quote:Op maandag 24 november 2008 06:40 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom ook niet, maar ik hoop nu toch wel een keer op een wat minder happy ending.
Als ze al een eenzame, oude monnik laten verzwelgen door een vloedgolf van ongekende proporties, dan denk ik dat dat wel goed zitquote:Op maandag 24 november 2008 06:40 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom ook niet, maar ik hoop nu toch wel een keer op een wat minder happy ending.
Wat natuurlijk niet betekend dat we maar nieuwe topics moeten maken als de film weer relevant wordtquote:
dank je, dat is één van mijn specialiteitenquote:
Ik vrees alleen een 10,000 BC, Day After Tomorrow gevalletje: mooie beelden, weinig inhoud.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:54 schreef Jeeh het volgende:
[..]
De meningen over Emmerich zijn verdeeld, maar ID4 blijft een geweldig spektakel.
Ik vind het sfeertje dat in de trailer wordt neergezet wel lekker apocalyptisch. Special effects zijn ok, niet heel bijzonder, maar daar gaat het in dit geval ook niet echt om.quote:Op donderdag 11 juni 2009 23:16 schreef Adelante het volgende:
Is iedereen dan zo gecharmeerd van die trailer?Dat moment dat de golf (sowieso is het water vrij nep als het van de helling af kolkt) dat huisje verzwelgt, ziet er totaal niet uit
Nou ja, noem maar eens een film die de ondergang van de wereld op deze manier laat zien. Voor een groot CGI spektakel mag je me altijd wakker makenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |