Mijn iMac en iPhone vinden elkaar zooooo lief. Zodra je ze aan elkaar hangt beginnen ze direct zo heftig van alles uit te wisselen dat het een wonder is dat ze nog geen iHiv hebben. Alhoewel, ze zijn natuurlijk monogaam. Oneindige en de allerpuurste liefde is het.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:02 schreef hierissieweer het volgende:
maar serieus, een mac-telefoon, daar kan ik dus helemaal niks mee, veel te ingewikkeld
En volkomen iDiotproof. Echt de grootste bosmongool kan er mee werken.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:07 schreef PJORourke het volgende:
iPhone is intuitiever dan die troep van Samsung hoor.
En het crasht zelden. Drie keer in drie jaar. Samsung? Regelmatig als ik gebeld word.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:08 schreef Gellarboy het volgende:
En volkomen iDiotproof. Echt de grootste bosmongool kan er mee werken.
Ik snap het anders niet hoor!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:08 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
En volkomen iDiotproof. Echt de grootste bosmongool kan er mee werken.
Kreeg je er geen USB-condoom bij?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:07 schreef Gellarboy het volgende:
Mijn iMac en iPhone vinden elkaar zooooo lief. Zodra je ze aan elkaar hangt beginnen ze direct zo heftig van alles uit te wisselen dat het een wonder is dat ze nog geen iHiv hebben. Alhoewel, ze zijn natuurlijk monogaam. Oneindige en de allerpuurste liefde is het..
Mijn nokia alleen als ik meer dan 2 uur aan de lijn hangt, maar volgens mij kunnen meer telefoons dat niet aan...quote:Op donderdag 13 november 2008 13:09 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En het crasht zelden. Drie keer in drie jaar. Samsung? Regelmatig als ik gebeld word.
Dyslectisch dropje achter het toetsenbordquote:
Zie je al die gekleurde knop-jes? Daar moet je op druk-ken.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:10 schreef hierissieweer het volgende:
Ik snap het anders niet hoor!
Daar heb je dan spellingcheck add-ons voor he.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dyslectisch dropje achter het toetsenbord
Ff doorposten, dan mag jij er overheen!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:13 schreef MrBrightside het volgende:
De hele TT is zo verneukt, met lelijke ronde haakjes en geen #.
Ik heb nu een Samsung zonder Nederlandse dictionary en je kunt T9 niet algemeen uitzetten. Wel per bericht. Kutding, valt ook al uit elkaar en ik ben er echt niet wild mee.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:13 schreef hierissieweer het volgende:
Mijn nokia alleen als ik meer dan 2 uur aan de lijn hangt, maar volgens mij kunnen meer telefoons dat niet aan...
ik had ooit deze dat was elke dag een reset doen omdat hij anders niet functioneerde En het ergste van alles, hij stuurde sms bommen (1 sms versturen maar wel 10 keer zenden naar de ander en ik maar afvragen waarom mijn rekeningen zo hoor waren)
Structuur! Structuur en regelmaat!!!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:13 schreef MrBrightside het volgende:
De hele TT is zo verneukt, met lelijke ronde haakjes en geen #.
Maaaaaaaar, toegegeven, ik word ook horendol van die autocorrectie functie op de iPhone.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:15 schreef PJORourke het volgende:
Ik heb nu een Samsung zonder Nederlandse dictionary en je kunt T9 niet algemeen uitzetten. Wel per bericht. Kutding, valt ook al uit elkaar en ik ben er echt niet wild mee.
Deed geen melding :Squote:Op donderdag 13 november 2008 13:14 schreef MrBrightside het volgende:
[..]
Daar heb je dan spellingcheck add-ons voor he.
Er zijn dus echt mensen die touch screen moeilijker vinden dan pijltjes en knopjes.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:13 schreef Gellarboy het volgende:
Zie je al die gekleurde knop-jes? Daar moet je op druk-ken.
Nee, ik ben nu vrij! Ik wil niet werken!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Structuur! Structuur en regelmaat!!!
Hij lijkt nog ook.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:13 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Zie je al die gekleurde knop-jes? Daar moet je op druk-ken.
[ afbeelding ].
Waaaarom wil jij geen PS3 die je naast games ook kunt gebruiken als een mediacenter omdat je vindt dat dingen moeten doen waar ze goed in zijn... maar heb je wel een iPhone die god weet wat allemaal meer kan dan alleen bellen en SMS-en?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Maaaaaaaar, toegegeven, ik word ook horendol van die autocorrectie functie op de iPhone.
Maar ik vergeef hem al z'n makken omdat het zo'n fijn ding is..
Tsss, dit is gewoon gephotoshoptquote:Op donderdag 13 november 2008 13:16 schreef MrBrightside het volgende:
Ik vind kinderen kut maar deze in Cairo was best poepsig.
[ afbeelding ]
Ik ben er een van.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Er zijn dus echt mensen die touch screen moeilijker vinden dan pijltjes en knopjes.
Ja, maar hij lijkt wel te leren. Althans, na intensief Fokken. Maar "uit" zou wel fijn zijn ja.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:16 schreef Gellarboy het volgende:
Maaaaaaaar, toegegeven, ik word ook horendol van die autocorrectie functie op de iPhone.
Leuk, dat retrosfeertje. Werkt goed. Onderwerp mag ietsje lichter.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:16 schreef MrBrightside het volgende:
Ik vind kinderen kut maar deze in Cairo was best poepsig.
[ afbeelding ]
Ja, is prima. Ik doe nu echt 3 x keer zo lang met mijn batterij. En de mijne lijkt dus NIKS te leren, ik heb echt al zooooooo vaak FX terug moeten veranderen naar XX. Zelfs als ik het 6 keer naast elkaar doe op dezelfde regel. Niks.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:18 schreef PJORourke het volgende:
Ja, maar hij lijkt wel te leren. Althans, na intensief Fokken. Maar "uit" zou wel fijn zijn ja.
Heb jij de 2.1 software? Is dat wat?
Je hebt gisteren niet goed gelezen he?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:17 schreef Ang3l het volgende:
maar heb je wel een iPhone die god weet wat allemaal meer kan dan alleen bellen en SMS-en?
Ja hallo!quote:
Maar wat is dan 't nut van de iPhone nog?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:21 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je hebt gisteren niet goed gelezen he?
Ik heb naast mijn iPhone ook elke dag gewoon mijn iPod bij me. Ik blijf mijn stelling dus trouw..
Oeh1quote:Op donderdag 13 november 2008 13:22 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja hallo!Je staat 3 keer paginagroot in de nieuwe Expreszo!
.
Ja, de twee-letter woorden blijven moeilijk. "Ik" bijvoorbeeld. Maakt ie altijd "is" van.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:20 schreef Gellarboy het volgende:
Ja, is prima. Ik doe nu echt 3 x keer zo lang met mijn batterij. En de mijne lijkt dus NIKS te leren, ik heb echt al zooooooo vaak FX terug moeten veranderen naar XX. Zelfs als ik het 6 keer naast elkaar doe op dezelfde regel. Niks..
Photoswappen, WhosHere'n, Internetten, Treintijden bekijken, bioscooptijden opvragen.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Maar wat is dan 't nut van de iPhone nog?
Maar dat hoort een telefoon toch ook niet te doen? Daar heb je een organizer of zoiets voor.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:24 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Photoswappen, WhosHere'n, Internetten, Treintijden bekijken, bioscooptijden opvragen.
Dingen die ik niet kan met een andere, kleine mobiele apparaten..
Dat wel.quote:Oh ja, en bellen en SMS'en..
Kun je ook dictionary's downloaden voor dat ding. Ik word gek dat ik geen phone kan krijgen met eng, nl, portugues en esp dictionary'squote:Op donderdag 13 november 2008 13:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je lijkt mijn ex wel!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:25 schreef Gellarboy het volgende:
En bij gadgets gaat het helemaal niet zozeer om het nut. Ik wil gewoon veel. lampjes
.
Je krijgt dan ook veel adapters.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:25 schreef Gellarboy het volgende:
En bij gadgets gaat het helemaal niet zozeer om het nut. Ik wil gewoon veel. lampjes
.
Mijn iPhone synchroniseert zonder enige moeite zomaar met het agenda programma dat ik toch al gebruikte op de iMac. Hoe praktisch.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Maar dat hoort een telefoon toch ook niet te doen? Daar heb je een organizer of zoiets voor.
Nope. Ik heb hem standaard op Engels staan, want dat vind ikquote:Op donderdag 13 november 2008 13:26 schreef Nuno_G het volgende:
Kun je ook dictionary's downloaden voor dat ding. Ik word gek dat ik geen phone kan krijgen met eng, nl, portugues en esp dictionary's
Maar ik wil een phone met nederlands, engels, portugues en spaans erop zo dat ik kan switchen. Iemand een idee welke dit wel heeft.quote:Op donderdag 13 november 2008 13:30 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Nope. Ik heb hem standaard op Engels staan, want dat vind ik. geil.
.
Maar aangezien ik wel 90% van mijn SMS'jes in het Nederlands typ, word ik nu dus gek van dat autocorrect..
Maar goed..
Oh, maar je iMac hangt ook regelmatig met mijn Paarse shuffle te snuffelen en ook met mijn iPhone, en die hangt af en toe weer aan mijn laptop en dat is zo'n beetje de bedrijfshoer hier. dus zo veilig is het nietquote:Op donderdag 13 november 2008 13:07 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mijn iMac en iPhone vinden elkaar zooooo lief. Zodra je ze aan elkaar hangt beginnen ze direct zo heftig van alles uit te wisselen dat het een wonder is dat ze nog geen iHiv hebben. Alhoewel, ze zijn natuurlijk monogaam. Oneindige en de allerpuurste liefde is het..
Eentje zonder T9?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Maar ik wil een phone met nederlands, engels, portugues en spaans erop zo dat ik kan switchen. Iemand een idee welke dit wel heeft.
quote:Op donderdag 13 november 2008 13:45 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Oh, maar je iMac hangt ook regelmatig met mijn Paarse shuffle te snuffelen en ook met mijn iPhone, en die hangt af en toe weer aan mijn laptop en dat is zo'n beetje de bedrijfshoer hier. dus zo veilig is het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |