Elke TS... reactie werd door mij genote en als de user er genoeg van gespaard had mocht hij/zij even weg. Ik neem aan/hoop dat het nog steeds zo gaat, want het is idd een achterlijke reactie.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:02 schreef SHE het volgende:
Ik kan er niet meer tegen.
Er gaat geen topic in KLB voorbij zonder dat deze volgeplempt wordt door internethelden met een micro
e-penis.
En wel met hetvolgende riedeltje:
[...]
Nee jij denkt KLB te snappen maar in feite heb ik je nog niet kunnen betrappen op een topic dat ook maar iets weg heeft van een kwaliteitstopic.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:33 schreef De_Ananas het volgende:
TS snapt blijkbaar geen ene kut van KLB
Jij misschien niet maar andere users wel.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:33 schreef Afwazig het volgende:
Godverdomme! Dit is de 1e keer dat ik het eens ben met SHE.
Waar gaat heen met deze wereld.
[..]
Nee jij denkt KLB te snappen maar in feite heb ik je nog niet kunnen betrappen op een topic dat ook maar iets weg heeft van een kwaliteitstopic.
In FB zet het geen zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij misschien niet maar andere users wel.
Alhoewel ik het wel gedeeltelijk met de OP eens ben hoor maar een topic daarover kan je beter in FB posten dan hier
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
------------
Godsamme,
Heeft me gewoon een kwartier gekost om dit topic op te schonen en wat blijft er weer eens over: Bijna niets.
Wanneer TS klaagt over iets dan is het niet de bedoeling dit tot in den treure te gaan herhalen. Dus kappen daarmee.
Ohja slowchat en andere bagger kan in de SC, maar niet hier in KLB.
-----------
Je had beter mn andere reactie kunnen laten staan, die had inhoud die echt van toepassing was en waar TS iets aan had.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
------------
Godsamme,
Heeft me gewoon een kwartier gekost om dit topic op te schonen en wat blijft er weer eens over: Bijna niets.
Wanneer TS klaagt over iets dan is het niet de bedoeling dit tot in den treure te gaan herhalen. Dus kappen daarmee.
Ohja slowchat en andere bagger kan in de SC, maar niet hier in KLB.
-----------
Die brilnerds zijn wel de eerste waar ik een PM van krijg als ze zichzelf in het banmeldtopic zien staan, omdat ze een X aantal dagen zonder FOK zitten en ze dan bij mij komen uithuilen hoe dat mogelijk is. Al een aantal keren meegemaakt.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:59 schreef Robsterr het volgende:
Boswachter, wat doe je moeite? Er veranderd hier idd toch niets, er zitten hier alleen maar brilnerds die zich aftrekken op de reacties die ze op hun getroll en gezeik krijgen.
Was dan ws. op een quote die ik verwijderd heb.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Je had beter mn andere reactie kunnen laten staan, die had inhoud die echt van toepassing was en waar TS iets aan had.
Beste 'TS kan er niet mee omgaan'-post ooit.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:05 schreef Herald het volgende:
TS kan er niet mee omgaan
Wederom, het is altijd maar gezeik en gezeur over KLB alsof de andere fora zo heilig zijn. Dat jij niet kan omgaan met de micro-penii in KLB komt omdat jij de mega-penii in R&P zo gewend bent. Waar je baas bent als je je maar portreteert als alpha-mannetje die vrouwen als slijk behandelt, want dat willen ze zo graag. Heerlijk in topics reageren van droefsnoetjes waar ze kunnen zeggen "TS je moet je niet zo lief opstellen" waarop jij reageert "ik hou ook niet van kleffe mannen". Nee gelukkig is dat geen dagelijks kost daar.
Kom je ooit op de FP? Waar ze als ze weer eens een review of prijsvraag van x-toys referen naar het Seksualiteitforum. Want daar kun je discussieren over seks en aanverwanten, terwijl het hele subforum bestaat uit statusverhogende topics als "hoe oud was je toen je zus/zo deed", "hoevaak hebben jullie/waar hebben jullie" of juist opgeilende als "voor de dames, doen jullie dit/dat" . Nouja je weet wel, wat ik in zeg rompompom over die serieuze [SEX] eh ook aankaartte en geen enkele mod die me een tegenwoord kon geven. Zo serieus is dat forum van ze.
Het stemt me ook vrolijk dat je een KLB afzeik topic opent waarin je pretendeert regelmatig in KLB te komen, maar als ik de negatievelingen eens aanspreek dat KLB echt niet zo'n puinhoop is vergeleken met de rest (Geklaag over KLB) is niemand thuis en ook jouw reactie heb ik gemist SHE. Ja natuurlijk krijg je hier weer gelijk van die aapjes, omdat ze gewoon ja en amen kunnen zeggen, want inhoudelijk ergens op ingaan is wel heel erg moeilijk. Het niveau dat ze van de KLB'ers verwachten hebben ze blijkbaar zelf niet eens.
Nu al KlaagBaas van de Maand Novemberquote:Op woensdag 12 november 2008 16:05 schreef Herald het volgende:
Wederom, het is altijd maar gezeik en gezeur over KLB alsof de andere fora zo heilig zijn. Dat jij niet kan omgaan met de micro-penii in KLB komt omdat jij de mega-penii in R&P zo gewend bent. Waar je baas bent als je je maar portreteert als alpha-mannetje die vrouwen als slijk behandelt, want dat willen ze zo graag. Heerlijk in topics reageren van droefsnoetjes waar ze kunnen zeggen "TS je moet je niet zo lief opstellen" waarop jij reageert "ik hou ook niet van kleffe mannen". Nee gelukkig is dat geen dagelijks kost daar.
Kom je ooit op de FP? Waar ze als ze weer eens een review of prijsvraag van x-toys referen naar het Seksualiteitforum. Want daar kun je discussieren over seks en aanverwanten, terwijl het hele subforum bestaat uit statusverhogende topics als "hoe oud was je toen je zus/zo deed", "hoevaak hebben jullie/waar hebben jullie" of juist opgeilende als "voor de dames, doen jullie dit/dat" . Nouja je weet wel, wat ik in zeg rompompom over die serieuze [SEX] eh ook aankaartte en geen enkele mod die me een tegenwoord kon geven. Zo serieus is dat forum van ze.
Het stemt me ook vrolijk dat je een KLB afzeik topic opent waarin je pretendeert regelmatig in KLB te komen, maar als ik de negatievelingen eens aanspreek dat KLB echt niet zo'n puinhoop is vergeleken met de rest (Geklaag over KLB) is niemand thuis en ook jouw reactie heb ik gemist SHE. Ja natuurlijk krijg je hier weer gelijk van die aapjes, omdat ze gewoon ja en amen kunnen zeggen, want inhoudelijk ergens op ingaan is wel heel erg moeilijk. Het niveau dat ze van de KLB'ers verwachten hebben ze blijkbaar zelf niet eens.
Altijd das tyfusgejank op KLBquote:Op woensdag 12 november 2008 16:05 schreef Herald het volgende:
Ja hoi,quote:
Jij bent die baas dus waar ze het over had.quote:
Ben het ook zeker met je eens.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:16 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Altijd das tyfusgejank op KLB
Het is veruit het drukste forum van FOK!, vroeger was het veel kleiner, hoe komt dat toch!?!?!
En als het zo groot is is er inderdaad meer bagger dan in een tyfus forum zoals R&P
Maar altijd komen hier nog al die buitenstanders janken, BOOEEHOOEE VROEGER WAS HET VEEL BETER. En dan krijg je weer één of andere modnaam van 8 jaar geleden dat ie zo cool en tof was.
Als je het niet leuk vind flikker dan een tyfuseind op en loop niet te klagen over iets waar je geen zak vanaf weet
quote:Op woensdag 12 november 2008 16:05 schreef Herald het volgende:
Omdat er mensen binnen FOK! zijn die het gezeik in KLB meer dan moe zijn ?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:31 schreef Heathen. het volgende:
@boswachter , waarom wordt dit nu wel weggeedit terwijl dit normaal nooit gebeurd?
Je hebt natuurlijk wel een punt SHE, maar ook ik betrapte me erop zonet een de KLB nodig te hebben om mijn hart te luchten. En in mijn topic staat ondanks mijn gemiddeld van formaat zijnde e-penis niets anders dan de waarheid. Ik zou gewoon gaan daten met mensen uit KLB als ik jou was. Hun penis zal altijd tegenvallen in vergelijking met een A4-tjaquote:Op woensdag 12 november 2008 16:33 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik kom niet zo heel vaak in R&P, aangezien de penissen daar labiel zijn.
Ik twijfel nog over de grootte van jouw penis, aangezien je ondanks je epistel van A4 formaat niet in gaat op het probleem zoals geschetst in de OP.
Daarbij is het geen wedstrijdje tussen subforums, nooit geweest en ook nergens met een woord over gerept.
Oke, waarom wordt ik dan naar Feedback verwezen terwijl dinges hier wel een geheel topic over mag openen? En waarom wordt er geen melding over gemaakt?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:34 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat er mensen binnen FOK! zijn die het gezeik in KLB meer dan moe zijn ?
Gisteren zijn er al 5 mensen in 1 topic geband geworden vanwege het feit dat ze gewoon doorgingen met flauwekul posten na diverse waarschuwingen van een mod. Maar schijnbaar zijn er hier mensen die deze 5 hints nog steeds niet begrepen hebben ?
>>> KLB Feedback als je vragen hebt.
Maar elk forum staat vol met uitgekauwde topics. Ook niet raar natuurlijk na 9 jaar FOK!, maar men doet alsof het in KLB erger is dan in andere fora. Ik vond de droefsnoeten topics in R&P in 2002 al uitgekauwd, maar die verschijnen nog regelmatig in de AT.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:19 schreef Afwazig het volgende:
Ja hoi,
Ik vind niet dat KLB minder is dan andere fora, ik denk dat er alleen anders gemodereerd wordt per fora. Ik kan dit niet staven want ik kom voornamelijk in GC / ONZ en KLB.
Maar wat het punt van mij is hier; ik heb me eerder ziek gelachen om topics in ONZ en later KLB. Vaak topics van een kloon of een lemming, totaal niet serieus desalniettemin hilarisch. Een TS die maximaal geowned wordt, een reeks topics waarmee er gechat met medewerks van bedrijf X etc. De laatste tijd valt me gewoon op dat hier hetzelfde aan de hand is als in ONZ is gebeurd. Alles wordt uitgekauwd, topics staan vol met dezelfde reacties en de topics zijn allemaal van éénzelfde kwaliteit. En dat is gewoon jammer.
Zelfs dat word weg-gehaald door onze boswachter, maar het ligt verder niet aan hem hoor... Kom nou, het is SHE die kan echt wel tegen een stootjequote:Op woensdag 12 november 2008 16:37 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
je hebt anders nog best een mooi gezichtje voor een vrouw van jouwe leeftijd, zie je niet veel meer tegenwoordig
omdat de wereld niet eerlijk is?quote:Op woensdag 12 november 2008 16:36 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Oke, waarom wordt ik dan naar Feedback verwezen terwijl dinges hier wel een geheel topic over mag openen? En waarom wordt er geen melding over gemaakt?
Boswachter ? dat is een angstaanjagende gedachtequote:
De strekking van je topic is dat alle garpjes (haha nog zoeen) worden herhaald door mindere wezens zijn dan degene daar mee begonnen zijn. Toen werd door andere users aangehaald dat het niveau in KLB ver te zoeken is.quote:Op woensdag 12 november 2008 16:33 schreef SHE het volgende:
Ik kom niet zo heel vaak in R&P, aangezien de penissen daar labiel zijn.
Ik twijfel nog over de grootte van jouw penis, aangezien je ondanks je epistel van A4 formaat niet in gaat op het probleem zoals geschetst in de OP.
Daarbij is het geen wedstrijdje tussen subforums, nooit geweest en ook nergens met een woord over gerept.
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:33 schreef De_Ananas het volgende:
TS snapt blijkbaar geen ene kut van KLB
Zoals jij dus.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:09 schreef Catch_me het volgende:
Vroeger toen er nog oude helden waren in KLB was het hier leuk. Tegenwoordig vind je alleen maar wannabe's en andere nietszeggende "bazen" hier terug
Tja als je nog niet zo lang op KLB zit weet je natuurlijk niet waar ik het over hebquote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:24 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Tja als je nog niet zo lang op KLB zit weet je natuurlijk niet waar ik het over heb
Ik kwam al in KLB toen jij nog niet geregistreerd was, Baas.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:28 schreef Catch_me het volgende:
Het is maar goed dat ie back in black is, want inhoudelijk reageren zit er helaas niet in
heeft er niets mee te maken.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat jij enorm diep in zijn hol zit is al langer duidelijk.
Meeloper
Sorryquote:Op woensdag 12 november 2008 17:32 schreef santax het volgende:
mijn God, hier worden dingen weggehaalt die helemaal niet schokkend zijn en nog OT ook... in mijn topic stelt iemand dat er maden door de kut van mijn dode moeder wroeten... Laat die opmerkingen ook in godsnaam staan, ze horen erbij, maar het is wel een beetje dubbel wat er hier gedaan word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Met alle respect, maar het is niet dat jij degene bent die onz/klb grappig maakt...quote:Op woensdag 12 november 2008 17:40 schreef LudoSanders het volgende:
Het is tegenwoordig allemaal zo geforceerd grappigdoenerij. Een paint, een semi populaire schrijfwijze, de woorden 'baas' en 'hosselen' in je topic verwerken. Een opsomming van je klachten en te verwachten reacties en tot slot een samenvatting. Laat het lachen, gieren, brullen maar weer beginnen.
Precies, eventueel en af en toe. Niet, zoals nu gebeurt, altijd en overal. Als je dwangmatig zinloze onoriginele oneliners wil posten doe je dat maar in de KLB SC en ga je niet moedwillig elk KLB topic verzieken dat je tegenkomt.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:46 schreef santax het volgende:
[..]
Met alle respect, maar het is niet dat jij degene bent die onz/klb grappig maakt...
Je hebt wel een punt hoor, maar de dingen die je opsomde zijn tijdelijke zaken, die inderdaad mits goed uitgevoerd ook grappig zijn. Dat je niet naar klb gaat om je krom te lachen is evident. Dan zet je gewoon je dvd met Toon Hermans op. En nu is het semi-grappig om 'baas' te gebruiken. Origineel is het zeker niet, maar KLB is dan ook niet bedoeld om origineel te zijn. Het is bedoeld als uitlaatklep van frustratie waar je eventueel een semi-grappige noot aan toe kunt voegen.
Waarom geen 8 modjes in KLB? Het is nog steeds hetzelfde aantal als 4 jaar terug toen er 5x minder users kwamen.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Precies, eventueel en af en toe. Niet, zoals nu gebeurt, altijd en overal. Als je dwangmatig zinloze onoriginele oneliners wil posten doe je dat maar in de KLB SC en ga je niet moedwillig elk KLB topic verzieken dat je tegenkomt.
Toon Hermansquote:Op woensdag 12 november 2008 17:46 schreef santax het volgende:
[..]
Met alle respect, maar het is niet dat jij degene bent die onz/klb grappig maakt...
Je hebt wel een punt hoor, maar de dingen die je opsomde zijn tijdelijke zaken, die inderdaad mits goed uitgevoerd ook grappig zijn. Dat je niet naar klb gaat om je krom te lachen is evident. Dan zet je gewoon je dvd met Toon Hermans op. En nu is het semi-grappig om 'baas' te gebruiken. Origineel is het zeker niet, maar KLB is dan ook niet bedoeld om origineel te zijn. Het is bedoeld als uitlaatklep van frustratie waar je eventueel een semi-grappige noot aan toe kunt voegen.
toon hermans grappig noemenquote:Op woensdag 12 november 2008 17:46 schreef santax het volgende:
[..]
Is dit een open sollicitatie ?quote:Op woensdag 12 november 2008 18:54 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Waarom geen 8 modjes in KLB? Het is nog steeds hetzelfde aantal als 4 jaar terug toen er 5x minder users kwamen.
Toen kon ik ook alles doen en laten. Nu niet meer enzoquote:Op woensdag 12 november 2008 19:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
De_boswachter ik vond jou toffer toen je nog geen Mod was.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
quote:Op woensdag 12 november 2008 20:16 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wellicht is het ook een idee om van sommige klachten gewoon een reeks te maken.
Klaag topics over: Golf rijders, Metal gespuis, Negers/buitenlanders/mocro's , De NS, het niveau van KLB, krakers, hyves etc komen elke dag anders maar 50 keer aan bod.
Net als de reacties over een TS die faalt, lelijk is, niet kan spellen, dood moet gaan etc...Nee dan haal je de kracht van KLB weg denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles centraal in een hoekje proppen is de Wilders manier. (alhoewel daar wel veel users naar neigen).
U MAD?
Jij en een stel minder snuggeren met jou begrijpen 1 ding niet:quote:Op woensdag 12 november 2008 19:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS kan er niet mee omgaan, serieus het is KLB wat wil je dan?
De_boswachter ik vond jou toffer toen je nog geen Mod was.
[ afbeelding ]
Dat is Stephaniequote:Op woensdag 12 november 2008 20:22 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
Hee wie is dat meisje uit jouw plaatje boswachter? Volgens mij ken ik haar.
Flikker nou eens op met KLB te vergelijken met ONZquote:Op woensdag 12 november 2008 20:31 schreef SHE het volgende:
[..]
Jij en een stel minder snuggeren met jou begrijpen 1 ding niet:
KLB is KLAAGBAAK.
Niet:
lollerbaak
dombobaak
baggerbaak
kutzooibaak
Als je
WHEHEHHEHEHE TS HEEFT HYVES ; wil posten, doe dat dan in een kuttopic in ONZ.
Of haal je er persoonlijk wel voldoening uit als je als een repetitieve mongool post?
Het is al krankzinnig genoeg dat KLB ineens een bagger SC heeft. WTF? Zat ONZ vol ofzo? Of zijn de penissen niet groot genoeg om zich te meten met de helden in ONZ, die wel humor hebben?
Wat een taalgebruikquote:Op woensdag 12 november 2008 16:33 schreef santax het volgende:
-Tief eens op met je offtopic reacties-
Tief jij nou eens lekker een eind opquote:Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef santax het volgende:
[..]
Lieffie, zeik boswachter eens niet zo af![]()
Fok heeft van mijn lief schattig tienermeisje een mondige bitch gemaaktquote:Op woensdag 12 november 2008 22:26 schreef verregentmeisje het volgende:
[..]
Tief jij nou eens lekker een eind op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |