Zijn genoeg rampenfilms gemaakt.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:39 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Nou ja, noem maar eens een film die de ondergang van de wereld op deze manier laat zien. Voor een groot CGI spektakel mag je me altijd wakker maken
Idd. Had liever een soort Pearl Habour soort verhaal gezien (zonder de liefdes-verhaallijnen ofc)quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:39 schreef Adelante het volgende:
Jammer dat er weer zo'n familieverhaal in zit met een klein meisje (kill dakota fanning) en zo'n vader die dan zijn gezin moet beschermen...
Nou ja, een kick van CGI. Op z´n tijd vind ik het wel erg fijn om gewoon een grote film te zien met zoveel mogelijk special effectsquote:Op donderdag 18 juni 2009 22:47 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Zijn genoeg rampenfilms gemaakt.
Dat jij een kick krijgt van CGIwil niet zeggen dat het wel weer hetzelfde liedje is
Wow, nice effects!quote:Op donderdag 18 juni 2009 21:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Nieuwe trailer:
Ik heb het idee alsof in deze trailer al een heel hoop wordt weggegeven qua special effects etc.
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 00:54 schreef babbode het volgende:
Hier is de Full Trailer juist uit vandaag![]()
HQ
HD
enjoy!
quote:Find out the truth, google 2012
Eeeuhhh, The Day After Tomorrow.quote:Op donderdag 18 juni 2009 22:39 schreef Jeeh het volgende:
[..]
Nou ja, noem maar eens een film die de ondergang van de wereld op deze manier laat zien.
Alleen al vanwege het shot dat het witte huis verpletterd wordt door een vliegtuigdekschip is voor mij reden genoegquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:50 schreef Dibble het volgende:
nieuwe trailer
lijkt me wel een coole film met dito special effects. Alleen jammer dat rampenfilms tegenwoordig nog steeds een Amerikaans tintje hebben en met om papa schreeuwende kinderen zijn.
Tsja, mocht het een baggerfilm worden dannog is natuurlijk altijd wel eens leuk om te zien hoe ver men tegenwoordig al staat op vlak van cgi![]()
De hoofdpersoon zal waarschijnlijk een mislukte relatie/huwelijk hebben. Daarnaast heeft hij uit die relatie een zoon waarmee hij slecht contact mee heeft. Z'n zoon luistert niet naar zijn waarschuwingen en onder neemt zelf actie. Op een gegeven moment red de hoofdpersoon z'n zoon en zo krijgt hij het vertrouwen terug. Dezelfde man is toevallig wetenschapper en/of heeft directe connecties met de Amerikaanse overheid die op de een of andere manier geen raad weet en geen plan heeft. Later word er in een ruine iets gevonden waarmee hij de wereld red net voordat het aan z'n einde kwam. Happy End, next.![]()
maartog...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |