Noem je mij een hoer?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik nooit gezegt dat iemand oud is..
Heb alleen gezegd dat je duur bent
Sure geen probleem. Wil je het grtodjw logo op je taart?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:07 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Als ik een cadeau heb wil ik daar op zijn minst taart voor terug
Nee.. ik noem je geen hoerquote:Op donderdag 13 november 2008 11:10 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Noem je mij een hoer?
Edit: Sepo
Des te dichter bij de 0, des te strakker om je lul.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:08 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Misschien omdat het meisje van 25+ veul meer ervaring heeft en het dus lekker doet en er was nog een reden waarom je niet voor die 13 jarige moet gaan maar die ben ik even kwijt
Slaap zequote:
Ja ja die uitspraken kennen we welquote:Op donderdag 13 november 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Des te dichter bij de 0, des te strakker om je lul.
Wat? is ze pas 11? maakt niet uit, het rekt vanzelfquote:Op donderdag 13 november 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Des te dichter bij de 0, des te strakker om je lul.
Dat klinkt heul vaudquote:Op donderdag 13 november 2008 11:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik nooit gezegt dat iemand oud is..
Heb alleen gezegd dat je duur bent
quote:
Hahahaquote:Op donderdag 13 november 2008 11:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
YEAAAAAAAAAAH! OKAAAAAAAAAAAY
[ afbeelding ]
Zijn dat geen pooiers?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hmmmm
Ben je een hoer als je met iemand neukt die zijn volgende salaris afstaat aan jou om er kleren van te kopen? Of heet zo'n iemand gewoon...je vriend?
Neh logo hoeft niet, wel slagroom taart svpquote:Op donderdag 13 november 2008 11:10 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Sure geen probleem. Wil je het grtodjw logo op je taart?
wb Sgelequote:Op donderdag 13 november 2008 11:13 schreef Sgele het volgende:
Slaap ze Droxz!
En goeiemorgen mensen![]()
Sommige vrouwen kunnen voor zichzelf zorgenquote:Op donderdag 13 november 2008 11:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]hmmmm
Ben je een hoer als je met iemand neukt die zijn volgende salaris afstaat aan jou om er kleren van te kopen? Of heet zo'n iemand gewoon...je vriend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |