Opgelost. Slotje.quote:Op maandag 10 november 2008 21:48 schreef borisz het volgende:
Dit moet gewoon een makkelijke overwinning worden voor Ajax.
Het wordt ook leuk als het Ajax-doelpunt niet uitblijft hoor.quote:Op maandag 10 november 2008 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Hopelijk blijft het Ajax-doelpunt lang uit, dan wordt het wel leuk. Maar zal wel niet.
Nee hoor we hebben Snoquote:Op maandag 10 november 2008 22:37 schreef vitessezuid113 het volgende:
Suarez zal voor die ajax doelpunten moeten zorgen de komende week/weken
Wat een heerlijk jalourse reactiequote:Op dinsdag 11 november 2008 20:25 schreef Kopbal het volgende:
Suarez die een week of 6 eruitligt na morgen zou niet verkeerd zijn.
Dit moet toch wel een makkie zijn voor Ajax.
Jaloers?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:30 schreef superjood het volgende:
[..]
Wat een heerlijk jalourse reactie
Whehe ja spelfoutje, maar wat is er grappig aan een speler die een blessure krijgt. Die logica is mij altijd al ontgaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:32 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jaloers?Ik zou het wel grappig vinden.
Ach ik zou het ook wel fijn vinden als bepaalde spelers van PSV er tegen Ajax 'door omstandigheden' niet bij kunnen zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:57 schreef superjood het volgende:
[..]
Whehe ja spelfoutje, maar wat is er grappig aan een speler die een blessure krijgt. Die logica is mij altijd al ontgaan
Ik kan er niet warm of koud van worden, als je kampioen wil worden moet je ook van PSV op volle sterkte winnen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:59 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Ach ik zou het ook wel fijn vinden als bepaalde spelers van PSV er tegen Ajax 'door omstandigheden' niet bij kunnen zijn
Helemaal gelijk heb je, alhoewel we helaas zelf nu ook niet bepaald op volle sterkte kunnen spelenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:03 schreef superjood het volgende:
[..]
Ik kan er niet warm of koud van worden, als je kampioen wil worden moet je ook van PSV op volle sterkte winnen.
Van een PSV op volle sterkte winnen met de halve basis elf wordt natuurlijk erg lastig.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:03 schreef superjood het volgende:
[..]
Ik kan er niet warm of koud van worden, als je kampioen wil worden moet je ook van PSV op volle sterkte winnen.
Inderdaad zeg.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
wat een baggerijd als je naar die wedstrijd gaat.
Ik heb ook zo'n gevoelquote:Op maandag 10 november 2008 22:51 schreef BB-King het volgende:
Ik verwacht de grootste stunt in de Volendamse voetbalgeschiedenis.
Precies, en juist als je bij Ajax verwacht dat het een walkover gaat worden loopt het voor geen meterquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:34 schreef VoreG het volgende:
Een 0-1 en geen blessures teken ik ook voor.
Dit weekend moet je er staan tegen PSV.
Heel leuk ja, maar absoluut niet realistisch. Gewoon winnen en heel blijven. Meer niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:51 schreef Adidah het volgende:
Dubbele cijfers zou wel weer eens leuk zijn.
Je maakt een grapje hoop ik?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:06 schreef versteegrob het volgende:
Sparen? Wat anders....
Suarez vult nu de 10-positie in dus, vandaar geen Siem denk ik.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je maakt een grapje hoop ik?
Leo en Siem staan zelden in de basis, dus waarom zouden zij gespaard moeten worden?
Ik heb ook nog nooit van 80% van de Volendamselectie gehoord dus het zegt allemaal niets.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:56 schreef versteegrob het volgende:
Iemand ooit van Zeegelaar gehoord? Ben benieuwd
Prachtig toch ! Dit gebeurt toch alleen maar bij Ajax. Blessures; hoppa jeugdspeler erin. Gooi zo'n jongen maar voor de leeuwen.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Je maakt een grapje hoop ik?
Leo en Siem staan zelden in de basis, dus waarom zouden zij gespaard moeten worden?
Niets.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:23 schreef One_conundrum het volgende:
Er was sprake van Bodul bij de a selectie en vandaag bij de selectie. Wat is daar waar van?
Lekkere researcher ben je.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:27 schreef Reddiablo het volgende:
nou, kom maar op met die Zeegelaar! Ken de beste jongen niet.... nou ja, amper
Hij zat al in het spel hoor! Als linkerspits :pquote:Op woensdag 12 november 2008 18:30 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lekkere researcher ben je.
PALINGBOEREN OLE OLE
Zondag verliest Ajax tochquote:Op woensdag 12 november 2008 18:34 schreef Jasza het volgende:
Lekker vroeg scoren en dan aan zondag gaan denken.
http://atdhe.net/live-tv-398.htmlquote:Op woensdag 12 november 2008 18:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Geen werkende stream te vinden. Dan maar LDL. Dat heb ik lang niet meegemaakt.
yepquote:
Soms zou dat wel eens mogen gebeuren van mij. Dan zijn die spelers tenminste wakker.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:46 schreef Reddiablo het volgende:
ik ga lachen als die Valenta (of een andere Volendommer) alsnog 1-0 maakt
ze zitten met hun hoofd al bij psv.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:48 schreef golfer het volgende:
Ze hebben er niet echt zin in, zo te zien.
Het is inmiddels droogquote:Op woensdag 12 november 2008 18:50 schreef Suijk het volgende:
Het regent weer. Dit is pas de tweede keer dat ze in de regen spelen. De eerste keer was tegen Heerenveen.
Dat opbouwen ging de laatste tijd anders best goed.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ajax kan totaal het spel niet maken en is verdedigend kwetsbaar.. niets nieuws eigenlijk. maar op zo'n doordeweekse dag in de beker uit tegen Volendam in de regen komt het allemaal wel erg duidelijk naar voren.
Ongelofelijk dat ie zo'n slappe roller er nog met veel moeite uit wist te slaan.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:54 schreef venomsnake het volgende:
Holle Bolle Gijs met de redding.
Dat zijn de vedetten natuurlijk niet gewend. Ze smelten.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:50 schreef Suijk het volgende:
Het regent weer. Dit is pas de tweede keer dat ze in de regen spelen. De eerste keer was tegen Heerenveen.
counteren gaat best lekker de laatste tijd. zelf het spel maken en doelpunten afdwingen héél moeizaam. alleen tegen Sparta ging het enigzins gemakkelijk.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:53 schreef toma het volgende:
[..]
Dat opbouwen ging de laatste tijd anders best goed.
Is toch geen gezicht man..quote:Op woensdag 12 november 2008 18:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat ie zo'n slappe roller er nog met veel moeite uit wist te slaan.
Dat is Volendam toch ?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is toch geen gezicht man..
Ik vind het nog steeds schandalig dat die vent uberhaupt in de goal mag staan bij Volendam
Tering he, we hebben het hier over profvoetbal, dan hoor je op je minst redelijk afgetraind te zijn.
Deze Verhoeven hoort gewoon in een bierelftal te staan.
Zo'n slechte keeper is het niet... in elk geval niet voor Volendam.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:59 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Is toch geen gezicht man..
Ik vind het nog steeds schandalig dat die vent uberhaupt in de goal mag staan bij Volendam
Tering he, we hebben het hier over profvoetbal, dan hoor je op je minst redelijk afgetraind te zijn.
Deze Verhoeven hoort gewoon in een bierelftal te staan.
Die 10x buitenspel?quote:
JA.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:56 schreef One_conundrum het volgende:
Werd suarez daar wel geraakt?
Als ie nu eens zijn best zou doen om al dat vet van hem weg te werken wordt ie nog beter.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:00 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Zo'n slechte keeper is het niet... in elk geval niet voor Volendam.
Dat viel mij ook op vorig seizoen als ik eens Jupiler League samenvattingen keek, hij is toch beter dan je zou verwachten met zo'n uitstraling. Voor de eredivisie zal die wel tekort komen, maar voor een club als Volendam idd prima.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:00 schreef Reddiablo het volgende:
[..]
Zo'n slechte keeper is het niet... in elk geval niet voor Volendam.
Hij is toch die supersubspits ofzo waar Bassie het over had?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Sno weet volgens mij ook niet helemaal wat hij moet doen om de buitenspelval te ontwijken.
Inderdaad een dramapot.
Johan Derksen zei dat bij Beukering puur aan zijn instelling ligt. Waar zou het bij verhoeven aan liggen?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als ie nu eens zijn best zou doen om al dat vet van hem weg te werken wordt ie nog beter.
Dan heeft ie meer sprongkracht en zal hij sneller zijn.
Als hij gewoon in de basis staat, is er voor hem verder ook geen noodzaak. Hij zal Volendam ook wel prima als plafond vinden.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Johan Derksen zei dat bij Beukering puur aan zijn instelling ligt. Waar zou het bij verhoeven aan liggen?
Schijnt ie al best hard aan te werken, en schijnt een goede conditie te hebben. Denk dat ie gezonder is dan menig dunne niet prof voetballerquote:Op woensdag 12 november 2008 19:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als ie nu eens zijn best zou doen om al dat vet van hem weg te werken wordt ie nog beter.
Dan heeft ie meer sprongkracht en zal hij sneller zijn.
Sorry hoor, maar dat vind ik echt een ruk instelling. Als je beter wilt worden zorg je ervoor dat je dat vet kwijtraakt. Als ik coach van Volendam was zou hij direct op de bank plaatsnemen totdat hij op een normaal gewicht zou zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als hij gewoon in de basis staat, is er voor hem verder ook geen noodzaak. Hij zal Volendam ook wel prima als plafond vinden.
Gestrekt met twee benen was dat hoorquote:Op woensdag 12 november 2008 19:08 schreef toma het volgende:
Geel voor zo'n actie![]()
Het is niet eens een overtreding.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:09 schreef Suijk het volgende:
Heeft Zeegelaar al een bal goed geraakt?
Ik ben het wel met je eens, maar Adelaar blijkbaar niet.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat vind ik echt een ruk instelling. Als je beter wilt worden zorg je ervoor dat je dat vet kwijtraakt. Als ik coach van Volendam was zou hij direct op de bank plaatsnemen totdat hij op een normaal gewicht zou zijn.
Wat een koning die commentatorquote:Op woensdag 12 november 2008 19:08 schreef Jasza het volgende:
Dankjewel hoor teringcommentator, komtie daar weer mee.
Zojuist.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:09 schreef Suijk het volgende:
Heeft Zeegelaar al een bal goed geraakt?
Die 2e keeper zal er wel helemaal niks van bakken, anders snap ik Adelaar ook niet..quote:Op woensdag 12 november 2008 19:09 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens, maar Adelaar blijkbaar niet.
Ik volg de wedstrijd via het commentaar van jullie.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:11 schreef Suijk het volgende:
Die vallende regen is inderdaad nog 10x boeiender dan die hele wedstrijd.
Adelaar valt niet te begrijpen...quote:Op woensdag 12 november 2008 19:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die 2e keeper zal er wel helemaal niks van bakken, anders snap ik Adelaar ook niet..
Het lijkt wel of ik naar Kozakken Boys - Stormvogles Tellstar aan het kijken ben. En dan is Ajax nog de slechtere partij, kun je nagaan.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:13 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik volg de wedstrijd via het commentaar van jullie.Dat commentaar is nog wel boeiend eigenlijk, haha.
Links toch?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:13 schreef Reddiablo het volgende:
Zegelaar heeft nou ook nog niet echt goede ballen gehad......
voorzet was prima.... was die trouwens met rechts of met links? Net gemist... rechts denk?
Er is geen betere club, ook al gaat het 10 keer kut.quote:
Niemand heeft de voorzet gezien, iemand heeft via fok! een gerucht verspreid en de rest lult maar wat mee.quote:
das ook weer waar.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:16 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Er is geen betere club, ook al gaat het 10 keer kut.
quote:
Hehe inderdaad.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:16 schreef venomsnake het volgende:
Hehe, dat groepje Turken![]()
![]()
De enige die wat sfeer proberen te maken.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:18 schreef NoizEkick het volgende:
Leek meer geluk dan wijsheid van Zeegelaar...
Jongens, met dit commentaar kan ik weinig. Wel wat uitleg bij geven he.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:18 schreef NoizEkick het volgende:
Leek meer geluk dan wijsheid van Zeegelaar...
Met hun "We gaan europa in"quote:Op woensdag 12 november 2008 19:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Lichtpuntje tot dusver zijn de swingende Turken.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:19 schreef Cyberia18 het volgende:
Lichtpuntje tot dusver zijn de swingende Turken.
Juist een wedstrijd waar je het moet laten zien, maar kennelijk zit die gedachte er nog niet in bij Zeegelaar.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:20 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Jezus, nog geen normale aanval gezien
Alleen maar de lange bal. Zeegelaar nog helemaal niets goed gedaan. Lijkt er ook geen zin in te hebben ofzo. Kennedy nog niet gezien. Sno werkt hard, maar is erg ongelukkig en lijkt me niet de man die tegen az en psv in de spits moet staan.
Naja, hij heeft ook wel de pech dat Vermaelen achter hem staat en die schiet alle ballen heel hard en heel hoog naar voren. Maar als A-junior van Ajax moet je toch wel een bal over 10 meter in kunnen spelen lijkt me?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Juist een wedstrijd waar je het moet laten zien, maar kennelijk zit die gedachte er nog niet in bij Zeegelaar.
Want hij heeft ongelijk?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:24 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ach meneer Derksen u bent zo zielig
Ach, ik neem het die jongen hiet kwalijk, hij staat duidelijk stijf van de zenuwen wat ook wel logisch is als je 2 dagen na je debuut bij het 2e ineens bij de hoofdmacht in de basis start.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Naja, hij heeft ook wel de pech dat Vermaelen achter hem staat en die schiet alle ballen heel hard en heel hoog naar voren. Maar als A-junior van Ajax moet je toch wel een bal over 10 meter in kunnen spelen lijkt me?
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:18 schreef Zero2Nine het volgende:
typisch ajaxmoment om dan toch nog te scoren in zo'n wedstrijd.
Vraag me af of dat de bedoeling was, maar goed. Laten we hem maar het voordeel van de twijfel geven bij die actie. Maar nu heel snel wisselen.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:25 schreef Jasza het volgende:
Heineken heb je die panna niet gezien?
Wat zegt hij?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:24 schreef NoizEkick het volgende:
Hij verwoordt het wel goed.
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:26 schreef Zero2Nine het volgende:
Meesterlijke opmerking van Johan over die muziek
Man hij moet niet zeiken hij zit daar gratis, met z'n "Heb ik hier nu vier uur voor gereden"quote:
En Leo voor die nieuwe.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:28 schreef Jasza het volgende:
Sno mag er van mij wel uit, gooi dan Suarez maar de spits in en zet Siem ofzo erachter.
Inderdaad, het is toch ongelovelijk dat ze er voetballend niet langskomen tegen zulke verdedigersquote:
Hij heeft zo gelijk joh.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:29 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Man hij moet niet zeiken hij zit daar gratis, met z'n "Heb ik hier nu vier uur voor gereden"
Echt die man is zo triest, en dan van de week commentaar op Peter R hebben
Jij bent ook weer onder die stapel lege pizzadozen van je gekropen?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:29 schreef jorienvdherik het volgende:
De Feyenoord cup net als vorig jaar![]()
Ajax er weer tegen een kleine uit.
En PSV er ook weer vroeg uit
Die kleine staat anders 9 plaatsen boven jullie in de competitie. Wat zijn jullie dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:29 schreef jorienvdherik het volgende:
De Feyenoord cup net als vorig jaar![]()
Ajax er weer tegen een kleine uit.
En PSV er ook weer vroeg uit
Met dit bestuur is dat mijn 2e club niet meerquote:Op woensdag 12 november 2008 19:31 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij ziet graag je 2e club er zo snel mogelijk uitgeknikkerd worden?
Zoiets maak je maar een keer in je leven mee. Je mist echt wat.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan niet kijken, maar zo te horen is het een hele vette wedstrijd?
Dat is ook een kwaliteit..quote:Op woensdag 12 november 2008 19:42 schreef Zero2Nine het volgende:
verhoeven kijkt m er gewoon naast
Vanavond krassenquote:Op woensdag 12 november 2008 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoiets maak je maar een keer in je leven mee. Je mist echt wat.
Blij dat ik nog veel post moest doornemen, koken, afwassen. Normaal is er rond deze tijd altijd wel iets interessants op tv waardoor ik er niet aan toe kom.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik kan niet kijken, maar zo te horen is het een hele vette wedstrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |