Zoek mij ook nog ff op, nazomer 2007.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:20 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Okay, ik zal het proberen. Waarschijnlijk ga ik er zaterdag heen.
Jij stond er al niet meer in toen ik er was in dec07quote:Op donderdag 13 november 2008 20:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zoek mij ook nog ff op, nazomer 2007.
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij stond er al niet meer in toen ik er was in dec07Was net een nieuw boek begonnen
Muha, okay die staat!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ooit gaan we terug![]()
Jij en ik en Lemjur en de kwartettenschoppert.
"wij" hoeven nietquote:Op donderdag 13 november 2008 20:59 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Muha, okay die staat!
Gaan we al wedden over wie de 4e wordt?
Okay pappa Fles.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar eerst maar eens de derde worden jij
Zweden is leeg. Er zijn eindeloze, uitgestorven bossen, waar nooit iemand komt...quote:Op donderdag 13 november 2008 21:25 schreef Charango het volgende:
Dat zal wel hilarische taferelen voortbrengen... Ik zie Fles al zichzelf van binnen opeten terwijl hij urenlang met het 'Seinhuis-figuur' opgescheept zit.....en dán wordt Zweden opeens érg groot!
Dan ken je Finland nog niet.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:28 schreef Duvel het volgende:
Zweden is leeg. Er zijn eindeloze, uitgestorven bossen, waar nooit iemand komt...
Hij werkt er niet meerquote:Op donderdag 13 november 2008 21:36 schreef Lemjur het volgende:
Eigenlijk moeten we een keer een meet hebben in de Burger King op Utrecht Centraal. Was er laatst maar zag niemand met wollen trui met een stoomtrein erop en een bordje met 'Sein Huis'
thx maar nu even nog niet, staat niet bovenaan de agenda, Majorca gaat niet door deze winterquote:Op donderdag 13 november 2008 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"wij" hoeven niet
Zug-Chef? Darkwing? Bork wil ook nog weleens dit soort fratsen uithalen?
Achter een ICE3 hangen en meesturen naar Duitslandquote:Op donderdag 13 november 2008 23:12 schreef Wadloper het volgende:
Volgens een aantal mensen op Somda is de deal rond de DH's bijna rond, en is NS gevraagd te helpen bij het vervoer van deze DH's.
en dan plakken ze er van nu.nl een plaatje bij van een een DDM Bv:quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef Duvel het volgende:
http://www.nu.nl/news/183(...)muziek_uit_tram.html
Lintje!
Zijn het tweetjes? ( 2 bakken) Dan zou het best logisch kunnen zijn.. 4 bakken dubbedeks is overdags wat veel IMHOquote:Op donderdag 13 november 2008 22:55 schreef Horloge het volgende:
Hey gasten, even een klein vraagje waar jullie wellicht antwoord op weten. Sinds een paar weken zie ik namelijk redelijk vaak Sprinters op Lelystad Centrum vertrekken en aankomen, terwijl je die daarvoor zelden zag (alleen met Lowlands veel). Heeft iemand enig idee waarom er nu opeens (meer) Sprinters worden ingezet op dit traject? Ben wel benieuwd..
Als je er langer dan 2 tellen over doet om het beginstation op te zoeken, dan ben je niet goed bezig.quote:Op vrijdag 14 november 2008 13:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik sprak een conducteur gisteren en die vertelde dat de laatste reis van station xxx naar amsterdam muiderpoort op donderdag tm zaterdag via het complete randstedelijke en brabanste nachtnet was voor ¤1.30 ( beginstation ligt dus in de buurt) en dan sochtends aankomen.
Dat stond ook gewoon in de railpocket, en was dus toegestaannu nog even het beginstation opzoeken
Dat kan niet. Je mist minimaal 1 zijde van de Boxteldriehoekquote:Op vrijdag 14 november 2008 13:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
naar amsterdam muiderpoort op donderdag tm zaterdag via het complete randstedelijke en brabanste nachtnet was
Hmm, dan wordt het lastig. Amstel is het vermoedelijk namelijk ook niet.quote:
Zulke platen heb ik weleens met een fisheye gemaakt, maar toen stond de trein nog stil zeg maar.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:31 schreef Zug-Chef het volgende:
Dit vind ik gaaf:
[ link | afbeelding ]
Je bedoelt dat het gejank een beetje raar klinkt?quote:Op vrijdag 14 november 2008 15:02 schreef James1988 het volgende:
Net trouwens iets vreemds op Eindhoven, de IC tussen Alkmaar en Heerlen/Maastricht vertrok, een VIRM. Bij het voorbijrijden van (ik dacht 8746) hoorde ik wat geslip, een paar bakken later hoorde ik ook andere rare geluiden.
Het klonk niet helemaal goed, dat is zeker.
Ohnoes! Blaadjes op de wegquote:Op vrijdag 14 november 2008 16:06 schreef Duvel het volgende:
Mijn auto heeft ook last van de luchtvochtigheid trouwens.
Standbeeld!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:22 schreef Duvel het volgende:
http://www.nu.nl/news/183(...)muziek_uit_tram.html
Lintje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |