ik was niet eens gegaan, jeweets!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik was om kwart voor 9 al weggeweest.
dat was LectErquote:Op donderdag 13 november 2008 17:16 schreef immortalsean het volgende:
maar goed dat hannibal niet op was komen dagen, dan had je dit niet meer na kunnen vertellen!
Variatie:quote:Op donderdag 13 november 2008 17:35 schreef Broekpaling het volgende:
Treinknor.
Kneus.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Lekker de hele dag bier zuipen!quote:Op donderdag 13 november 2008 17:14 schreef Bullet-tooth het volgende:
Correctie: iemand die geen lid is en thuis woontquote:Op donderdag 13 november 2008 18:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Student die voor zijn studie heen en weer reist.
Ik spreek liever van een forens of pendelaar.
Mensen die alleen maar op zichzelf gaan wonen omdat ze bang zijn wat hun medekorpsballetjes wel niet van ze zullen denkenquote:Op donderdag 13 november 2008 19:12 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
Correctie: iemand die geen lid is en thuis woont
Overigens zie ik dat TS 20 is en nog steeds thuis woont. Wat voor moederskindje ben je dan wel niet?!!!!!
Is daar iets mis mee? Ik zie het juist als iets speciaals.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:12 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
Correctie: iemand die geen lid is en thuis woont
Overigens zie ik dat TS 20 is en nog steeds thuis woont. Wat voor moederskindje ben je dan wel niet?!!!!!
Groepsgedrag heet dat.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:24 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar op zichzelf gaan wonen omdat ze bang zijn wat hun medekorpsballetjes wel niet van ze zullen denken
Mensen die thuis wonen om huilend bij mama op schoot te kunnen zittenquote:Op donderdag 13 november 2008 19:24 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar op zichzelf gaan wonen omdat ze bang zijn wat hun medekorpsballetjes wel niet van ze zullen denken
Ach gossie, kon het optstandige pubertje niet meer met z'n ouders door één deur?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:29 schreef RozeAnjer het volgende:
[..]
Mensen die thuis wonen om huilend bij mama op schoot te kunnen zitten
Stelletje HBO'ers hierboven
Ofyles2 is trouwens wel de ultieme spoorknor met zijn ondertitel en avatar_!
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:35 schreef Lente_ninja het volgende:
Ik ben een HBO'er die voorspelbare dooddoeners bedenkt
Nee, je begrijpt het niet. Op een gegeven moment besluit je gewoon dat het voor jezelf beter is om op jezelf te gaan wonen. Dat heeft niks met "niet meer door een deur kunnen" te maken, wel alles met volwassen zijn en worden. Sommigen (WO'ers) hebben dat op hun 18e, sommigen (HBO'ers) op hun 23e. Maakt niet uit, we zijn allemaal gelijk hoor.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:35 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ach gossie, kon het optstandige pubertje niet meer met z'n ouders door één deur?Moet je even laten zien hoe vre-se-lijk volwassen jij wel niet bent?
Ga jij maar lekker een ritje maken met de faaltrein
Vind ik ook, maar je hebt van die kijk-mij-eens-een-grote-internet-penis-hebben patsertjes die alleen maar ergens voor 400 euro een bezemkast onderhuren, puur omdat ze bang zijn voor moederskindje te worden uitgemaakt. Diezelfde patsertjes nemen vervolgens wel elk weekend drie sporttassen vol vuile onderbroeken mee terug naar mammaquote:Op donderdag 13 november 2008 20:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het niet. Op een gegeven moment besluit je gewoon dat het voor jezelf beter is om op jezelf te gaan wonen. Dat heeft niks met "niet meer door een deur kunnen" te maken, wel alles met volwassen zijn en worden. Sommigen (WO'ers) hebben dat op hun 18e, sommigen (HBO'ers) op hun 23e. Maakt niet uit, we zijn allemaal gelijk hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
![]()
I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun![]()
korpsquote:Op donderdag 13 november 2008 19:24 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar op zichzelf gaan wonen omdat ze bang zijn wat hun medekorpsballetjes wel niet van ze zullen denken![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het niet. Op een gegeven moment besluit je gewoon dat het voor jezelf beter is om op jezelf te gaan wonen. Dat heeft niks met "niet meer door een deur kunnen" te maken, wel alles met volwassen zijn en worden. Sommigen (WO'ers) hebben dat op hun 18e, sommigen (HBO'ers) op hun 23e. Maakt niet uit, we zijn allemaal gelijk hoor.![]()
Oh en lente_ninja woont nog thuis zeker?![]()
![]()
Toch mooi hoe één opmerking van die kutkneus van een RozeAnjer een heel topic meteen weer richting de thuiswoners versus huurders discussie stuurt. Knap eigenlijk.![]()
![]()
Hoe weet jij nou weer in wat voor huis ik woon, arbeider dat je er bent?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:08 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar je hebt van die kijk-mij-eens-een-grote-internet-penis-hebben patsertjes die alleen maar ergens voor 400 euro een bezemkast onderhuren, puur omdat ze bang zijn voor moederskindje te worden uitgemaakt. Diezelfde patsertjes nemen vervolgens wel elk weekend drie sporttassen vol vuile onderbroeken mee terug naar mamma![]()
Ik bespioneer je terwijl je slaaptquote:Op vrijdag 14 november 2008 07:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer in wat voor huis ik woon, arbeider dat je er bent?
![]()
![]()
Oh, je ziet wel in dat je een onzinargument aandraagt, dat is wel positief.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:14 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ik bespioneer je terwijl je slaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |