Maar wat voor reden(en) heb je dan nog om de film te gaan zien?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:15 schreef Ryan3 het volgende:
Ik wil hem ook zien; maar je weet gewoon al dat er een heel mager clichéverhaaltje aanhangt, dat het ook nog plot afgeraffeld wordt en dat je alle spektaculaire beelden in feite al gezien hebt middels die trailers.
Maar goed we gaan hem zien.
Het witte huis dat verpletterd wordt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:49 schreef Terecht het volgende:
[..]
Maar wat voor reden(en) heb je dan nog om de film te gaan zien?
Dat heb je al in de trailer kunnen zien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:00 schreef Elegy het volgende:
[..]
Het witte huis dat verpletterd wordt.
stfu and watch itquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat heb je al in de trailer kunnen zien.
En, het amerikaanse gezin met hond redt de wereld uiteindelijk? Of niet?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:00 schreef WanEnOonlie het volgende:
Gisteren gezien. Als de beste dialoog komt van een kip die op het punt staat geslacht te worden, dan weet je wel hoe laat het is. Tenenkrommend acteren bij vlagen, maar wel supertoffe special effects (oh ja, en wat een slecht maatschappijkritisch einde w.b. Afrika)
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:50 schreef Dibble het volgende:
De hoofdpersoon zal waarschijnlijk een mislukte relatie/huwelijk hebben. Daarnaast heeft hij uit die relatie een zoon waarmee hij slecht contact mee heeft. Z'n zoon luistert niet naar zijn waarschuwingen en onder neemt zelf actie. Op een gegeven moment red de hoofdpersoon z'n zoon en zo krijgt hij het vertrouwen terug. Dezelfde man is toevallig wetenschapper en/of heeft directe connecties met de Amerikaanse overheid die op de een of andere manier geen raad weet en geen plan heeft. Later word er in een ruine iets gevonden waarmee hij de wereld red net voordat het aan z'n einde kwam. Happy End, next.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dat het potentieel van het genre rampenfilm niet echt ten volle wordt benut.
Ik zou het wel eens gaaf vinden als er een rampenfilm was die niet klef en heroïsch was, maar grimmig en naar. Met een sfeer zoals in Children of Men, of 28 days later.
Extrapoleer dat naar het gegeven ' bijna iedereen op aarde dood' Daar moet je als filmmaker toch wat mee kunnen, dacht ik zo.
[ Bericht 0% gewijzigd door LesStroud op 13-11-2009 00:50:41 ]When it comes to survival..
Vertel dan maar eens hoe JIJ hetgedaan zou hebben ...als Regisseur.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |