Nee hoor!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:48 schreef Gellarboy het volgende:
[..].
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hier krijg je echt vette iSoa's van..
Dat is wederzijdsquote:Op donderdag 13 november 2008 13:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik vind dit topic niet meer leuk.
Prima. Doei.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
OOoow daarvanquote:Op donderdag 13 november 2008 13:49 schreef Pjederdy het volgende:
Oh, ik weet waar die zwarte schapen overal van zijn!!
http://www.tele2.nl/frank
Kutreclames
T9 ?quote:
Maar Fglem, snoesje! We hebben The Forgetfull Mind!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:54 schreef Kugari-Ken het volgende:
Organisers niet.. maar...quote:Op donderdag 13 november 2008 13:28 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mijn iPhone synchroniseert zonder enige moeite zomaar met het agenda programma dat ik toch al gebruikte op de iMac. Hoe praktisch.. Volgens mij bestaan er geen organisers die dat zomaar doen.
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik moet zeggen dat het GB en PDD gelukt is wat al die anderen niet gelukt is...
aangezien die voor een groot deel de reden zijn waarom ik liever niet meer dit topic bezoek.
Jamaar jamaar.... Dan heb je geenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:01 schreef Xiance het volgende:
Organisers niet.. maar...
Windows Mobile / Outlook
(overigens heb je ook organisers met windows mobile.. al heten dat dan weer pocket pc's)
Android / Gmail+Gbende
nee.. daar heb je weer 'andere' programma's voor die hetzelfde kunnenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jamaar jamaar.... Dan heb je geenPhotoswap
en
Whoshere
Hallo Mike. DennisMoore is niet de bedenker van dit topic.quote:
Ere wie Ere toe komt he!quote:Op donderdag 13 november 2008 14:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hallo Mike. DennisMoore is niet de bedenker van dit topic.
Zo, hèhè... Dat zat me al de hele dag zo hoog..
Ik wil geen photoswap, who is the whore etc of lichtjes. Ik wil gewoon 4 dictionary'squote:Op donderdag 13 november 2008 14:03 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Jamaar jamaar.... Dan heb je geenPhotoswap
en
Whoshere
Laptop. Mozilla.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:12 schreef Nuno_G het volgende:
Ik wil geen photoswap, who is the whore etc of lichtjes. Ik wil gewoon 4 dictionary's
Hahaha!quote:Op donderdag 13 november 2008 14:12 schreef Nuno_G het volgende:
who is the whore
O haha ja dat gaf ie aan.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Hallo Mike. DennisMoore is niet de bedenker van dit topic.
Zo, hèhè... Dat zat me al de hele dag zo hoog..
Ik welquote:Op donderdag 13 november 2008 14:19 schreef Xiance het volgende:
wheeeeeeeeeeeee ik kan mijn eerste post in t H niet meer vinden
quote:
quote:
verder terug gaat ie nietquote:
Je ondertitel he..... da's een Gabriel Knight spelquote:
Je bedoelt the beast within? Kan wel , maar ik bedoel het nummer van Madonnaquote:Op donderdag 13 november 2008 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ondertitel he..... da's een Gabriel Knight spel
Ik heb hem inmiddels laten liquideren.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels laten liquideren.
Stroekelquote:Op donderdag 13 november 2008 14:33 schreef Xiance het volgende:
Enfin..
namens de"Nabestaanden van Stroekie Fonds" (de NSF) hebben we een momument laten plaatsen op de dam.. een grooooote fallus.. helemaal stroekie
Dus mensen, ik ga even in rouw, mijn dierbare man en maatje herdenken
(pssst.. hij komt weer tot leven hoor!!)
O bahquote:Op donderdag 13 november 2008 14:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je bedoelt the beast within? Kan wel , maar ik bedoel het nummer van Madonna
tis een verassing voor jou shatz.. kun je er mooi samen met Gellar op gaan zitten..quote:Op donderdag 13 november 2008 14:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
StroekelEn waarom heb je dat niet eerst overlegd met mij, ik dacht dat ik ook mede bestuurslid was...
wat o bah?quote:
Ok. maar samen erop zitten? gellar eerst, in zijn poepert erin en uit zijn mond er weer uit. dan ga ik wel...quote:Op donderdag 13 november 2008 14:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
tis een verassing voor jou shatz.. kun je er mooi samen met Gellar op gaan zitten..
kunnen jullie opa's wijsheden herdenken tot de dag van zijn wederopstanding!
que?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ok. maar samen erop zitten? gellar eerst, in zijn poepert erin en uit zijn mond er weer uit. dan ga ik wel...
quote:
trek je wel wat moois aan.. Queen Bee komt namelijk een krans leggen...quote:Op donderdag 13 november 2008 14:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ok. maar samen erop zitten? gellar eerst, in zijn poepert erin en uit zijn mond er weer uit. dan ga ik wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |