Heb je gekregen toch...quote:Op woensdag 12 november 2008 02:11 schreef masterblackmesa het volgende:
LOL,
Zijn jullie allemaal gokkers ofzo
Ik verwachte wel wat serieuze bestedings advies
80 euro op 34quote:
Ik denk dat ik iets met mijn geld doen wat invloed heeft op mijn leefstijl. b.v een autoquote:Op woensdag 12 november 2008 02:19 schreef SpecialK het volgende:
Op je spaarrekening. Zo niet; hoe je iets besteed is erg gebonden aan je persoonlijkheid.
Of een betere investering. Zoals 3 nachtjes met zo'n high class prostitute. Echt zo'n superdure die ook "girlfriend experience" als dienst aanbied.quote:Op woensdag 12 november 2008 02:22 schreef masterblackmesa het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets met mijn geld doen wat invloed heeft op mijn leefstijl. b.v een auto
Dat heb ik vorige jaar al gedaan ....quote:Op woensdag 12 november 2008 02:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Of een betere investering. Zoals 3 nachtjes met zo'n high class prostitute. Echt zo'n superdure.
Daar zou ik niet de volle 7000 euro aan willen besteden hoor. Mss 1500 ofzow..quote:Op woensdag 12 november 2008 02:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Of een betere investering. Zoals 3 nachtjes met zo'n high class prostitute. Echt zo'n superdure die ook "girlfriend experience" als dienst aanbied.
Ik wou graag een Golf IV is dat wat een beetje ?quote:Op woensdag 12 november 2008 02:32 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Daar zou ik niet de volle 7000 euro aan willen besteden hoor. Mss 1500 ofzow..
Als je nog geen auto hebt, auto kopen. Kijk of je voor 5000 euro wat leuks kan krijgen, dan kan je de overige 2000 uitgeven aan leuke speeltjes voor in/op je auto
Het lijkt mij persoonlijk ook leuk om er wat kleine dingen mee te doen, die je normaal niet gauw doet. Keertje vliegen, weekendje een sportauto huren en lekker touren door de lege bergweggetjes (beter even wachten tot de zomer), ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |