Opgelost. Slotje.quote:Op maandag 10 november 2008 21:48 schreef borisz het volgende:
Dit moet gewoon een makkelijke overwinning worden voor Ajax.
Het wordt ook leuk als het Ajax-doelpunt niet uitblijft hoor.quote:Op maandag 10 november 2008 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk blijft het Ajax-doelpunt lang uit, dan wordt het wel leuk. Maar zal wel niet.
Nee hoor we hebben Snoquote:Op maandag 10 november 2008 22:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Suarez zal voor die ajax doelpunten moeten zorgen de komende week/weken
Wat een heerlijk jalourse reactiequote:Op dinsdag 11 november 2008 20:25 schreef Kopbal het volgende:
Suarez die een week of 6 eruitligt na morgen zou niet verkeerd zijn.
Dit moet toch wel een makkie zijn voor Ajax.
Jaloers?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:30 schreef superjood het volgende:
[..]
Wat een heerlijk jalourse reactie
Whehe ja spelfoutje, maar wat is er grappig aan een speler die een blessure krijgt. Die logica is mij altijd al ontgaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jaloers?Ik zou het wel grappig vinden.
Ach ik zou het ook wel fijn vinden als bepaalde spelers van PSV er tegen Ajax 'door omstandigheden' niet bij kunnen zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:57 schreef superjood het volgende:
[..]
Whehe ja spelfoutje, maar wat is er grappig aan een speler die een blessure krijgt. Die logica is mij altijd al ontgaan
Ik kan er niet warm of koud van worden, als je kampioen wil worden moet je ook van PSV op volle sterkte winnen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:59 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ach ik zou het ook wel fijn vinden als bepaalde spelers van PSV er tegen Ajax 'door omstandigheden' niet bij kunnen zijn
Helemaal gelijk heb je, alhoewel we helaas zelf nu ook niet bepaald op volle sterkte kunnen spelenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:03 schreef superjood het volgende:
[..]
Ik kan er niet warm of koud van worden, als je kampioen wil worden moet je ook van PSV op volle sterkte winnen.
Van een PSV op volle sterkte winnen met de halve basis elf wordt natuurlijk erg lastig.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:03 schreef superjood het volgende:
[..]
Ik kan er niet warm of koud van worden, als je kampioen wil worden moet je ook van PSV op volle sterkte winnen.
Inderdaad zeg.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
wat een baggerijd als je naar die wedstrijd gaat.
Ik heb ook zo'n gevoelquote:Op maandag 10 november 2008 22:51 schreef BB-King het volgende:
Ik verwacht de grootste stunt in de Volendamse voetbalgeschiedenis.
Precies, en juist als je bij Ajax verwacht dat het een walkover gaat worden loopt het voor geen meterquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:34 schreef VoreG het volgende:
Een 0-1 en geen blessures teken ik ook voor.
Dit weekend moet je er staan tegen PSV.
Heel leuk ja, maar absoluut niet realistisch. Gewoon winnen en heel blijven. Meer niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:51 schreef Adidah het volgende:
Dubbele cijfers zou wel weer eens leuk zijn.
Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:06 schreef versteegrob het volgende:
Sparen? Wat anders....
Suarez vult nu de 10-positie in dus, vandaar geen Siem denk ik.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je maakt een grapje hoop ik?
Leo en Siem staan zelden in de basis, dus waarom zouden zij gespaard moeten worden?
Ik heb ook nog nooit van 80% van de Volendamselectie gehoord dus het zegt allemaal niets.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:56 schreef versteegrob het volgende:
Iemand ooit van Zeegelaar gehoord? Ben benieuwd
Prachtig toch ! Dit gebeurt toch alleen maar bij Ajax. Blessures; hoppa jeugdspeler erin. Gooi zo'n jongen maar voor de leeuwen.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je maakt een grapje hoop ik?
Leo en Siem staan zelden in de basis, dus waarom zouden zij gespaard moeten worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |