SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....![]()
![]()
I've known for many years that I would turn to rust
I find a reason for another breath
Before my return to dust
I become one with science and mathematic and the rising of the sun![]()
korpsquote:Op donderdag 13 november 2008 19:24 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar op zichzelf gaan wonen omdat ze bang zijn wat hun medekorpsballetjes wel niet van ze zullen denken![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:04 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het niet. Op een gegeven moment besluit je gewoon dat het voor jezelf beter is om op jezelf te gaan wonen. Dat heeft niks met "niet meer door een deur kunnen" te maken, wel alles met volwassen zijn en worden. Sommigen (WO'ers) hebben dat op hun 18e, sommigen (HBO'ers) op hun 23e. Maakt niet uit, we zijn allemaal gelijk hoor.![]()
Oh en lente_ninja woont nog thuis zeker?![]()
![]()
Toch mooi hoe één opmerking van die kutkneus van een RozeAnjer een heel topic meteen weer richting de thuiswoners versus huurders discussie stuurt. Knap eigenlijk.![]()
![]()
Hoe weet jij nou weer in wat voor huis ik woon, arbeider dat je er bent?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:08 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar je hebt van die kijk-mij-eens-een-grote-internet-penis-hebben patsertjes die alleen maar ergens voor 400 euro een bezemkast onderhuren, puur omdat ze bang zijn voor moederskindje te worden uitgemaakt. Diezelfde patsertjes nemen vervolgens wel elk weekend drie sporttassen vol vuile onderbroeken mee terug naar mamma![]()
Ik bespioneer je terwijl je slaaptquote:Op vrijdag 14 november 2008 07:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou weer in wat voor huis ik woon, arbeider dat je er bent?
![]()
![]()
Oh, je ziet wel in dat je een onzinargument aandraagt, dat is wel positief.quote:Op vrijdag 14 november 2008 09:14 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Ik bespioneer je terwijl je slaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |