Ja dat ja.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:06 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het gejank een beetje raar klinkt?
Mijn auto heeft ook last van de luchtvochtigheid trouwens.
Waarom zou dat voor NS-treinen verplicht zijn en voor treinen van andere vervoerders niet? Arriva doet nauwelijks anders in Frysk Laplandquote:Op vrijdag 14 november 2008 18:37 schreef dennistd het volgende:
is het niet zo dat elke NS-trein verplicht een HC aan boord moet hebben?
Is dat toevallig dat teststel dat Arriva uitgerust heeft met vuilheidsdetectoren?quote:Op vrijdag 14 november 2008 21:56 schreef Peterselieman het volgende:
Een treinstel dat ik vanmiddag had, had kennelijk zin in Wassen, want dat gaf het bestemmingsdisplay aan. De displays aan de zijkant en in de trein gaven wel de eindbestemming Groningen aan
En daar is de helft al verklaard.quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:07 schreef Peterselieman het volgende:
VastWas overigens stelletje 10323, Willem Albert Scholten.
Scherp!quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En daar is de helft al verklaard.
quote:Dronken machinist heeft spijt
AMSTERDAM - De dronken machinist die werd ontslagen door de NS, heeft spijt van zijn actie. Wel wil de man, die al elf jaar voor de spoorwegen werkte, zijn baan terug.
"Het is niet goed te praten", zegt de 33-jarige Michael uit Lelystad in het AD. "Dat had nooit mogen gebeuren. Absoluut belachelijk en onvergeeflijk". Hij houdt echter vol dat hij een noodstop moest maken omdat er iemand op de rails stond die later hard wegrende.
De spoorwegpolitie, die toevallig in de trein zat, zag echter niemand en merkte dat de man veel gedronken had. Daarop kreeg hij ontslag op staande voet.
De machinist verweert zich echter door te zeggen dat hij persoonlijke problemen had en daarom naar de fles had gegrepen. Onder druk van zijn werkgever zou hij weer te snel aan het werk zijn gegaan.
Op de hoek van dat plein zit wel een supermarkt waar je nog (3,5 %quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:30 schreef Lemjur het volgende:
Ben net terug uit Gavle. Treinmuseum was opzich wel vet. Alleen jammer dat er zo weinig open was.
Fles: je berichtje was er al niet meer. Ze waren een nieuw boek begonnen. Zal over een week wel foto's plaatsen.
Stockholm-Gavle: InterCity
Gavle-Stockholm: X2000
Heb wel 3 uur op dat station van Gavle gezeten. Had me vergist in de tijden voor het boeken van de X2000. Het stadje zelf was ook weinig aan, of ik heb het niet goed gezien. Werd nog uitgescholden door een zwerver en er waren emo's reclame aan het maken voor Tele2. Om het plaatje maar compleet te maken.
bronquote:Pas nadat de trein al 3 maanden in productie was, viel het een medewerker op dat er alleen een deur in de kop zat. Het ontwerpplan moest vervolgens veranderd worden omdat bij de stations in Belgie het perron zich doorgaans aan de zijkanten van de trein bevindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |