niet gebruik ligt er een afsluit(glas)plaat overheen.quote:Op woensdag 19 november 2008 12:24 schreef lies1947 het volgende:
[..]
ik heb ooit eens zo'n ding gewonnen en nooit gebruikt!
vanaf nu gaat dat dus wel gebeuren, nu ik zie hoe eenvoudig dat gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |