Categorie: Meningen over OUDers:
# Grappigste OUDer award
Bix, zonder twijfel!
# Gouden Toetsenbord award voorheen de columniste award
Noli Ze leest fijn, maakt altijd hele plakwerken van haar posts, gewoon leuk vind ik.
# Helpende hand award
P_iglet, weet altijd dingen waar ik totaal geen weet van heb.
# Reldel award
# Hormonster award
# Supercalifragilisticexpialidocious-OUDer-award
Luchtbel, in combinatie met Jolie. Al die ballen hoog houden en dan ook nog lekker samen op vakantie.
# Jou-wil-ik-wel-als-mijn-mama award ja
Bixister dus.
# Leukste nieuwkomer award
Guuzewuus, maar vooral ook Stella. Wanne schonne!
# Pittige papa award laten we de heren ook niet vergeten
Jarno# Gouwe Ouwe award voor een trouwe OUDposter
Belana[/b, die zit volgens mij aan het bankje vastgekit. En dat vind ik erg gezellig. Blijf dus vooral nog heel lang zitten!
Categorie: De kinderen:
# Praatjesmaker award[b]Piet, Piet, Piet. Die zegt zulke mooie doordachte dingen. Net als zijn zusje trouwens.
# Creatiefste type award maakt de mooiste knutsels, verzint de leukste spelletjes of bakt de mooiste koekjes
Anna (en Yppy, vullen zo ongeveer een heel topic met hun creaties! Ga zo door, jullie brengen mij op ideeen.
Categorie: Zwanger & Bevallen
# Grote geduld award Ik weet dat je de award niet wilt, maar gewoon, omdat ik je nergens anders kan noemen eigenlijk...
Miss_Sly. En ik opteer voor een naamswijziging. Doe-haar-d'r-nou-eindelijk-ook-'s-1!
# Zwangerschap-met-een-sterretje award voor een bijzondere of prachtige zwangerschap
Er zijn dit jaar weer een paar bijzondere zwangerschappen geweest. Mijn stem gaat naar
Diaan. We begonnen samen in het moeilijk-topic, en ondertussen loopt mijn prul al en is ze die van haar nog af aan het bakken. Maar ik ben zo blij dat hij er eindelijk aankomt!!!
# Mooiste zwangere buik award
# Bevallingsverhaal award
Categorie: Creatief:
# Treffendste signature award
Sugar, voor haar gehele ouvre. Als er iemand goed is met tekst...
# Meest bijzondere quote/topic award Dag lieve papa.
Evenstar en Arwen, bewondering. En meer.
# Mooiste geboortekaartje award Op het nippertje,
Mrien, omdat het 'een vervolg' op hun trouwkaart is. Daar hou ik van.
# Leukste kinderkamer award Ik denk van
Madelieve, ik heb onthouden dat ik die sfeer zo fijn vond. En een coole penguinlamp.
# De grappigste/leukste foto award
Familie Spuug!# Handige Harry award welke ouder is het creatiefst voor zijn/haar kind?
Maneki!Categorie: Overig:
# De Joop Zoetemelk award wie verdient er écht een award maar kreeg er steeds géén?
# De Vergulde Tepelschijf voor uitzonderlijke borstvoedingsprestaties
# Wrap-a-holic award welke ouder kan er zo pakkend over vertellen dat je wel haast móet gaan dragen? Ik kan echt niet kiezen.... Maar
Macka heeft er haar werk van gemaakt.
# Meest trotse oom of tante award
Rena! Stoere neefjes om jaloers op te zijn!
En dan mis ik er een heleboel. Rockabella, omdat ze dit haat. Dutchie, omdat ze ook IRL een vriendin is geworden. Renzell, Icicle, Sjak, gewoon, de hele reutel. En Snoop. Die een fantastische doos spullen voor Lena stuurde. Dat vind ik ongelofelijk, dat internet voor zulke dingen zorgt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lishe op 18-11-2008 20:46:39 ]