abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 november 2008 @ 15:02:35 #1
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63159995
Ik kan er niet meer tegen.

Er gaat geen topic in KLB voorbij zonder dat deze volgeplempt wordt door internethelden met een micro
e-penis.
En wel met hetvolgende riedeltje:

TS kan er niet mee omgaan
TS heeft hyves
TS dit
TS dat

Die grap is al zovaak gemaakt. In eerste instantie door een baas. Met een maxi e-penis.
Zoals in alle sociale gelegenheden, zijn er dan altijd weer schapen die de maxi penis willen volgen. En dat ook altijd zo slecht doen.
Ik, bazin in de allerhoogste orde ( want kaste zijn voor kutkneuzen met een medium e-penis ) tuur elke keer weer met opperste verbazing en enig verdriet naar mijn schermpje als ik weer zo'n zwerm aan reacties voorbij zie komen.

Wat is er gebeurd met de creativiteit? met de trend-setters? met de echte klagers?
Jullie moeten je kapot schamen. Van voor en van achteren. Zelfs internet walgt van jullie

Het lijkt mij een goede tijd en plaats, voor al die micro penissen, om hier hun oprechte excuses aan te bieden voor dat wangedrag.
Het doet even zeer, dat weet ik, maar misschien kun je er je laatste beetje eer nog mee redden.

pi_63160010
Topic bestaat reeds.
><(({°>
pi_63160016
Resistance is futile, it is futile, to resist.
  woensdag 12 november 2008 @ 15:03:32 #4
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_63160021
Edit: laat dat plaatje maar zitten Maikuuul.

Ik moet inderdaad toegeven dat de kwaliteit van KLB ver te zoeken is tegenwoordig.

Moet ik misschiens weer een paint topic maken ?

[ Bericht 36% gewijzigd door de_boswachter op 12-11-2008 15:44:27 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_63160024
Goed topic. Even in posten.
pi_63160034
Loop niet zo janken, als één van de weinige vrouwelijke users hier krijg je zat aandacht van wanhopige fokkers, verder ben jij het die hier moderator is terwijl je weet wat voor users hier zitten
pi_63160039
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:03 schreef BigKahuna het volgende:
Topic bestaat reeds.
Of was dat wat anders?
><(({°>
pi_63160059
Vijf keer het woord penis in de OP.
Bepaald de moeite van het lezen waard.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_63160065
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:02 schreef SHE het volgende:
Ik kan er niet meer tegen.

Er gaat geen topic in KLB voorbij zonder dat deze volgeplempt wordt door internethelden met een micro
e-penis.
En wel met hetvolgende riedeltje:
[...]

Elke TS... reactie werd door mij genote en als de user er genoeg van gespaard had mocht hij/zij even weg. Ik neem aan/hoop dat het nog steeds zo gaat, want het is idd een achterlijke reactie.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 november 2008 @ 15:08:09 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_63160132
Penisnijd ts??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 12 november 2008 @ 15:15:50 #11
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_63160335
You guys are the cancer killing fok!
[KNE]-Mod
pi_63160343
Zo lang 9 van de 10 klachten veroorzaakt worden door eigen falen, zullen er mensen (including me) blijven roepen dat TS er niet mee om kan gaan.
pi_63160788
TS snapt blijkbaar geen ene kut van KLB
  woensdag 12 november 2008 @ 15:33:41 #14
131603 Afwazig
Serious business
pi_63160792
Godverdomme! Dit is de 1e keer dat ik het eens ben met SHE.

Waar gaat heen met deze wereld .
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:33 schreef De_Ananas het volgende:
Nee jij denkt KLB te snappen maar in feite heb ik je nog niet kunnen betrappen op een topic dat ook maar iets weg heeft van een kwaliteitstopic.
  woensdag 12 november 2008 @ 15:35:34 #15
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_63160843
Kruisje zit rechts boven hoor
Was je erbij?
pi_63160850
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:33 schreef Afwazig het volgende:
Godverdomme! Dit is de 1e keer dat ik het eens ben met SHE.

Waar gaat heen met deze wereld .
[..]

Nee jij denkt KLB te snappen maar in feite heb ik je nog niet kunnen betrappen op een topic dat ook maar iets weg heeft van een kwaliteitstopic.
Jij misschien niet maar andere users wel.

Alhoewel ik het wel gedeeltelijk met de OP eens ben hoor maar een topic daarover kan je beter in FB posten dan hier
  woensdag 12 november 2008 @ 15:41:15 #17
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63161015
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:35 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Jij misschien niet maar andere users wel.

Alhoewel ik het wel gedeeltelijk met de OP eens ben hoor maar een topic daarover kan je beter in FB posten dan hier
In FB zet het geen zoden aan de dijk.
Dat is al eens eerder geprobeerd.

Ik ben ervan overtuigd dat de echte harde kern ook wel inziet dat het lame is; om elk topic zo te vervuilen en dat ze vanaf nu de schapen terugfluiten.
Want zo werkt dat, met bazen onder elkaar.
pi_63161515
------------

Godsamme,

Heeft me gewoon een kwartier gekost om dit topic op te schonen en wat blijft er weer eens over: Bijna niets.

Wanneer TS klaagt over iets dan is het niet de bedoeling dit tot in den treure te gaan herhalen. Dus kappen daarmee.
Ohja slowchat en andere bagger kan in de SC, maar niet hier in KLB.

-----------
U MAD?
pi_63161548
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
------------

Godsamme,

Heeft me gewoon een kwartier gekost om dit topic op te schonen en wat blijft er weer eens over: Bijna niets.

Wanneer TS klaagt over iets dan is het niet de bedoeling dit tot in den treure te gaan herhalen. Dus kappen daarmee.

-----------
pi_63161562
Boswachter, wat doe je moeite? Er veranderd hier idd toch niets, er zitten hier alleen maar brilnerds die zich aftrekken op de reacties die ze op hun getroll en gezeik krijgen.
Jan met de Pet
Van de petterflet
:')
  woensdag 12 november 2008 @ 15:59:59 #21
131603 Afwazig
Serious business
pi_63161565
Het is gewoon zo dat de gemiddelde KLB user niks anders kan dan poep en plas (hihi hij zei poep) grapjes maken, of one liners over KLB uitkotsen. Dat is soms best leuk, maar als iedereen het doet, in elk topic, is het grapje wel gemaakt.

Doe eens creatief ofzo en maak een goed topic waar je langer over hebt nagedacht dan 1 minuut tijdens het zeiken, of maak een goede lemming die niet overduidelijk is vanaf het begin. KLB begint een beetje op ONZ2 te lijken met kliekjes en overused "grappen".

ONZ is al niet meer te redden door mods als murp en ZarGon, maar KLB misschien nog wel.
pi_63161604
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
------------

Godsamme,

-----------
Je had beter mn andere reactie kunnen laten staan, die had inhoud die echt van toepassing was en waar TS iets aan had.
pi_63161676
Wat een prachtige verwoording. De echte KLB topics met inhoud zijn helaas al enige tijd uitgestorven. Met name het 'TS kan er niet mee omgaan' e.d. vind ik ook gruwelijk irritant. De sowieso al matige topics worden niet eens meer gelezen, en er worden overal klakkeloos dezelfde zinnetjes erin gegooid.

.
pi_63161706
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:59 schreef Robsterr het volgende:
Boswachter, wat doe je moeite? Er veranderd hier idd toch niets, er zitten hier alleen maar brilnerds die zich aftrekken op de reacties die ze op hun getroll en gezeik krijgen.
Die brilnerds zijn wel de eerste waar ik een PM van krijg als ze zichzelf in het banmeldtopic zien staan, omdat ze een X aantal dagen zonder FOK zitten en ze dan bij mij komen uithuilen hoe dat mogelijk is. Al een aantal keren meegemaakt.

KLB is geen ONZ. Topics mogen best leuk geschreven zijn en humor bevatten, maar het is niet de bedoeling dat topics o.a. verkracht worden met reacties zoals door TS beschreven. Dat iemand dat doet in een topic vind ik prima, maar hier lopen schijnbaar mensen rond die in de basisschool na-aap tijd zijn blijven hangen.

Ohja: Discussie hoeft niet hier verder gevoerd te worden. Kan in de feedback van KLB. Thans.
U MAD?
  woensdag 12 november 2008 @ 16:05:49 #25
3767 Herald
Come get some
pi_63161741

Wederom, het is altijd maar gezeik en gezeur over KLB alsof de andere fora zo heilig zijn. Dat jij niet kan omgaan met de micro-penii in KLB komt omdat jij de mega-penii in R&P zo gewend bent. Waar je baas bent als je je maar portreteert als alpha-mannetje die vrouwen als slijk behandelt, want dat willen ze zo graag. Heerlijk in topics reageren van droefsnoetjes waar ze kunnen zeggen "TS je moet je niet zo lief opstellen" waarop jij reageert "ik hou ook niet van kleffe mannen". Nee gelukkig is dat geen dagelijks kost daar.

Kom je ooit op de FP? Waar ze als ze weer eens een review of prijsvraag van x-toys referen naar het Seksualiteitforum. Want daar kun je discussieren over seks en aanverwanten, terwijl het hele subforum bestaat uit statusverhogende topics als "hoe oud was je toen je zus/zo deed", "hoevaak hebben jullie/waar hebben jullie" of juist opgeilende als "voor de dames, doen jullie dit/dat" . Nouja je weet wel, wat ik in zeg rompompom over die serieuze [SEX] eh ook aankaartte en geen enkele mod die me een tegenwoord kon geven. Zo serieus is dat forum van ze.

Het stemt me ook vrolijk dat je een KLB afzeik topic opent waarin je pretendeert regelmatig in KLB te komen, maar als ik de negatievelingen eens aanspreek dat KLB echt niet zo'n puinhoop is vergeleken met de rest (Geklaag over KLB) is niemand thuis en ook jouw reactie heb ik gemist SHE. Ja natuurlijk krijg je hier weer gelijk van die aapjes, omdat ze gewoon ja en amen kunnen zeggen, want inhoudelijk ergens op ingaan is wel heel erg moeilijk. Het niveau dat ze van de KLB'ers verwachten hebben ze blijkbaar zelf niet eens.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_63161760
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:01 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Je had beter mn andere reactie kunnen laten staan, die had inhoud die echt van toepassing was en waar TS iets aan had.
Was dan ws. op een quote die ik verwijderd heb.
Indien hij inhoudelijk goed was kun je hem nogmaals proberen te posten
U MAD?
pi_63161801
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:05 schreef Herald het volgende:

Wederom, het is altijd maar gezeik en gezeur over KLB alsof de andere fora zo heilig zijn. Dat jij niet kan omgaan met de micro-penii in KLB komt omdat jij de mega-penii in R&P zo gewend bent. Waar je baas bent als je je maar portreteert als alpha-mannetje die vrouwen als slijk behandelt, want dat willen ze zo graag. Heerlijk in topics reageren van droefsnoetjes waar ze kunnen zeggen "TS je moet je niet zo lief opstellen" waarop jij reageert "ik hou ook niet van kleffe mannen". Nee gelukkig is dat geen dagelijks kost daar.

Kom je ooit op de FP? Waar ze als ze weer eens een review of prijsvraag van x-toys referen naar het Seksualiteitforum. Want daar kun je discussieren over seks en aanverwanten, terwijl het hele subforum bestaat uit statusverhogende topics als "hoe oud was je toen je zus/zo deed", "hoevaak hebben jullie/waar hebben jullie" of juist opgeilende als "voor de dames, doen jullie dit/dat" . Nouja je weet wel, wat ik in zeg rompompom over die serieuze [SEX] eh ook aankaartte en geen enkele mod die me een tegenwoord kon geven. Zo serieus is dat forum van ze.

Het stemt me ook vrolijk dat je een KLB afzeik topic opent waarin je pretendeert regelmatig in KLB te komen, maar als ik de negatievelingen eens aanspreek dat KLB echt niet zo'n puinhoop is vergeleken met de rest (Geklaag over KLB) is niemand thuis en ook jouw reactie heb ik gemist SHE. Ja natuurlijk krijg je hier weer gelijk van die aapjes, omdat ze gewoon ja en amen kunnen zeggen, want inhoudelijk ergens op ingaan is wel heel erg moeilijk. Het niveau dat ze van de KLB'ers verwachten hebben ze blijkbaar zelf niet eens.
Beste 'TS kan er niet mee omgaan'-post ooit.
  woensdag 12 november 2008 @ 16:12:52 #28
48075 Timmor
hmm creamy mayonnaise...
pi_63161963
quote:

Nu al KlaagBaas van de Maand November
pi_63161974
Even serieus, zullen we anders samen doen en de worst delen?
pi_63161980
Weer opgeschoond.... reageer inhoudelijk of blijf weg.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_63162067
quote:

Altijd das tyfusgejank op KLB

Het is veruit het drukste forum van FOK!, vroeger was het veel kleiner, hoe komt dat toch!?!?!

En als het zo groot is is er inderdaad meer bagger dan in een tyfus forum zoals R&P

Maar altijd komen hier nog al die buitenstanders janken, BOOEEHOOEE VROEGER WAS HET VEEL BETER . En dan krijg je weer één of andere modnaam van 8 jaar geleden dat ie zo cool en tof was.

Als je het niet leuk vind flikker dan een tyfuseind op en loop niet te klagen over iets waar je geen zak vanaf weet
  woensdag 12 november 2008 @ 16:19:10 #32
131603 Afwazig
Serious business
pi_63162148
quote:
-knip-
Ja hoi,

Ik vind niet dat KLB minder is dan andere fora, ik denk dat er alleen anders gemodereerd wordt per fora. Ik kan dit niet staven want ik kom voornamelijk in GC / ONZ en KLB.

Maar wat het punt van mij is hier; ik heb me eerder ziek gelachen om topics in ONZ en later KLB. Vaak topics van een kloon of een lemming, totaal niet serieus desalniettemin hilarisch. Een TS die maximaal geowned wordt, een reeks topics waarmee er gechat met medewerks van bedrijf X etc. De laatste tijd valt me gewoon op dat hier hetzelfde aan de hand is als in ONZ is gebeurd. Alles wordt uitgekauwd, topics staan vol met dezelfde reacties en de topics zijn allemaal van éénzelfde kwaliteit. En dat is gewoon jammer.
  woensdag 12 november 2008 @ 16:20:12 #33
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_63162169
quote:

[..]

Jij bent die baas dus waar ze het over had.
Nou topic kan nu wel op slot, alles is gezegd.
[KNE]-Mod
pi_63162194
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:16 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Altijd das tyfusgejank op KLB

Het is veruit het drukste forum van FOK!, vroeger was het veel kleiner, hoe komt dat toch!?!?!

En als het zo groot is is er inderdaad meer bagger dan in een tyfus forum zoals R&P

Maar altijd komen hier nog al die buitenstanders janken, BOOEEHOOEE VROEGER WAS HET VEEL BETER . En dan krijg je weer één of andere modnaam van 8 jaar geleden dat ie zo cool en tof was.

Als je het niet leuk vind flikker dan een tyfuseind op en loop niet te klagen over iets waar je geen zak vanaf weet
Ben het ook zeker met je eens.

Meer users -> Meer bagger.

Alleen sneeuwt kwaliteit momenteel onder in de bagger. Waar er eerst nog heel veel leuke topics in KLB te vinden waren is nu 3/4 lemming of verkracht door users die menen dat op een bepaalde manier posten verschrikkelijk leuk is.

En wat 8 jaar geleden was, dat boeit me ook niet zo eigenlijk. Wat me wel boeit is dat er in KLB een stuk minder bagger komt te staan.
U MAD?
pi_63162243
Edit: Misschien moet je beter lezen wat ik en Ondeugend hierboven posten ? Zo nee: Ga dan maar weg.

[ Bericht 38% gewijzigd door de_boswachter op 12-11-2008 16:24:36 ]
  woensdag 12 november 2008 @ 16:23:15 #36
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_63162249
Edit: Ook voor jou. (zie bovenstaande edit)

[ Bericht 85% gewijzigd door de_boswachter op 12-11-2008 16:25:12 ]
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_63162307
- spuit 11

[ Bericht 95% gewijzigd door ondeugend op 12-11-2008 16:30:15 (Je let niet op, die opmerkingen waren al weg) ]
pi_63162380
Zucht je zou toch verdomme een kweekprogramma voor de teek beginnen
@boswachter, je moet wel even inzien wie dit schrijft, wie het topic opende en waar het geplaatst is...

Edit maar weer weg
pi_63162485
-Je mag naar FB voor vragen-

[ Bericht 78% gewijzigd door ondeugend op 12-11-2008 16:34:24 ]
  woensdag 12 november 2008 @ 16:33:30 #40
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63162531
quote:

Ik kom niet zo heel vaak in R&P, aangezien de penissen daar labiel zijn.
Ik twijfel nog over de grootte van jouw penis, aangezien je ondanks je epistel van A4 formaat niet in gaat op het probleem zoals geschetst in de OP.
Daarbij is het geen wedstrijdje tussen subforums, nooit geweest en ook nergens met een woord over gerept.
pi_63162548
-Tief eens op met je offtopic reacties-

[ Bericht 91% gewijzigd door ondeugend op 12-11-2008 16:42:44 ]
pi_63162550
ik zal proberen mensen te laten stoppen met het TS gezeik...
maar daar heb ik zo mijn redenen voor
  woensdag 12 november 2008 @ 16:34:50 #43
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63162578
Edit: Wat vroeg ik je nu net via de PM ? Juist ja. Kappen.

[ Bericht 92% gewijzigd door de_boswachter op 12-11-2008 16:36:44 ]
pi_63162585
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:31 schreef Heathen. het volgende:
@boswachter , waarom wordt dit nu wel weggeedit terwijl dit normaal nooit gebeurd?
Omdat er mensen binnen FOK! zijn die het gezeik in KLB meer dan moe zijn ?
Gisteren zijn er al 5 mensen in 1 topic geband geworden vanwege het feit dat ze gewoon doorgingen met flauwekul posten na diverse waarschuwingen van een mod. Maar schijnbaar zijn er hier mensen die deze 5 hints nog steeds niet begrepen hebben ?

>>> KLB Feedback als je vragen hebt.
U MAD?
pi_63162616
Edit: ....

[ Bericht 80% gewijzigd door de_boswachter op 12-11-2008 16:37:45 ]
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_63162620
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik twijfel nog over de grootte van jouw penis, aangezien je ondanks je epistel van A4 formaat niet in gaat op het probleem zoals geschetst in de OP.
Daarbij is het geen wedstrijdje tussen subforums, nooit geweest en ook nergens met een woord over gerept.

Je hebt natuurlijk wel een punt SHE, maar ook ik betrapte me erop zonet een de KLB nodig te hebben om mijn hart te luchten. En in mijn topic staat ondanks mijn gemiddeld van formaat zijnde e-penis niets anders dan de waarheid. Ik zou gewoon gaan daten met mensen uit KLB als ik jou was. Hun penis zal altijd tegenvallen in vergelijking met een A4-tja
  woensdag 12 november 2008 @ 16:36:27 #47
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63162629
Bosbuster P pakt jullie allemaal.
pi_63162639
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:34 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Omdat er mensen binnen FOK! zijn die het gezeik in KLB meer dan moe zijn ?
Gisteren zijn er al 5 mensen in 1 topic geband geworden vanwege het feit dat ze gewoon doorgingen met flauwekul posten na diverse waarschuwingen van een mod. Maar schijnbaar zijn er hier mensen die deze 5 hints nog steeds niet begrepen hebben ?

>>> KLB Feedback als je vragen hebt.
Oke, waarom wordt ik dan naar Feedback verwezen terwijl dinges hier wel een geheel topic over mag openen? En waarom wordt er geen melding over gemaakt?
pi_63162715
Laat TS maar kwebbelen hoor.
Ik, als onbekende maar invloedrijke Fok!baas en momenteel voorzitter van het Fok!kabal vind het juist griebeltjesleuk al die voorspelbare reakties.
  woensdag 12 november 2008 @ 16:38:49 #50
3767 Herald
Come get some
pi_63162717
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:19 schreef Afwazig het volgende:
Ja hoi,

Ik vind niet dat KLB minder is dan andere fora, ik denk dat er alleen anders gemodereerd wordt per fora. Ik kan dit niet staven want ik kom voornamelijk in GC / ONZ en KLB.

Maar wat het punt van mij is hier; ik heb me eerder ziek gelachen om topics in ONZ en later KLB. Vaak topics van een kloon of een lemming, totaal niet serieus desalniettemin hilarisch. Een TS die maximaal geowned wordt, een reeks topics waarmee er gechat met medewerks van bedrijf X etc. De laatste tijd valt me gewoon op dat hier hetzelfde aan de hand is als in ONZ is gebeurd. Alles wordt uitgekauwd, topics staan vol met dezelfde reacties en de topics zijn allemaal van éénzelfde kwaliteit. En dat is gewoon jammer.
Maar elk forum staat vol met uitgekauwde topics. Ook niet raar natuurlijk na 9 jaar FOK!, maar men doet alsof het in KLB erger is dan in andere fora. Ik vond de droefsnoeten topics in R&P in 2002 al uitgekauwd, maar die verschijnen nog regelmatig in de AT.

Ze hebben in 2005 nog een excuus gezocht om ijsmeis crew te maken, nou maak een forum waar alle uitgekauwde topics nog eens voorbij kunnen komen, maar doe dan net alsof het voor een bepaalde doelgroep is. En hoppa PUB was geboren.

En plz ga niet spreken over 'wat in ONZ is gebeurd' , want dat was volgens de meeste al gebeurd lang voordat jij je registreerde
pi_63162723
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:37 schreef Acinonyx het volgende:

[..]

je hebt anders nog best een mooi gezichtje voor een vrouw van jouwe leeftijd, zie je niet veel meer tegenwoordig
Zelfs dat word weg-gehaald door onze boswachter, maar het ligt verder niet aan hem hoor... Kom nou, het is SHE die kan echt wel tegen een stootje Dat maakt haar zo een leuk wijf
pi_63162778
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:36 schreef Heathen. het volgende:

[..]

Oke, waarom wordt ik dan naar Feedback verwezen terwijl dinges hier wel een geheel topic over mag openen? En waarom wordt er geen melding over gemaakt?
omdat de wereld niet eerlijk is?
  woensdag 12 november 2008 @ 16:47:40 #53
166265 Acinonyx
pi_63162957
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:36 schreef SHE het volgende:
Bosbuster P pakt jullie allemaal.
Boswachter ? dat is een angstaanjagende gedachte
.
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_63162989
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:41 schreef rival het volgende:

[..]

omdat de wereld niet eerlijk is?
Kennelijk.

Laat dat dus een wijze les zijn voor TS.
  woensdag 12 november 2008 @ 16:50:43 #55
3767 Herald
Come get some
pi_63163058
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:33 schreef SHE het volgende:
De strekking van je topic is dat alle garpjes (haha nog zoeen) worden herhaald door mindere wezens zijn dan degene daar mee begonnen zijn. Toen werd door andere users aangehaald dat het niveau in KLB ver te zoeken is.

Aangezien KLB net zo goed een kliekje is als andere fora worden bepaalde opmerkingen door elkaar overgenomen. Big deal. Als niemand in een topic van Viking84 begint over haar seksuele geaardheid dan is het topic niet compleet.

Het hoeft ook geen wedstrijd te zijn tussen subfora, maar er wordt onevenredigveel geklaagd over KLB, terwijl het niveau niet minder bedroevend is dan andere fora. Ik hoor je in LIF nooit klagen dat de eerste reacties op een mode topic van Schatje altijd negatief zijn en er hardop wordt afgevraagd waarom mensen aan mode meedoen. Nou origineel zeg

Laat staan de strekking van bepaalde topics in bepaalde fora. Als je het al erg vind dat users dezelfde opmerkingen maken, hoe zit het dan met compleet dezelfde topics? Is dat wel goed?

PS. Mijn penis is heel erg klein, daarom moet ik dat compenseren door op internet tof over te komen.
pi_63163505
SHE heeft gewoon 1000 promille gelijk!
  woensdag 12 november 2008 @ 17:08:36 #57
232232 wobble
wobblewobble
pi_63163563
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:33 schreef De_Ananas het volgende:
Op woensdag 22 oktober 2008 15:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS doet WO dus is lelijk en krijgt geen pussy :D. Bovendien wast mama zijn onderbroeken met cum-sporen :').
  woensdag 12 november 2008 @ 17:09:28 #58
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_63163591
Vroeger toen er nog oude helden waren in KLB was het hier leuk. Tegenwoordig vind je alleen maar wannabe's en andere nietszeggende "bazen" hier terug
Op elke fokker past een bril.
pi_63163818
Opgeschoond alweer
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_63163850
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:09 schreef Catch_me het volgende:
Vroeger toen er nog oude helden waren in KLB was het hier leuk. Tegenwoordig vind je alleen maar wannabe's en andere nietszeggende "bazen" hier terug
Zoals jij dus.
pi_63163934
- OMG ! Je bent spuit 33! en maar denken dat je origineel bent
NEE !! heul niet. -

[ Bericht 89% gewijzigd door ondeugend op 12-11-2008 17:24:51 ]
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  woensdag 12 november 2008 @ 17:24:14 #63
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_63163987
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:18 schreef Juup© het volgende:

[..]

Zoals jij dus.
Tja als je nog niet zo lang op KLB zit weet je natuurlijk niet waar ik het over heb
pi_63164051
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:24 schreef Catch_me het volgende:

[..]

Tja als je nog niet zo lang op KLB zit weet je natuurlijk niet waar ik het over heb

pi_63164070
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:26 schreef Juup© het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk.
  woensdag 12 november 2008 @ 17:28:18 #66
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_63164093
Het is maar goed dat ie back in black is, want inhoudelijk reageren zit er helaas niet in
pi_63164151
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:28 schreef Catch_me het volgende:
Het is maar goed dat ie back in black is, want inhoudelijk reageren zit er helaas niet in
Ik kwam al in KLB toen jij nog niet geregistreerd was, Baas.
pi_63164161
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:27 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Hij heeft gewoon gelijk.
Dat jij enorm diep in zijn hol zit is al langer duidelijk.

Meeloper
pi_63164206
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:30 schreef Juup© het volgende:

[..]

Dat jij enorm diep in zijn hol zit is al langer duidelijk.

Meeloper
heeft er niets mee te maken.

Gelukkig ben je geen mod meer iig
pi_63164233
mijn God, hier worden dingen weggehaalt die helemaal niet schokkend zijn en nog OT ook... in mijn topic stelt iemand dat er maden door de kut van mijn dode moeder wroeten... Laat die opmerkingen ook in godsnaam staan, ze horen erbij, maar het is wel een beetje dubbel wat er hier gedaan word.
pi_63164254
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:32 schreef santax het volgende:
mijn God, hier worden dingen weggehaalt die helemaal niet schokkend zijn en nog OT ook... in mijn topic stelt iemand dat er maden door de kut van mijn dode moeder wroeten... Laat die opmerkingen ook in godsnaam staan, ze horen erbij, maar het is wel een beetje dubbel wat er hier gedaan word.
Sorry

Ben al weg.
pi_63164284
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:33 schreef Juup© het volgende:

[..]

Sorry

Ben al weg.
Nee blijf gerust hoor. Dat is wat KLB KLB maakt.
pi_63164358
TS heeft geen eens penis, haha.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_63164412
Of mensen die enkel reply-en met:

'Ok'

Niet boeiend, niet grappig, niet origineel. Gewoon een faalreply
pi_63164458
Het is tegenwoordig allemaal zo geforceerd grappigdoenerij. Een paint, een semi populaire schrijfwijze, de woorden 'baas' en 'hosselen' in je topic verwerken. Een opsomming van je klachten en te verwachten reacties en tot slot een samenvatting. Laat het lachen, gieren, brullen maar weer beginnen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_63164596
Ik vind de topic met tt:"ik heb mijn teen gestoten" en dan in het topic zelf nogmaals die zin irritant. Ik vind dat als je de moeite doet om een KLB topic te openen dat het ook over een onderwerp moet zijn waar een ander iets mee kan en op zijn minst een aantal regels uitleg. Wat moeten andere mensen nu met een topic als "de soep is op" of iets dergelijks.

In principe vind ik wel dat de reacties die jij aanhaalt er een beetje bij horen, hier hoef je verder ook niet echt op in te gaan, lees er gewoon over heen en reageer op de mensen die wel iets toe te voegen hebben.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_63164648
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:40 schreef LudoSanders het volgende:
Het is tegenwoordig allemaal zo geforceerd grappigdoenerij. Een paint, een semi populaire schrijfwijze, de woorden 'baas' en 'hosselen' in je topic verwerken. Een opsomming van je klachten en te verwachten reacties en tot slot een samenvatting. Laat het lachen, gieren, brullen maar weer beginnen.
Met alle respect, maar het is niet dat jij degene bent die onz/klb grappig maakt...
Je hebt wel een punt hoor, maar de dingen die je opsomde zijn tijdelijke zaken, die inderdaad mits goed uitgevoerd ook grappig zijn. Dat je niet naar klb gaat om je krom te lachen is evident. Dan zet je gewoon je dvd met Toon Hermans op. En nu is het semi-grappig om 'baas' te gebruiken. Origineel is het zeker niet, maar KLB is dan ook niet bedoeld om origineel te zijn. Het is bedoeld als uitlaatklep van frustratie waar je eventueel een semi-grappige noot aan toe kunt voegen.
  woensdag 12 november 2008 @ 18:36:20 #78
104871 remlof
Europees federalist
pi_63165958
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:46 schreef santax het volgende:

[..]

Met alle respect, maar het is niet dat jij degene bent die onz/klb grappig maakt...
Je hebt wel een punt hoor, maar de dingen die je opsomde zijn tijdelijke zaken, die inderdaad mits goed uitgevoerd ook grappig zijn. Dat je niet naar klb gaat om je krom te lachen is evident. Dan zet je gewoon je dvd met Toon Hermans op. En nu is het semi-grappig om 'baas' te gebruiken. Origineel is het zeker niet, maar KLB is dan ook niet bedoeld om origineel te zijn. Het is bedoeld als uitlaatklep van frustratie waar je eventueel een semi-grappige noot aan toe kunt voegen.
Precies, eventueel en af en toe. Niet, zoals nu gebeurt, altijd en overal. Als je dwangmatig zinloze onoriginele oneliners wil posten doe je dat maar in de KLB SC en ga je niet moedwillig elk KLB topic verzieken dat je tegenkomt.
pi_63166429
quote:
Op woensdag 12 november 2008 18:36 schreef remlof het volgende:

[..]

Precies, eventueel en af en toe. Niet, zoals nu gebeurt, altijd en overal. Als je dwangmatig zinloze onoriginele oneliners wil posten doe je dat maar in de KLB SC en ga je niet moedwillig elk KLB topic verzieken dat je tegenkomt.
Waarom geen 8 modjes in KLB? Het is nog steeds hetzelfde aantal als 4 jaar terug toen er 5x minder users kwamen.
pi_63166535
quote:

[..]

Toon Hermans
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  woensdag 12 november 2008 @ 19:34:49 #81
166265 Acinonyx
pi_63167706
quote:

[..]

toon hermans grappig noemen
.
pi_63167850
quote:
Op woensdag 12 november 2008 18:54 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Waarom geen 8 modjes in KLB? Het is nog steeds hetzelfde aantal als 4 jaar terug toen er 5x minder users kwamen.
Is dit een open sollicitatie ?

Wij collega's , dat zou wat zijn
U MAD?
pi_63167899
TS kan er niet mee omgaan, serieus het is KLB wat wil je dan?

De_boswachter ik vond jou toffer toen je nog geen Mod was.

Roken is lekker
pi_63167943
ik vind de_boswachter tof zolang hij een geile Hyves-pornoslet als avatar heeft
  woensdag 12 november 2008 @ 19:45:33 #85
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_63168012
de_boswacher is vetter dan sandstorm imo
pi_63168721
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:41 schreef Mr.Cooper het volgende:

[ afbeelding ]
Toen kon ik ook alles doen en laten. Nu niet meer enzo

Maar goed. Je moet toegeven dat KLB er niet leuker op is geworden door al dat gezuig in die topics. Zelfs ik vind het niet leuk meer
U MAD?
  woensdag 12 november 2008 @ 20:15:24 #87
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63169042
Elke poepneger die zit te klagen over hoe erg KLB wel niet zuigt: dat deden jullie 3 jaar geleden ook al.

Jullie worden verdrongen door nieuwe generaties FOK! users, waardoor jullie beginnen te huilen tegen deze andere users.
Want hey, wees nou eens eerlijk, iedereen die zit te kankeren dat KLB niet is wat het is geweest:

MAAKT ZELF NOOIT EENS EEN GOED TOPIC TEGENWOORDIG AAN.

Jullie worden weggedrukt in teh intarwebz, jullie inspiratie is zélf weg en jullie zien dat de geschiedenis zich telkens weer herhaalt en dat er andere bazen uit de grond schieten die jullie dissen. Daarom gaan jullie overal lopen bitchen dat er meer óf minder MODS aanwezig moeten zijn. Die mods die kunnen slechts richting geven aan de golf van userts met hun topiques.
Soms veranderen de regelts en dan moet je je daaraan aanpassen, zo hoor ik hedendaagsch ook zoe vanneuh: "BOhhhh ricko, maak eens zoen heftige paint topiek aan?"
Maar dat doet deze coño niet meer, hij weet de hedendaagse spelregels en weet dat zijn topiques meteen gelocked worden (met uitzondering het paddo topic) en doet de moeite er niet meer veur.

Echter komen er altijd andere bazen terug, die kans maken op een legendarische cultstatus in het reich der FOK! die een frisse humor meebrengen. Jullie weetzen
  woensdag 12 november 2008 @ 20:16:05 #88
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_63169065
Wellicht is het ook een idee om van sommige klachten gewoon een reeks te maken.

Klaag topics over: Golf rijders, Metal gespuis, Negers/buitenlanders/mocro's , De NS, het niveau van KLB, krakers, hyves etc komen elke dag anders maar 50 keer aan bod.

Net als de reacties over een TS die faalt, lelijk is, niet kan spellen, dood moet gaan etc...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_63169087
Ts is geen bazin. Er zijn alleen maar bazen.
Cool story, Hansel.
pi_63169126
Gewoon allemaal niet zo klagen.
pi_63169215
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:16 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Wellicht is het ook een idee om van sommige klachten gewoon een reeks te maken.

Klaag topics over: Golf rijders, Metal gespuis, Negers/buitenlanders/mocro's , De NS, het niveau van KLB, krakers, hyves etc komen elke dag anders maar 50 keer aan bod.

Net als de reacties over een TS die faalt, lelijk is, niet kan spellen, dood moet gaan etc...
SPOILER
Nee dan haal je de kracht van KLB weg denk ik.

Alles centraal in een hoekje proppen is de Wilders manier. (alhoewel daar wel veel users naar neigen ).
U MAD?
pi_63169312
Hee wie is dat meisje uit jouw plaatje boswachter? Volgens mij ken ik haar.
  woensdag 12 november 2008 @ 20:31:42 #93
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63169686
quote:
Op woensdag 12 november 2008 19:41 schreef Mr.Cooper het volgende:
TS kan er niet mee omgaan, serieus het is KLB wat wil je dan?

[ afbeelding ]
Jij en een stel minder snuggeren met jou begrijpen 1 ding niet:

KLB is KLAAGBAAK.
Niet:

lollerbaak
dombobaak
baggerbaak
kutzooibaak

Als je

WHEHEHHEHEHE TS HEEFT HYVES ; wil posten, doe dat dan in een kuttopic in ONZ.

Of haal je er persoonlijk wel voldoening uit als je als een repetitieve mongool post?
Het is al krankzinnig genoeg dat KLB ineens een bagger SC heeft. WTF? Zat ONZ vol ofzo? Of zijn de penissen niet groot genoeg om zich te meten met de helden in ONZ, die wel humor hebben?
  woensdag 12 november 2008 @ 20:34:34 #94
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_63169808
In onzin heeft niemand humor.
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
  woensdag 12 november 2008 @ 20:36:00 #95
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_63169866
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:22 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
Hee wie is dat meisje uit jouw plaatje boswachter? Volgens mij ken ik haar.
Dat is Stephanie

Van Don en AD AKA Tienersvoorgeld
pi_63172503
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:31 schreef SHE het volgende:

[..]

Jij en een stel minder snuggeren met jou begrijpen 1 ding niet:

KLB is KLAAGBAAK.
Niet:

lollerbaak
dombobaak
baggerbaak
kutzooibaak

Als je

WHEHEHHEHEHE TS HEEFT HYVES ; wil posten, doe dat dan in een kuttopic in ONZ.

Of haal je er persoonlijk wel voldoening uit als je als een repetitieve mongool post?
Het is al krankzinnig genoeg dat KLB ineens een bagger SC heeft. WTF? Zat ONZ vol ofzo? Of zijn de penissen niet groot genoeg om zich te meten met de helden in ONZ, die wel humor hebben?
Flikker nou eens op met KLB te vergelijken met ONZ
pi_63174350
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:33 schreef santax het volgende:
-Tief eens op met je offtopic reacties-

Wat een taalgebruik

No matter what he said.... Sta er dan boven Niet dat ik de illusie heb dat jullie 'mods' jullie gedragen als voorbeeldfunctie (wat wel prettig zou zijn overigens, aangezien je niet blue voor niks bent)

Een beetje doen alsof, zou soms wel prettig zijn

[ Bericht 35% gewijzigd door verregentmeisje op 12-11-2008 22:25:28 ]
Viagra (vi-ag'-ruh) n. A chemical which increases the flow of blood to a man's brain
pi_63174594
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:19 schreef verregentmeisje het volgende:

[..]

Wat een taalgebruik
Lieffie, zeik boswachter eens niet zo af
pi_63174709
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:24 schreef santax het volgende:

[..]

Lieffie, zeik boswachter eens niet zo af
Tief jij nou eens lekker een eind op
Viagra (vi-ag'-ruh) n. A chemical which increases the flow of blood to a man's brain
pi_63174809
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:26 schreef verregentmeisje het volgende:

[..]

Tief jij nou eens lekker een eind op
Fok heeft van mijn lief schattig tienermeisje een mondige bitch gemaakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')