Maar hoe zit het nou met jouw modambities?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:03 schreef De_Ananas het volgende:
JODENNN JODEENNNNNNN
ALLE MODJES ZIJN HOMOOOOOOOOOOOO
ALLE MODJES ZIJN HOMOOOOOOOOOOOOO
HET ZIJN DE BOEREN EN MOFFEN TEGELIJK! (WIJST NAAR DE MODJES)
Heb ik niet, ik ben de eeuwige oppositiequote:Op donderdag 13 november 2008 20:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Maar hoe zit het nou met jouw modambities?
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:04 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
woeiik heb nr1 ook gevonden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
succes!!!Ik dank u!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*bookmark*
Oppositie.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:05 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Heb ik niet, ik ben de eeuwige oppositie
De crew is te bang om mij als mod neer te zetten want dan verbleken alle modjes bij mij.
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:03 schreef De_Ananas het volgende:
JODENNN JODEENNNNNNN
ALLE MODJES ZIJN HOMOOOOOOOOOOOO
ALLE MODJES ZIJN HOMOOOOOOOOOOOOO
HET ZIJN DE BOEREN EN MOFFEN TEGELIJK! (WIJST NAAR DE MODJES)
ik 0quote:Op donderdag 13 november 2008 20:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
![]()
En ik heb nog maar 2 notes.
In bijna 2 jaar tijd.
VIEZE MÊNNUS KUT PARASIET :Rquote:Op donderdag 13 november 2008 20:07 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ik 0mja, ik heb ook nog niet zo heul veel posts
Ik bijna 5k.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:07 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
ik 0mja, ik heb ook nog niet zo heul veel posts
Plaats een tubgirl, dan krijg jij er vast wel een note bij (minimaal 1)quote:Op donderdag 13 november 2008 20:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
IK HEB GVD NOG STEEDS MAAR 10 NIOTES, AL SINDS FOKKING 21OKT...IM LOSING MY TOUCH !!!!
ZO MAAR FF EEN TORRENTJE PLAATSEN
![]()
![]()
wow, respectquote:Op donderdag 13 november 2008 20:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik bijna 5k.
Dat is 1 note op 2,5k.
Maar ook gelijk een ban.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Plaats een tubgirl, dan krijg jij er vast wel een note bij (minimaal 1)
Ban uitlokken is een ban krijgen.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:09 schreef Juup© het volgende:
[..]
Plaats een tubgirl, dan krijg jij er vast wel een note bij (minimaal 1)
En ik weet niet eens waarvoor, ik ga toch godverdorrie toch geen 2,50 per note betalen!quote:
Inderdaad. Maar dat komt omdat ONZ bijna dood isquote:Op donderdag 13 november 2008 19:53 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ze komen anders vaak zat langs
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:09 schreef BobbyB het volgende:
Kaste 1 (Topp-notsj): Afcajos, superXmacho, De_Ananas, Chriz2k, Herald, RickoKun, dagdag
Wat dacht je van dagdagquote:Op donderdag 13 november 2008 20:09 schreef BobbyB het volgende:
Kaste 1 (Topp-notsj): Afcajos, superXmacho, De_Ananas, Chriz2k, Herald, RickoKun, dagdag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |