dat dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:56 schreef JohnDDD het volgende:
Google vult geen dingen aan. Dat doet je browser. En je browser doet dat alleen op basis van vorige zoekopdrachten. Dus ik weet niet wie er met je computer heeft lopen spelen, maar het was waarschijnlijk een hij en er kwam bloed uit zijn penis.
Waarom bij mij dan wel?quote:
Google houdt een beetje bij waar jij vaak op googled, daar stemt hij zijn suggesties op afquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Waarom bij mij dan wel?!
Heb nog nooit uit mijn fallus gebloed, dus zal er ongetwijfeld niet op gezocht hebben.
Het is wel een tweedehandsje, maar schijf was gewoon leeg!quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:56 schreef JohnDDD het volgende:
Google vult geen dingen aan. Dat doet je browser. En je browser doet dat alleen op basis van vorige zoekopdrachten. Dus ik weet niet wie er met je computer heeft lopen spelen, maar het was waarschijnlijk een hij en er kwam bloed uit zijn penis.
Standaard de site niet nee, maar sommige werkbalken enz doen dit wel. Net als Youtube het bijv aanvultquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:56 schreef JohnDDD het volgende:
Ouchquote:Op vrijdag 14 november 2008 11:56 schreef zarGon het volgende:
Ja, ik toen ik een trap tegenaan kreeg nadat ik net besneden was.. Maar daar is het dan ook bij geblecen.
.
dat dusquote:Op vrijdag 14 november 2008 12:06 schreef ikheetmartijn het volgende:
Klopt, in Firefox geeft Google je inderdaad een lijstje met suggesties.
Niet de google site zelf, maar inderdaad dat google zoekvenstertje naast je adresbalk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |