oeh lekker , ga ik ook snel weer eens maken..quote:Op maandag 17 november 2008 18:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh oh oh, wat ruikt het hier toch lekker
de coq au vin staat lekker te pruttelen, die mag nog ff een uurtje ofzo
Klinkt idd goed!quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:34 schreef Zo-is-dat het volgende:
Had gister een nieuw recept geprobeerd; gehaktballetjes met komijn en chilivlokken, gestoofd met gedroogde abrikoosjes en rode uien. In een pitabroodje met rucola en zelf gemaakte knoflooksaus..... Hmmm!
Twas geslaagd!
Zie hier het recept!quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klinkt idd goed!
Net een restje pasta op als lunch. Voor straks heb ik nog nootjes, een smoothie en een klein stukje appeltaart. Vanavond thaise curry.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:28 schreef Tezz het volgende:
Ik ben met mijn dochtertje pepernoten aan het bakken. Ze heeft ze expres 'mislukt'' gemaakt, want dat zijn (volgens haar) de lekkerste, hihi. Anyway, mijn huis ruikt heeeeeeeeerlijk!
De pepernotengeur was wel snel weer verdwenen, want inmiddels is er een diner for two in progress:quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:51 schreef MaLo het volgende:
[..]Dat ga ik morgenmiddag met mijn dochter en een vriendinnetje doen!
Ik verheug me nu al op de heerlijke geur
owjah jij had een keuken bbq! hoe werkt dat nou eigenlijk precies? op gas?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
De pepernotengeur was wel snel weer verdwenen, want inmiddels is er een diner for two in progress:
[ afbeelding ]
De mijne is op electriciteit. Je vult de onderbak met water, hangt daar een bak met lavasteentjes boven en daar zitten de grillelementen onder. De stap met de lavasteentjes sla ik inmiddels over, want het is iedere keer zo'n gedoe om die krengen schoon te maken (uitkoken). Dus in principe werkt het heel simpel: ik giet een litertje water in de bak, zet de grillelementen aan, wacht tot de bbq-grill goed heet is en mik mijn eten eten er op!quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:58 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
owjah jij had een keuken bbq! hoe werkt dat nou eigenlijk precies? op gas?
ontopic o-) wij eten vanavond simpele ovenschotel, aardappeltjes, met uit, tomaat, chorizo en een kwak aardappel anders eroverheen.
En welk merk was niet voor herhaling vatbaar?quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:08 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik zit nu een rundvlees salade schotel ding te eten![]()
Niet voor herhaling vatbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |