ik hou het netjes.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:07 schreef Jasza het volgende:
Topic titel: DE MENTALITEIT IS NOG STEEDS KUT!
Idd... Die Zeegelaar mag nog een paar jaartjes oefenen in Jong Ajax btw.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het scheelt dat we niet 545677 blessures hebben
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Maakt toch geen ene flikker uit hoeveel blessures we hebben, het heet wel nadeel maar je kan op z'n minst toch godverdomme gewoon wat inzet tonen. Normaal passen en loop acties makenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het leek idd of Van Basten die bij Buitenveldert 3 heeft opgeduikeld ...quote:Op woensdag 12 november 2008 21:10 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Idd... Die Zeegelaar mag nog een paar jaartjes oefenen in Jong Ajax btw.
Het kost ze geld, is een schrale troost.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:09 schreef Fides het volgende:
De hilarische haat-smsjes van ADO, Utrecht en Groningen fans stromen alweer binnen....
Dan nog mag je van dit Volendam, met alle respect, niet verliezen. Blessures zijn, als je een topclub claimt te zijn in zo'n potje geen excuus!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Precies... PSV wint al jaren de beker niet meer, maar wordt wel kampioen. Heb ik toch liever die situatie.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:11 schreef Messenga het volgende:
Ik maak me echt niet druk om die wedstrijd van vanavond. Dit soort dingen gebeuren nou eenmaal. Wat zorgelijker is, is het feit dat wenaar Vermaelen en Oleguer..
En wie niet springt, die is een ...quote:Op woensdag 12 november 2008 21:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel typisch dat die vetzak tegen Ajax ineens wel kan springen.
Oh ja, gaan we nu Sno weer afkatten? Die had tenminste WEL inzet, ondanks dat er weinig lukte.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:12 schreef Tommy2K het volgende:
Zou Sno weten wat buitenspel is?
die arrogante -edit- mentaliteit mag wel eens oprotten idd werken voor je geldquote:Op woensdag 12 november 2008 21:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Maakt toch geen ene flikker uit hoeveel blessures we hebben, het heet wel nadeel maar je kan op z'n minst toch godverdomme gewoon wat inzet tonen. Normaal passen en loop acties maken
IK WALG VAN DIT AJAX
het is al jaren het zelfde liedje, ik ben er echt helemaal klaar mee
niet eens dat we verliezen dat is verdient, maar de manier waarop drijft me helemaal tot waanzin ik ben echt pislink nu teringzooi
Nee natuurlijk niet, wat kan mij dat hele AZ-PSV nou rotten.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:13 schreef Whiteguy het volgende:
Even het resultaat daargelaten, hadden jullie als ajax supporters ook niet liever gehad dat RTL had overgeschakeld naar AZ-PSV ?
Wedstrijd was (op de verlenging na misschien) toch waanzinnig kut. Ik had ze geen ongelijk gegeven als ze dat hadden gedaan iig.
Pittig inderdaad.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:11 schreef Landgeld het volgende:
En dan te bedenken wat voor enorm zwaar programma we krijgen:
7 zo 16/11 Ajax - PSV
8 zo 23/11 AZ - Ajax
9 do 27/11 Hamburger SV - Ajax
10 zo 30/11 Ajax - FC Utrecht
11 zo 7/12 FC Volendam - Ajax
12 vr 12/12 Ajax - NAC Breda
13 wo 17/12 Ajax - Slavia Praag![]()
Ja doe, die kerel won geen enkel duel en hield geen 1 bal vastquote:Op woensdag 12 november 2008 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh ja, gaan we nu Sno weer afkatten? Die had tenminste WEL inzet, ondanks dat er weinig lukte.
Zul je zien dat Mendez ook geblesseerd raakt straksquote:Op woensdag 12 november 2008 21:14 schreef Tommeke het volgende:
Morgen maar ff een flink strafkamp voor de niet geblesseerden. -edit-Aanpakken die slappe flikkers!
Trouwens: hoop je op wat geblesseerden bij PSV, raakt Kromkamp geblesseerd
Precies!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan nog mag je van dit Volendam, met alle respect, niet verliezen. Blessures zijn, als je een topclub claimt te zijn in zo'n potje geen excuus!
Schilder.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:14 schreef KirkLazarus het volgende:
Zondag
Vermeer; Silva, van der Wiel, Lindgren, Schilder; Gabri, de Jong, Enoh, Vertonghen; Bergkamp, Suarez
AUB
Tijd voor een bril Noshiba!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja doe, die kerel won geen enkel duel en hield geen 1 bal vast
Die lul-de-behanger mag fijn in de zak mee met Sinterklaas. Wat een slappelingquote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef Tommy2K het volgende:
Ik vond trouwens Gabri ook echt om te huilen... steeds maar van die halve balcontactjes, ook niet echt voorop in de strijd, wanneer gaat zo'n kerel het team nou eens echt een beetje dragen?
Inderdaadquote:Op woensdag 12 november 2008 21:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
die arrogante -edit- mentaliteit mag wel eens oprotten idd werken voor je geld
Ho ho, we gaan geen spelers lozen die nog kunnen lopen.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Schilder.Die pannekoek moet echt zsm geloosd worden.
Moet ik terugnemen, je hebt gelijk dat 'ie iig wel hard werkte. Maar als je 82 minuten aanziet dat hij keihard ploetert maar gewoon niet in de spits past... eerder onze beste Evander uit zijn lijden verlossen dan!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh ja, gaan we nu Sno weer afkatten? Die had tenminste WEL inzet, ondanks dat er weinig lukte.
Wie welquote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja doe, die kerel won geen enkel duel en hield geen 1 bal vast
Ja, je had m uit de spits moeten halen, maar volgens mij hadden we m op het middenveld goed kunnen gebruiken. En hij was in elk geval nog verantwoordelijk op een goede kans en een fatsoenlijke voorzet op Suarez.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:17 schreef Tommy2K het volgende:
[..]
Moet ik terugnemen, je hebt gelijk dat 'ie iig wel hard werkte. Maar als je 82 minuten aanziet dat hij keihard ploetert maar gewoon niet in de spits past... eerder onze beste Evander uit zijn lijden verlossen dan!
Stond er sowieso iemand om die "eventuele" bal op te vangen dan? Volgens mij was dat het probleem!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr-Sander het volgende:
Dat Schilder en Kennedy een Ajax-shirt mogen dragen is echt schandalig
De kans dat Kennedy een corner of vrije trap goed aflevert is nog kleiner dan dat je de loterij wint...
Ja gvd ik was ook al meteen aan het schreeuwen van Eraf eraf! dfalijk lig je er weer paar weken/maanden eruit... dat kunnen we nu echt niet gebruikenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat was dat trouwens voor gekut dat Vermaelen in het veld bleef staan? Hebben ze dan werkelijk niets geleerd?
Het meest schandalige is dat de vaste klanten het hebben laten afweten. Ik noem een Lindgren en Gabri..quote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr-Sander het volgende:
De kans dat Kennedy een corner of vrije trap goed aflevert is nog kleiner dan dat je de loterij wint...
Ik snapte de bedoeling ook nietquote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat was dat trouwens voor gekut dat Vermaelen in het veld bleef staan? Hebben ze dan werkelijk niets geleerd?
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr-Sander het volgende:
Dat Kennedy een Ajax-shirt mag dragen is echt schandalig
De kans dat Kennedy een corner,vrije trap, een man passeert, een loopactie maakt, een pass goed aflevert is nog kleiner dan dat je de loterij wint...
Haha, inderdaad zeg. Je kan nog beter met een man minder spelen dan met Kennedy in het elftal. Leonardo was stukken gevaarlijker, helaas was het toen al veel te laat.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr-Sander het volgende:
Of niet he.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Hopelijk rot deze ook snel een keer op. Zit het langste bij het eerste en is helemaal niks meer gegroeid. Je zou zeggen dat die het stokje van Sjonnie zou overnemen. En verdedigend nog steeds knudde laten we het maar niet over zijn blessure gevoeligheidquote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef Mr.Mills het volgende:
Heb bij Vermaelen altijd het idee dat hij zo raar neerkomt... Zijn enkels lijken altijd half dubbel te klappen.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:21 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Hopelijk rot deze ook snel een keer op. Zit het langste bij het eerste en is helemaal niks meer gegroeid. Je zou zeggen dat die het stokje van Sjonnie zou overnemen. En verdedigend nog steeds knudde laten we het maar niet over zijn blessure gevoeligheid
Ja, want we hebben zoveel betere verdedigers die hem zouden kunnen vervangenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:21 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Hopelijk rot deze ook snel een keer op. Zit het langste bij het eerste en is helemaal niks meer gegroeid. Je zou zeggen dat die het stokje van Sjonnie zou overnemen. En verdedigend nog steeds knudde laten we het maar niet over zijn blessure gevoeligheid
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:15 schreef zjroentje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:14 schreef KirkLazarus het volgende:
Zondag
Vermeer; Silva, van der Wiel, Lindgren, Schilder; Gabri, de Jong, Enoh, Vertonghen; Bergkamp, Suarez
AUB
En Bodul moest zich eerst maar eens bij Jong Ajax bewijzenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:22 schreef Cyberia18 het volgende:
Ow en een speler uit A1 verkiezen boven Leo.
Marco
Ik vind hem zo'n mietje..quote:Op woensdag 12 november 2008 21:21 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Gaat helemaal nergens overquote:Op woensdag 12 november 2008 21:22 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
En Bodul moest zich eerst maar eens bij Jong Ajax bewijzen
Nou zo goed is ie niet hoor. En het is toch bijna transfertijd. Iedereen is vervangbaar. Na zo lang al bij Ajax te vertoefen nog steeds zo drama spelen...pfffquote:Op woensdag 12 november 2008 21:22 schreef Devz het volgende:
[..]
Ja, want we hebben zoveel betere verdedigers die hem zouden kunnen vervangen
Juist, jij snapt het! Altijd makkelijk om Kennedy en Schilder (die er in de 70e minuut in komt) de schuld te geven, maar er was niemand die zijn niveau haalde. De enige die nog iets probeerde was Luis.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het meest schandalige is dat de vaste klanten het hebben laten afweten. Ik noem een Lindgren en Gabri..
Stekelenburgquote:Op woensdag 12 november 2008 21:18 schreef versteegrob het volgende:
Mag toch hopen dat Vermaelen & Oleguer & Urby niet voor een lange tijd eruit liggen.
Ons ziekenboeg is gewoon veel beter dan het huidige eftal. Heb ineens niet meer zo'n zin in zondag...
quote:
OMGquote:Op woensdag 12 november 2008 21:26 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Stekelenburg
Oleguer - Vermaelen - Van der Heijden - Emanuelson
Enoh - Aissati - Sarpong
Sulejmani - Huntelaar - Cvitanich
Schilder kan dit niveau niet aan en zal het ook nooit kunnen. Wegwezen dus en plaats maken voor iemand anders die wel aan de door jou genoemde kwaliteiten voldoet. Het enige wat Schilder vandaag gedaan heeft is lange ballen geven op onze kopsterkte aanval.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]![]()
Prima back-up voor de linksbackpositie. Je had toch niet verwacht dat hij vandaag Ajax bij de hand nam? Gewoon een nuttige speler die er staat als hij er moet staan.
Kut excuus, tegen Volendam moet je met élk team kunnen winnen. Bovendien worden blessures elk jaar als excuus gebruikt, ga dan gvd eens naar de oorzaak kijken.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:24 schreef 16meter het volgende:
Ajax is dit seizoen nog niet een keer aangetreden met z'n sterkste elf.
Zoals het er nu naar uitziet zal dat ook niet gebeuren.
Bij die goal ook weer een beginnersfout waardoor je al weet dat die man nooit top gaat worden. Je loopt een bal NOOOOIT achterna in zo'n situatie maar dekt de afspeel mogelijkheid af .quote:Op woensdag 12 november 2008 21:26 schreef jna het volgende:
Van Basten was ook wel weer lekker bezig. Vermaelen geeft duidelijk aan dat het niet meer gaat maar moet toch blijven staan en vervolgens wordt van Basten boos op hem dat ie er niet uitgaat
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:28 schreef denthemen het volgende:
vanuit Volendam: kut team!! 0,0 inzet, wanprestatie! Dan nog die blessures, zie zwaar op tegen Zondag..
Prima voor het tweede niet als je Silva op de bank hebt.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:30 schreef Silenus het volgende:
Schilder is een prima back-up voor de LB positie. Als onze overbetaalde topspelers gewoon een beetje harder lopen hoeft Schilder er namelijk helemaal niet in te komen.
Hij voetbalt naar z'n mogelijkheden, het is geen Nederlands elftalkandidaat maar hij laat het op inzet in ieder geval niet afweten. Zeurt niet, zit gewoon op de bank als het moet, prima.
-edit-veld(en), falende medische staf, falende behandelmethodes?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:28 schreef Devz het volgende:
[..]
Kut excuus, tegen Volendam moet je met élk team kunnen winnen. Bovendien worden blessures elk jaar als excuus gebruikt, ga dan gvd eens naar de oorzaak kijken.
Inderdaad gewoon een werker die doet wat hem opgedragen wordt.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:30 schreef Silenus het volgende:
Schilder is een prima back-up voor de LB positie. Als onze overbetaalde topspelers gewoon een beetje harder lopen hoeft Schilder er namelijk helemaal niet in te komen.
Hij voetbalt naar z'n mogelijkheden, het is geen Nederlands elftalkandidaat maar hij laat het op inzet in ieder geval niet afweten. Zeurt niet, zit gewoon op de bank als het moet, prima.
Dan kunnen er nog wel 10 spelers wegwezen. Alleen Suárez kan het niveau aan. Welk niveau eigenlijk?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:27 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Schilder kan dit niveau niet aan en zal het ook nooit kunnen. Wegwezen dus en plaats maken voor iemand anders die wel aan de door jou genoemde kwaliteiten voldoet. Het enige wat Schilder vandaag gedaan heeft is lange ballen geven op onze kopsterkte aanval.
Maar goed, dit is ook maar mijn mening.
Ik kan me er ook niet druk om maken. We zien zondag wel weer wat het wordt.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:35 schreef Jasza het volgende:
Als het in de competitie weer gebeurd tegen Volendam word ik wel gek, nu blijf ik er nog vrij rustig onder.
Dacht het effe niet! Fuck die beker ik wil landskampioen worden!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef AFCA_874 het volgende:
Nou ik verlies liever zondag dan hier hoor. In de competitie kan je het altijd nog rechttrekken in de andere wedstrijden maar dat gaat in de beker niet meer lukken dit jaar.
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan me er ook niet druk om maken. We zien zondag wel weer wat het wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
quote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef AFCA_874 het volgende:
Nou ik verlies liever zondag dan hier hoor. In de competitie kan je het altijd nog rechttrekken in de andere wedstrijden maar dat gaat in de beker niet meer lukken dit jaar.
Oh dus je verliest liever van PSV dan van Volendam?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef AFCA_874 het volgende:
Dat vind ik echt onzin. Een prijs is een prijs. En aan het einde van het seizoen nog een keertje naar de kuip is altijd leuk. Ik baal er wel van dat we verloren hebben. Alleen druk maken doe ik niet. Het begint te wennen. Zoveel wanprestaties en teleurstellingen al meegemaakt. Daar kan deze ook nog wel bij.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef BB-boy het volgende:
Het is genant, maar de beker is eigenlijk niet zo boeiend.
Dit is een grap hoop ik?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:34 schreef Nashje het volgende:
Ach nu kunnen we er in ieder geval vanuit gaan dat er zondag gebikkeld wordt. Dan móet het. Dat heb ik liever dan dat er dan een stel pannenkoeken op het veld staan. Elk nadeel heb z'n voordeel.
Ja tuurlijk. Elk jaar kunnen we het in de competitie rechttrekken. Rot toch op met je arrogantiequote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef AFCA_874 het volgende:
Qua statistieken onverdiend ja. Qua inzet echt zoveel meer verdiend, dan gun ik dit team echt niks als ze zo spelenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:34 schreef RayMania het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die zegt dat Volendam onverdiend heeft gewonnen en eigenlijk maar één of twee schoten op Vermeer heeft gehad?
Hmmm ja, beker rot me normaal ook niet zo. Of in ieder geval ligt daar de minste prioriteit. Blijft het toch jammer want tegen Volendam had je normaal vrij eenvoudig de volgende ronde kunnen halen.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:35 schreef Jasza het volgende:
Als het in de competitie weer gebeurd tegen Volendam word ik wel gek, nu blijf ik er nog vrij rustig onder.
Urby zou ik niet weten, olegeur ook niet, Thomas die heeft iets aan zn enkel na een kopduel kwam hij verkeerd terecht ofsow. Gelukkig zag het niet zo erg uit als KJHquote:Op woensdag 12 november 2008 21:37 schreef Nashje het volgende:
Trouwens Enoh in de basis zondag aub. Die gaat er in ieder geval wel voor en heeft tenminste geen vrouwelijke trekjes.
Wat waren de blessures trouwens? Hoe ging dat dan? Heb niets gezien.
Huh? Of we staan 7 punten voor op PSV of maar 1 puntje. Lijkt me toch íets belangrijker dan dit toernooitje.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef AFCA_874 het volgende:
Oh weer zo eentje die beker boven competitie stelt en weer voor het zoveelste jaar achter elkaar verliest van psv in fokking eigen huis? Check Heerenveen-uit. Had op de een of andere manier het team wel scherp gezet.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:39 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dit is een grap hoop ik?
Welk vechtlust?
Maar een halfvolle kuip met Ajax-supports in de lente (mei) is toch wel Superquote:Op woensdag 12 november 2008 21:36 schreef BB-boy het volgende:
Het is genant, maar de beker is eigenlijk niet zo boeiend.
Het kan altijd ergerquote:Op woensdag 12 november 2008 21:42 schreef Radegast het volgende:
Wat zijn we slecht zeg.
Ooit gedacht aan t leidsche?quote:Op woensdag 12 november 2008 21:41 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Maar een halfvolle kuip met Ajax-supports in de lente (mei) is toch wel Super![]()
![]()
![]()
Helaas gaat dat feestje nu niet door![]()
Bestaat warm ijs ook danquote:Op woensdag 12 november 2008 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik had niet het idee dat de blessures van Oleguer en Vermaelen ernstig waren. De komende dagen niet teveel belasten en eventueel met koud ijs behandelen. Dan verwacht ik ze zondag wel in de basis.
Al weet je het natuurlijk nooit met ons medische staf...
Qua inzicht enzo viel het wel mee inderdaad. Maar z'n traagheid maakt hem gewoon niet goed genoeg voor Ajax, als invaller hooguit een beetje.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:43 schreef Landgeld het volgende:
Ben ik de enige trouwens die Sno niet super slecht vond? Hij was redelijk vaak aanspeelbaar. Hij legde de ballen een paar keer niet goed terug, maar dan zat er ook een man in zijn rug.
Hij is alleen wel traag, zéér traag wat hem voor de spitspositie niet geschikt maakt naar mijn mening. Hij is totaal niet wendbaar en heeft geen snelheid...
Ja! Twee feestjes is beter dan één. En via de de beker is relatief makkelijker dan een lange competitie.quote:
Vermaelen is geen enkel probleem die is vervangbaar door vd wiel centraal te zetten en Silva op de back positie. Voorin zou ik kiezen voor de rappe leonardo of helemaal geen spits maar met een extra middenvelder die aanvallend is ingesteld.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik had niet het idee dat de blessures van Oleguer en Vermaelen ernstig waren. De komende dagen niet teveel belasten en eventueel met koud ijs behandelen. Dan verwacht ik ze zondag wel in de basis.
Al weet je het natuurlijk nooit met ons medische staf...
Vond het ook wel meevallen. Er wordt veel gezeken op Sno, maar hij speelde niet slechter dan de rest en ik zie hem een stuk liever dan een Kennedy..quote:Op woensdag 12 november 2008 21:43 schreef Landgeld het volgende:
Ben ik de enige trouwens die Sno niet super slecht vond? Hij was redelijk vaak aanspeelbaar. Hij legde de ballen een paar keer niet goed terug, maar dan zat er ook een man in zijn rug.
Hij is alleen wel traag, zéér traag wat hem voor de spitspositie niet geschikt maakt naar mijn mening. Hij is totaal niet wendbaar en heeft geen snelheid...
Precies. Er zijn er die je dit verlies zwaarder mag en moet aanrekenen.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:46 schreef peaceman het volgende:
Sno was zeker niet de slechtste vandaag. Al dat gezeur op hem is overdreven. Hij heeft zijn best gedaan, maar is natuurlijk geen spits.
Hehe.. hopelijk is het toch duidelijk geworden voor Bassie dat Sno de snelheid/techniek EN skills van een spits mist... pff wil niet weten hoe vaak hij buitenspel stond..quote:Op woensdag 12 november 2008 21:45 schreef BB-boy het volgende:
Als Van Basten trouwens weer met Sno start zondag ben ik meteen weer weg.
Wat lul je man met je beker boven de competitie.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Oh weer zo eentje die beker boven competitie stelt en weer voor het zoveelste jaar achter elkaar verliest van psv in fokking eigen huis? Check Heerenveen-uit. Had op de een of andere manier het team wel scherp gezet.
Jij snapt het.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:41 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Maar een halfvolle kuip met Ajax-supports in de lente (mei) is toch wel Super![]()
![]()
![]()
Kennedy heeft trouwens zondag voor het eerst wel een goede corner getraptquote:Op woensdag 12 november 2008 21:46 schreef Devz het volgende:
[..]
Vond het ook wel meevallen. Er wordt veel gezeken op Sno, maar hij speelde niet slechter dan de rest en ik zie hem een stuk liever dan een Kennedy..
ach je wilde het gewoon vuige aandachtshoer,quote:
Die weddenschap voor de wedstrijd was al met een vriend afgesloten, het gaat me dus nog een kratje bier ook kosten dit geintjequote:Op woensdag 12 november 2008 21:51 schreef koemleit het volgende:
[..]
ach je wilde het gewoon vuige aandachtshoer,
anders had je het wel voor de wedstrijd gezegd en niet aan het begin van de verlening.
Dacht je dat Job dat door laat gaan na afgelopen jaren die teringbende die er gemaakt is door die kutkoters?quote:
Schijnbaar wel ja. Jammer, maar ik heb liever dat ze zondag erop klappen. En dat is nu wel zekerquote:Op woensdag 12 november 2008 21:48 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Dus elke wedstrijd moeten ze een afstraffing krijgen om de wedstrijd erop weer te branden?
Maar nooit denken dat ik die kut beker boven de 3e ster verkiesquote:Op woensdag 12 november 2008 21:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Schijnbaar wel ja. Jammer, maar ik heb liever dat ze zondag erop klappen. En dat is nu wel zeker. Thuis winnen van psv is weleens nodig weer.
Ik dacht dat je Breach wasquote:Op woensdag 12 november 2008 21:39 schreef basvip het volgende:
Iedereen loopt hier wel hard te trippen, maar ik ben onderhand wel gewend aan die inzetloze kutwedstrijden. Als je zondag tegen Sparta hebt zitten kijken dan heb je je al ook moeten ergeren. Dan leggen ze er nog 5 in, maar qua inzet was dat ook van een laag niveau. Ik zeg op naar zondag en ik hoop dat ze er dan wel allemaal staan.
Dat is ook wel zo,quote:Op woensdag 12 november 2008 21:54 schreef Rnnz het volgende:
Elk nadeel heb z'n voordeel: nu kunnen we tenminste VOL (oké, UEFA..) voor het kampioenschap gaan en hoeven we niet meer om die stomme cup te spelen. Ik wil dat we weer eens kampioen worden dit jaar.
Hup lammen!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:54 schreef Mr-Sander het volgende:
Wordt een beetje de lamme tegen de blinde, zondag....
Tuurlijk is het kampioenschap belangrijker maar je staat gewoon voor jan lul in de nattigheid en kou je 120 minuten lang je club te steunen en je op te winden omdat de heren vandaag even besloten hebben dat het niet zo nodig hoeft.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:54 schreef Rnnz het volgende:
Elk nadeel heb z'n voordeel: nu kunnen we tenminste VOL (oké, UEFA..) voor het kampioenschap gaan en hoeven we niet meer om die stomme cup te spelen. Ik wil dat we weer eens kampioen worden dit jaar.
quote:
Dat vind ik wel respectloos inderdaad. En mag best eens duidelijk worden gemaakt. Liever vroeg dan laat, want dan kunnen we die 3e ster op onze buik schrijven.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:57 schreef Riro het volgende:
[..]
Tuurlijk is het kampioenschap belangrijker maar je staat gewoon voor jan lul in de nattigheid en kou je 120 minuten lang je club te steunen en je op te winden omdat de heren vandaag even besloten hebben dat het niet zo nodig hoeft.
[..]
![]()
Oh jaquote:Op woensdag 12 november 2008 21:58 schreef Chadi het volgende:
[..]
Blinden hebben we er ook wel tussen lopen hoor
Ik dacht dat dat na Heerenveen-uit wel duidelijk was geworden en ik ben echt trots geweest dat we een aantal moeilijke wedstrijden hebben weten te winnen. Maar dit was weer zum kotsenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:59 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat vind ik wel respectloos inderdaad. En mag best eens duidelijk worden gemaakt. Liever vroeg dan laat, want dan kunnen we die 3e ster op onze buik schrijven.
quote:Op maandag 10 november 2008 21:56 schreef Jnk18 het volgende:
Tjah als Ajax tegen Volendam niet zou kunnen winnen kun je beter stoppen als prof club
Enough said!
Punt is: Als je gewoon effe de eerste 45 minuten je best doet sta je daar met 0-3 voor en is er niets an de hand. Dan mogen ze van mij best die tweede helft het een beetje kallum an doen, interesseert me niks.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:01 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat na Heerenveen-uit wel duidelijk was geworden en ik ben echt trots geweest dat we een aantal moeilijke wedstrijden hebben weten te winnen. Maar dit was weer zum kotsen
Daar heeft hij dan ook 1,5 seizoen voor nodig gehad.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:48 schreef basvip het volgende:
[..]
Kennedy heeft trouwens zondag voor het eerst wel een goede corner getrapt
Gelukkig hebben we onze good old versteegrob nog om ons moed in te praten!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:04 schreef versteegrob het volgende:
Er is altijd hoop. We begonnen tegen Sparta best goed alleen toen deed Huntelaar nog mee.
wtf bedoel je daar mee, we missen een aantal grote spelers van ajax.quote:
Dat zeiden we vorig jaar ook tegen onszelf toen we uit de UEFA-cup vlogen. Alle cliché's worden elk jaar weer uit de kast getrokken, het helpt alleen nooit.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:54 schreef Rnnz het volgende:
quote:
Het is al weken flut instelling in uitwedstrijden.. en het spel is vaker ook niet om aan te zien.. blessures horen geen excuus te zijn tegen een ploeg als Volendam...quote:Op woensdag 12 november 2008 22:06 schreef Nicasius het volgende:
[..]
wtf bedoel je daar mee, we missen een aantal grote spelers van ajax.
niet iedereen is fit, en van basten moet ook wat tactieken uitproberen voor zondag
helaas had hij het vandaag mis kan gebeuren, ik heb liever een 3de ster dan zo'n klote beker.
Welke tactieken dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:06 schreef Nicasius het volgende:
[..]
wtf bedoel je daar mee, we missen een aantal grote spelers van ajax.
niet iedereen is fit, en van basten moet ook wat tactieken uitproberen voor zondag
helaas had hij het vandaag mis kan gebeuren, ik heb liever een 3de ster dan zo'n klote beker.
Wees blij dat je het alleen op teletekst hebt gezien.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:06 schreef BoNi het volgende:
Ik kom gewoon net thuis, wegens omstandigheden alleen eerste helft kunnen kijken.
Zie ik dit op teletekst
Verhoeven ook.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Tuyp stond toch ooit bij ajax onder contract?
Tegen wie was het vorige jaar ook alweer? Roda of NAC?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:11 schreef DJ_Ryow het volgende:
kan er alleen maar om lachen. ieder jaar opnieuw..
Timmer, Greene, De Cler, Landzaat, Mols ook. Leuk hequote:Op woensdag 12 november 2008 22:11 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Tuyp stond toch ooit bij ajax onder contract?
wat wil je dan, dat ajax jupiler league gaat spelen ?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:11 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Het is al weken flut instelling in uitwedstrijden.. en het spel is vaker ook niet om aan te zien.. blessures horen geen excuus te zijn tegen een ploeg als Volendam...
Pleur toch op man. Als je nu nog 'mooi voetbal' gaat eisen snap je er gewoon geen reet vanquote:Op woensdag 12 november 2008 22:11 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Het is al weken flut instelling in uitwedstrijden.. en het spel is vaker ook niet om aan te zien..
Slaat idd helemaal nergens op.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Rot op met je trol!
Ik kom thuis- > start FOK op -> open de laatste pagina van het Ajax topic -> ik zie geen uitslag staan dus ik vraag wat ajax heeft gedaan!
![]()
Klopt.Zijn jullie ook zo blij met leonardo?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Timmer, Greene, De Cler, Landzaat, Mols ook. Leuk he.
Kan jequote:
Mwa. Maar dat moet toch geweldig voor jullie zijn? Jullie zien wekelijks enkele Amsterdammers in feyenooit 1. Gelukkig toch nog wat sterren voor jullie.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:16 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Klopt.Zijn jullie ook zo blij met leonardo?
feyenooit 1quote:Op woensdag 12 november 2008 22:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mwa. Maar dat moet toch geweldig voor jullie zijn? Jullie zien wekelijks enkele Amsterdammers in feyenooit 1. Gelukkig toch nog wat sterren voor jullie.
weet ik veel ik heb die wedstrijd niet gekeken, moest werken..quote:Op woensdag 12 november 2008 22:19 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Kan je'en
Maar zeg mij welke tactieken bassie uit heeft geprobeerd voor zondag. Zie geen antwoord op mijn vraag alleen een domvan je.
wtf hun ook al, jezus wat een pech net voor psv :/quote:Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef versteegrob het volgende:
Van Basten zag de ziekenboeg van zijn ploeg tegen Volendam verder groeien. Urby Emanuelson meldde zich voor het duel af met een liesblessure. Oleguer (spierblessure) moest zich ook laten vervangen. Thomas Vermaelen raakte geblesseerde aan de enkel. "Ik kan nu een elftal en een reservebank met al die geblesseerde spelers formeren'', zei Van Basten.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef Nicasius het volgende:
[..]
weet ik veel ik heb die wedstrijd niet gekeken, moest werken..
maar ik denk dat hij vast wat tactieken heeft geprobeerd aangezien hij wat spelers mist
kun je wel zo'n dom poppetje doen, maar denk dan van tenvore na voordat je iets gaat zeggenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
die hebben sinds weken weer eens een heerlijk avondje.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef BB-boy het volgende:
Het stroomt vol met kakkerlakken, dat is lang geleden!
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:28 schreef Nicasius het volgende:
[..]
kun je wel zo'n dom poppetje doen, maar denk dan van tenvore na voordat je iets gaat zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een held, goed gedaan pik.MOKUM XXX RATED
Wij doen nog op alle fronten mee. En jullie?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:30 schreef Tommeke het volgende:
D-K en Hofpleinfontein
Ga na deze blamage, want dat is het, nu niet stoer doen als Feyenoordsupporter. Tot nu toe is jullie seizoen wel ietsje minder dan dat van ons..
Feyenooit.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:21 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mwa. Maar dat moet toch geweldig voor jullie zijn? Jullie zien wekelijks enkele Amsterdammers in feyenooit 1. Gelukkig toch nog wat sterren voor jullie.
Alles behalve beker...quote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij doen nog op alle fronten mee. En jullie?
De degradatiestrijd telt nietquote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
hopelijk reken je de competitie niet mee als frontquote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Zo goed als uitgeschakeld in zowel Europa als de nationale competitie waarin winst slechts een theoretische mogelijk isquote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij vindt de beker een serieuze prijs?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dankje manquote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
![]()
Wat een held, goed gedaan pik.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij doen nog gewoon mee om de titel, beker en in Europa! Bij jullie is het er alweer 1 minderquote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij vindt de beker een serieuze prijs?
Hij gaat ff in m'n sig, hij is eigenlijk te grappigquote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Het alcohol vrije feest op de C**lsingel was schijnbaar voor herhaling vatbaarquote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vraag of jij de beker een serieuze prijs vindt.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij doen nog gewoon mee om de titel, beker en in Europa! Bij jullie is het er alweer 1 minder
Als je 'm niet meer kan winnen is het opeens geen echte prijs meerquote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nogmaals mijn vraag, hoe groot acht je de kans dat jullie doorgaan in Europa en kampioen worden?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij doen nog gewoon mee om de titel, beker en in Europa! Bij jullie is het er alweer 1 minder
zo, nu is het beterquote:Op woensdag 12 november 2008 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wij doen nog gewoon mee om de titel, beker en in Europa!
Let maar op met wat voor opstelling MvB zondag komtquote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef HeatWave het volgende:
Ajax.
Ik wou dat ik IRL kon quoten : 10 min voor de wedstrijd: HW: "Wat de fuck geeft MvB voor een KUT signaal af van onderschatting, beginnen met een jeugdspeler, zo zet je toch je spelers niet op scherp?!, let op mijn woorden, Ajax bakt er niets van en V'dam krijgt 1 kand, die gaat erin en we verliezen!"
Je kan het van te voren zien aankomen en het gebeurt ook nog, zum mdderfokking KOTSEN de instelling van dit kut team.... en zo;n zaadhaas als coach met een bagger opstelling en baggerwissels helpt ook niet.
+1 Scherp!!!!!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De degradatiestrijd telt niet
Top, man, doe de vogeltjesdans om het te vierenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo? Wij worden gewoon kampioen.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vraag of jij de beker een serieuze prijs vindt.
Je hebt eigenlijk helemaal gelijk. De beker is slechts bijzaak, in het leven geroepen om de minder bedeelden ook eens iets te laten winnen.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef RayMania het volgende:
[..]
Tuurlijk is de beker een serieuze prijs. Ik zou er niet wakker van liggen als PSV vanavond verliest, maar het is wel zeker een prijs.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:35 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vraag of jij de beker een serieuze prijs vindt.
Met de A1 hoop ik, dan maar verliezen op zeker, inzet zal er dan wel zijn... deze faalhazen willen 1 ding, geld verdienen.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:36 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Let maar op met wat voor opstelling MvB zondag komt
Verliezen is niet zo'n ramp, wel dat je 3 spelers kwijt bent.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:34 schreef HeatWave het volgende:
Ajax.
Ik wou dat ik IRL kon quoten : 10 min voor de wedstrijd: HW: "Wat de fuck geeft MvB voor een KUT signaal af van onderschatting, beginnen met een jeugdspeler, zo zet je toch je spelers niet op scherp?!, let op mijn woorden, Ajax bakt er niets van en V'dam krijgt 1 kand, die gaat erin en we verliezen!"
Je kan het van te voren zien aankomen en het gebeurt ook nog, zum mdderfokking KOTSEN de instelling van dit kut team.... en zo;n zaadhaas als coach met een bagger opstelling en baggerwissels helpt ook niet.
Nee, ik vind het wel een prijs.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Als je 'm niet meer kan winnen is het opeens geen echte prijs meer
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:11 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Je gaat mij vertellen dat je de beker als een serieuse prijs beschouwt?
quote:
Jij vind doorgaan in Europa een prijs?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:36 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nogmaals mijn vraag, hoe groot acht je de kans dat jullie doorgaan in Europa en kampioen worden?
Meedoen is iets anders dan winnen..
Wil je er een kratje op zetten als je zo zeker bent van je zaak?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Hoezo? Wij worden gewoon kampioen.
Wij hebben de beker helemaal niet nodig.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
verliezen is wel een ramp, alleen Suarez verdient meer dan de hele selectie van Volendam, en ze kunnen het gewoon niet op brengen. Dat is om te kotsen, er staan mensen voor geld daar in de regen te kijken naar deze miljonairs, mensen die 9 euro per uur verdienen en dat uitgeven om in de stromende regen naar hun "helden"te komen kijken!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Verliezen is niet zo'n ramp, wel dat je 3 spelers kwijt bent.
Verlening bij az-psv, goed voor ajax
Doorgaan naar de volgende ronde is een vereiste om de Uefa cup te winnen...quote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij vind doorgaan in Europa een prijs?
Wat heeft jou post met Ajax te maken?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wil je er een kratje op zetten als je zo zeker bent van je zaak?
Voor jullie wel toch?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jij vind doorgaan in Europa een prijs?
Net zo weinig als die van jou dus laten we nu maar weer ontopic gaanquote:Op woensdag 12 november 2008 22:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat heeft jou post met Ajax te maken?
Wat kan het mij nou schelen wat Vakkie_W van de beker vind.Lekker relevant.Je begrijpt dondersgoed wat ik bedoel. Als je er niet meer in zit dan is het opeens geen prijs meer. Is niet alleen hier zo. Is bij de meeste grote clubs zo.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel een prijs.
Dirk-Kuijt vindt het alleen een prijs als Feyenoord nog meedoet of als Ajax uitgeschakeld is.
[..]
[..]
Vooral blijven denken..quote:Op woensdag 12 november 2008 22:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wees blij dat het nog in Volendam wasquote:Op woensdag 12 november 2008 22:40 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik vind het gewoon een kutzooi. Helemaal voor niets naar Volendam gegaan
Vooral doorgaan om op deze manier te posten. Zie het maar als een waarschuwing.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:40 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wat heeft jou post met Ajax te maken?
Ze hebben anders wel lekker eten op de dijk.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:40 schreef TimmyAsd het volgende:
Ik bedoel maar. je verwacht toch gewoon MINSTENS inzet, dat je tegen een bikkelhard spelend team verliest zou nog kunnen maar V'dam stelde er niets tegenover, dit is schandalig. 6 maanden salaris inleveren en strafkamp, geen dag meer vrij, geen kuxe niets!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:40 schreef TimmyAsd het volgende:
Heb jij nu echt niks beters te doen thuis dat je posts van meer dan een half jaar geleden gaat terug zoeken om op internet je gelijk te halen tegen iemand die je gewoon loopt te fucken in een voetbaltopic?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:38 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, ik vind het wel een prijs.
Dirk-Kuijt vindt het alleen een prijs als Feyenoord nog meedoet of als Ajax uitgeschakeld is.
[..]
[..]
Ik heb het woord "Ajax" in mijn post staan. Dus dan is het wel toch wel een post die betrekking heeft op Ajax?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Net zo weinig als die van jou dus laten we nu maar weer ontopic gaan
FYI; Vakkie_W is een kloon van Dirk-Kuijt, dus het is raar te noemen om de beker eerst niet serieus te beschouwen, maar als Ajax uitgeschakeld is, of als Feyenoord 'm wint (vorig jaar) het ineens wél een belangrijke prijs is.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:42 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Wat kan het mij nou schelen wat Vakkie_W van de beker vind.Lekker relevant.Je begrijpt dondersgoed wat ik bedoel. Als je er niet meer in zit dan is het opeens geen prijs meer. Is niet alleen hier zo. Is bij de meeste grote clubs zo.
quote:Op woensdag 12 november 2008 22:44 schreef HeatWave het volgende:
Laat DK toch komen etteren, we zijn toch het lachertje van NL vandaag?
so be it, zondag gewoon een overwinning op die lampenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:44 schreef HeatWave het volgende:
Je typt Vakkie_W + beker in de FOK! search en de 1e hit is deze uitspraak. Niet zo moeilijkquote:Op woensdag 12 november 2008 22:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb jij nu echt niks beters te doen thuis dat je posts van meer dan een half jaar geleden gaat terug zoeken om op internet je gelijk te halen tegen iemand die je gewoon loopt te fucken in een voetbaltopic?
Vites.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:44 schreef HeatWave het volgende:
Ja als we zondag winnen ben ik allang blij. Liever dat dan bijvoorbeeld vandaag winnen en zondag verliezen van PSV.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
so be it, zondag gewoon een overwinning op die lampen
Kan er wel een elftal opgesteld worden danquote:Op woensdag 12 november 2008 22:44 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ben in ieder geval blij dat Van Basten de spelers voor zondag (althans, ik mag het hopen) weer op scherp zet.
Je misbruikt je macht!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je typt Vakkie_W + beker in de FOK! search en de 1e hit is deze uitspraak. Niet zo moeilijk.
'gewoon'quote:Op woensdag 12 november 2008 22:45 schreef Longmen het volgende:
[..]
so be it, zondag gewoon een overwinning op die lampen
Ik hoop dat Sulejmani en Enoh terug kunnen keren. En het publiek móet 90' supporteren.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:46 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Kan er wel een elftal opgesteld worden dan![]()
Gewoon een publieke search hoorquote:
Enoh wel Sulejmani wordt lastig, denk de laatste 20 minuten dat hij mee zou kunnen doen.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sulejmani en Enoh terug kunnen keren. En het publiek móet 90' supporteren.
Dat laatste zie ik niet gebeurenquote:Op woensdag 12 november 2008 22:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sulejmani en Enoh terug kunnen keren. En het publiek móet 90' supporteren.
[..]
Laat het team eens beginnen met 9 (negen ja) min inzet?quote:Op woensdag 12 november 2008 22:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
[..]
Gewoon een publieke search hoor.
Als Cvitanich maar niet te snel wordt gebracht, dat gebeurde met Sulejmani na zijn transfer ook al.quote:Op woensdag 12 november 2008 22:49 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Enoh wel Sulejmani wordt lastig, denk de laatste 20 minuten dat hij mee zou kunnen doen.
Volgende week Cvitanich terug dus hopelijk weer iets op sterkte.
PSV ook achter, gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |