Maakt toch geen ene flikker uit hoeveel blessures we hebben, het heet wel nadeel maar je kan op z'n minst toch godverdomme gewoon wat inzet tonen. Normaal passen en loop acties makenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het scheelt dat we niet 545677 blessures hebben
Het leek idd of Van Basten die bij Buitenveldert 3 heeft opgeduikeld ...quote:Op woensdag 12 november 2008 21:10 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Idd... Die Zeegelaar mag nog een paar jaartjes oefenen in Jong Ajax btw.
Het kost ze geld, is een schrale troost.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:09 schreef Fides het volgende:
De hilarische haat-smsjes van ADO, Utrecht en Groningen fans stromen alweer binnen....
Dan nog mag je van dit Volendam, met alle respect, niet verliezen. Blessures zijn, als je een topclub claimt te zijn in zo'n potje geen excuus!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
Het scheelt dat we niet 545677 blessures hebben
Precies... PSV wint al jaren de beker niet meer, maar wordt wel kampioen. Heb ik toch liever die situatie.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:11 schreef Messenga het volgende:
Ik maak me echt niet druk om die wedstrijd van vanavond. Dit soort dingen gebeuren nou eenmaal. Wat zorgelijker is, is het feit dat wenaar Vermaelen en Oleguer..
En wie niet springt, die is een ...quote:Op woensdag 12 november 2008 21:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wel typisch dat die vetzak tegen Ajax ineens wel kan springen.
Oh ja, gaan we nu Sno weer afkatten? Die had tenminste WEL inzet, ondanks dat er weinig lukte.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:12 schreef Tommy2K het volgende:
Zou Sno weten wat buitenspel is?
die arrogante -edit- mentaliteit mag wel eens oprotten idd werken voor je geldquote:Op woensdag 12 november 2008 21:11 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Maakt toch geen ene flikker uit hoeveel blessures we hebben, het heet wel nadeel maar je kan op z'n minst toch godverdomme gewoon wat inzet tonen. Normaal passen en loop acties maken
IK WALG VAN DIT AJAX
het is al jaren het zelfde liedje, ik ben er echt helemaal klaar mee
niet eens dat we verliezen dat is verdient, maar de manier waarop drijft me helemaal tot waanzin ik ben echt pislink nu teringzooi
Nee natuurlijk niet, wat kan mij dat hele AZ-PSV nou rotten.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:13 schreef Whiteguy het volgende:
Even het resultaat daargelaten, hadden jullie als ajax supporters ook niet liever gehad dat RTL had overgeschakeld naar AZ-PSV ?
Wedstrijd was (op de verlenging na misschien) toch waanzinnig kut. Ik had ze geen ongelijk gegeven als ze dat hadden gedaan iig.
Pittig inderdaad.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:11 schreef Landgeld het volgende:
En dan te bedenken wat voor enorm zwaar programma we krijgen:
7 zo 16/11 Ajax - PSV
8 zo 23/11 AZ - Ajax
9 do 27/11 Hamburger SV - Ajax
10 zo 30/11 Ajax - FC Utrecht
11 zo 7/12 FC Volendam - Ajax
12 vr 12/12 Ajax - NAC Breda
13 wo 17/12 Ajax - Slavia Praag![]()
Ja doe, die kerel won geen enkel duel en hield geen 1 bal vastquote:Op woensdag 12 november 2008 21:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh ja, gaan we nu Sno weer afkatten? Die had tenminste WEL inzet, ondanks dat er weinig lukte.
Zul je zien dat Mendez ook geblesseerd raakt straksquote:Op woensdag 12 november 2008 21:14 schreef Tommeke het volgende:
Morgen maar ff een flink strafkamp voor de niet geblesseerden. -edit-Aanpakken die slappe flikkers!
Trouwens: hoop je op wat geblesseerden bij PSV, raakt Kromkamp geblesseerd
Precies!quote:Op woensdag 12 november 2008 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan nog mag je van dit Volendam, met alle respect, niet verliezen. Blessures zijn, als je een topclub claimt te zijn in zo'n potje geen excuus!
Schilder.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:14 schreef KirkLazarus het volgende:
Zondag
Vermeer; Silva, van der Wiel, Lindgren, Schilder; Gabri, de Jong, Enoh, Vertonghen; Bergkamp, Suarez
AUB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |