quote:
verder terug gaat ie nietquote:
Je ondertitel he..... da's een Gabriel Knight spelquote:
Je bedoelt the beast within? Kan wel , maar ik bedoel het nummer van Madonnaquote:Op donderdag 13 november 2008 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je ondertitel he..... da's een Gabriel Knight spel
Ik heb hem inmiddels laten liquideren.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 14:31 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb hem inmiddels laten liquideren.
Stroekelquote:Op donderdag 13 november 2008 14:33 schreef Xiance het volgende:
Enfin..
namens de"Nabestaanden van Stroekie Fonds" (de NSF) hebben we een momument laten plaatsen op de dam.. een grooooote fallus.. helemaal stroekie
Dus mensen, ik ga even in rouw, mijn dierbare man en maatje herdenken
(pssst.. hij komt weer tot leven hoor!!)
O bahquote:Op donderdag 13 november 2008 14:29 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Je bedoelt the beast within? Kan wel , maar ik bedoel het nummer van Madonna
tis een verassing voor jou shatz.. kun je er mooi samen met Gellar op gaan zitten..quote:Op donderdag 13 november 2008 14:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
StroekelEn waarom heb je dat niet eerst overlegd met mij, ik dacht dat ik ook mede bestuurslid was...
wat o bah?quote:
Ok. maar samen erop zitten? gellar eerst, in zijn poepert erin en uit zijn mond er weer uit. dan ga ik wel...quote:Op donderdag 13 november 2008 14:37 schreef Xiance het volgende:
[..]
tis een verassing voor jou shatz.. kun je er mooi samen met Gellar op gaan zitten..
kunnen jullie opa's wijsheden herdenken tot de dag van zijn wederopstanding!
que?quote:Op donderdag 13 november 2008 14:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ok. maar samen erop zitten? gellar eerst, in zijn poepert erin en uit zijn mond er weer uit. dan ga ik wel...
quote:
trek je wel wat moois aan.. Queen Bee komt namelijk een krans leggen...quote:Op donderdag 13 november 2008 14:39 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ok. maar samen erop zitten? gellar eerst, in zijn poepert erin en uit zijn mond er weer uit. dan ga ik wel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |