Hoe ben je eigenlijk op dat huisje gekomen?quote:Op zondag 16 november 2008 16:06 schreef Zug-Chef het volgende:
4 mei 2008 was het nog wel te doen:
[ afbeelding ]
Is dat niet de handrem/parkeerrem op ICR-rijtuigen?quote:Op zondag 16 november 2008 22:23 schreef veldmuis het volgende:
Ik vraag me al keilang iets af en ik ben al keilang aan het speuren, en ik kan wel foto's vinden maar ik kan niet vinden wat het is!
Dit:
[ afbeelding ]
Dat 'wiel' dus.
Dat kloptquote:Op zondag 16 november 2008 22:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
Is dat niet de handrem/parkeerrem op ICR-rijtuigen?
Zou het ICK zijn, volgens mij staat er daar wat terzijde namelijkquote:NUTH - In twee treinstellen bij het station in Nuth is zondagavond een grote brand uitgebroken. Dat liet de brandweer weten.
Het gaat om twee op een zijspoor geparkeerde slooptreinen. Het treinverkeer tussen Heerlen en Sittard wordt mogelijk stilgelegd, aldus de brandweer. Niemand raakte gewond. De oorzaak van de brand is onbekend.
http://www.nu.nl/news/184(...)ij_station_Nuth.html
Nee. Is ICRm. Oh wacht, je hebt gelijk, het is idd ICK. EN het zijn trouwens geen slooptreinen, maar "strategische reserve". Tenminste, in de hoofdjes van de NS-mensjes die op het geweldige idee gekomen zijn om daar 10 of 12 bakken aan de goddeloosheid bloot te stellenquote:Op zondag 16 november 2008 23:00 schreef dennistd het volgende:
Zou het ICK zijn, volgens mij staat er daar wat terzijde namelijk
Gaar. Heb je ook een werkende link als bron?quote:Op zondag 16 november 2008 00:46 schreef James1988 het volgende:
Ik las een tijdje terug nog iets opvallends over de Belgische Klassiekjes:
[..]
bron
Klopt. Het is ook niet verwonderlijk trouwens dat dat gebeurt. Het terrein daar is namelijk niet afgeslotenquote:Op zondag 16 november 2008 23:00 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zou het ICK zijn, volgens mij staat er daar wat terzijde namelijk
Zie je, had ik het toch herkendquote:Op zondag 16 november 2008 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaar. Heb je ook een werkende link als bron?![]()
Het station op de foto is overigens Spa-Géronstère
Waarschijnlijk het Limburgse scootertuig wat er regelmatig staat te blowen en graffiti te spuiten.quote:Op zondag 16 november 2008 23:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Is ICRm. Oh wacht, je hebt gelijk, het is idd ICK. EN het zijn trouwens geen slooptreinen, maar "strategische reserve". Tenminste, in de hoofdjes van de NS-mensjes die op het geweldige idee gekomen zijn om daar 10 of 12 bakken aan de goddeloosheid bloot te stellen
BODRquote:Op maandag 17 november 2008 08:39 schreef Nightshadow het volgende:
- Vanochtend viel het mij op hoe slecht 2x LINT optrekken. Viel mij wel vaker op in lichte mate, maar dit keer heel erg wisselende gasdosering, terwijl hij nauwelijks vooruit kwam. Soms dacht ik even dat de motor het zou begeven.
Ook in Eindhoven een SGMm (2 baks) gezien. Staat al het gehele weekend daar staan, denk inderdaad instructie.quote:Op maandag 17 november 2008 08:39 schreef Nightshadow het volgende:
- Op zondag rond 21 uur en vannochtend nog steeds, zag ik een SGMm staan te Zutphen, op het rangeerterrein. Waarom die daar staat is mij een raadsel. Wat ik wel weet is dat in de nieuwe dienstregeling de stoppert Zutphen-Nijmegen gaat rijden met SGMm, maar dat lijkt mij een beetje vroeg daarvoor. Misschien instructie ritten? Want ik kan mij voorstellen dat er genoeg machinisten in het oosten des lands nog nooit een SGMm gezien hebben![]()
Is idd instructiequote:Op maandag 17 november 2008 08:39 schreef Nightshadow het volgende:
Enkele opvallende dingen van het weekend en vandaag:
- Op zondag rond 21 uur en vannochtend nog steeds, zag ik een SGMm staan te Zutphen, op het rangeerterrein. Waarom die daar staat is mij een raadsel. Wat ik wel weet is dat in de nieuwe dienstregeling de stoppert Zutphen-Nijmegen gaat rijden met SGMm, maar dat lijkt mij een beetje vroeg daarvoor. Misschien instructie ritten? Want ik kan mij voorstellen dat er genoeg machinisten in het oosten des lands nog nooit een SGMm gezien hebben![]()
Is normaal ja. Gelukkig hebben ze daar bij Arriva minder last van, omdat de tractie beter geregeld kan worden. En ABS bij het remmen is heerlijkquote:- Vanochtend viel het mij op hoe slecht 2x LINT optrekken. Viel mij wel vaker op in lichte mate, maar dit keer heel erg wisselende gasdosering, terwijl hij nauwelijks vooruit kwam. Soms dacht ik even dat de motor het zou begeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |