En net was geforceerde humor nog niet grappig? Ziejewel dat het grappig is!quote:Op donderdag 13 november 2008 08:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Persoonlijk kan ik wel lachen om de topics van Afcajos; maar ik kan niet lachen om de fipo's, de TS is/heeft.. en de domme oneliners.
Nee, ik weet wanneer ik van mijn "Nieuwe Topic"knop af moet blijven.quote:Op donderdag 13 november 2008 03:49 schreef MouzurX het volgende:
Ook nog een goed punt van rickokun: de zeikerds zie ik nou niet echt briljante topics maken.
Er zit een verschil tussen om iemand lachen en iemand uitlachen, hè?quote:Op donderdag 13 november 2008 08:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Persoonlijk kan ik wel lachen om de topics van Afcajos; maar ik kan niet lachen om de fipo's, de TS is/heeft.. en de domme oneliners.
Altijd dus?quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, ik weet wanneer ik van mijn "Nieuwe Topic"knop af moet blijven.
quote:
quote:
quote:
http://fotoboek.fok.nl/user/229444quote:Op vrijdag 14 november 2008 14:03 schreef SHE het volgende:
Ja, die Nickolaus maakt het bont.
Heeft die kneus een fobo?
IEWWWWW, m'n hele droombeeld verneukt van TS...quote:
TS plast zittendquote:Op woensdag 26 november 2008 14:58 schreef Dengaman het volgende:
[..]
IEWWWWW, m'n hele droombeeld verneukt van TS...
* Mental image heeft van een prachtige doos waarbij ik aandachtig de letter LUCKY YOU bewonder terwijl de zeik in m'n gezicht druipt...
Niet tijdens de activiteiten waar ik een voorstelling van maakte...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |