Ik kan je niet uitleggen hoe de PM werkt, maar als je me even mailt op fjb apestaartje hetnet punt nl dan komt het helemaal goed!quote:Op donderdag 13 november 2008 10:40 schreef Tja... het volgende:
Wat een gaaf topic - ben gisteren begonnen met lezen - alle posts in alle topics. Echt een wow-gevoel ;dat ik niet achter Fok! had gezocht.
Aangezien er volgens mij geen spullen meer nodig zijn, wil ik best een bijdrage doen in de pet. Alleen geen idee hoe PM werkt (ik lees/post vooral in WGR- zo kwam ik hier uit) dus daar moeten jullie even duidelijkheid over geven.
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:26 schreef MaikelS het volgende:
Geef mij die pet maar even, 30 euro van deze kant. Stuur een pm naar me met het rekening nummer e.d. maak ik het over straks of wanneer het nodig is.
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:26 schreef MaikelS het volgende:
Geef mij die pet maar even, 30 euro van deze kant. Stuur een pm naar me met het rekening nummer e.d. maak ik het over straks of wanneer het nodig is.
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef hsnijder het volgende:
Laaaaat ik ook eens gul doen ! ik doe er 85 euro bovenop ! !! waar moet het heen ! alles voor PB
quote:Op donderdag 13 november 2008 11:35 schreef hsnijder het volgende:
Laaaaat ik ook eens gul doen ! ik doe er 85 euro bovenop ! !! waar moet het heen ! alles voor PB
Er is ergens een rekeningnummer?quote:Op donderdag 13 november 2008 11:34 schreef MaikelS het volgende:
Geld is overgemaakt ElisaB
Denk dat je ElisaB even een PM of mail moet sturen, dan komt het vast wel goedquote:Op donderdag 13 november 2008 11:59 schreef hsnijder het volgende:
Ja maar waar ! zit me scheel te lezen.
Half vijf !!!! dan sta ik meestal op ! jij gaat slapenquote:Op donderdag 13 november 2008 04:22 schreef Papabear het volgende:
[..]
Bij deze het eerste bericht vanaf de nieuwe pcSnelle jongen
![]()
edit: bijna half 5, morgen verder![]()
En intussen wordt ie slapend rijkquote:Op donderdag 13 november 2008 12:31 schreef hsnijder het volgende:
[..]
Half vijf !!!! dan sta ik meestal op ! jij gaat slapen
denk dat ie liever andere opties gekozen had als het konquote:Op donderdag 13 november 2008 12:54 schreef Causa het volgende:
[..]
En intussen wordt ie slapend rijk
Het is gewoon een grapjequote:Op donderdag 13 november 2008 12:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
denk dat ie liever andere opties gekozen had als het kon
uiteraardquote:
ElisaB: ik mail straks even, maar gooi maar vast 20 euro in de pet voor mij.quote:Op donderdag 13 november 2008 11:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik kan je niet uitleggen hoe de PM werkt, maar als je me even mailt op fjb apestaartje hetnet punt nl dan komt het helemaal goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |