abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63161760
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:01 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Je had beter mn andere reactie kunnen laten staan, die had inhoud die echt van toepassing was en waar TS iets aan had.
Was dan ws. op een quote die ik verwijderd heb.
Indien hij inhoudelijk goed was kun je hem nogmaals proberen te posten
U MAD?
pi_63161801
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:05 schreef Herald het volgende:
TS kan er niet mee omgaan

Wederom, het is altijd maar gezeik en gezeur over KLB alsof de andere fora zo heilig zijn. Dat jij niet kan omgaan met de micro-penii in KLB komt omdat jij de mega-penii in R&P zo gewend bent. Waar je baas bent als je je maar portreteert als alpha-mannetje die vrouwen als slijk behandelt, want dat willen ze zo graag. Heerlijk in topics reageren van droefsnoetjes waar ze kunnen zeggen "TS je moet je niet zo lief opstellen" waarop jij reageert "ik hou ook niet van kleffe mannen". Nee gelukkig is dat geen dagelijks kost daar.

Kom je ooit op de FP? Waar ze als ze weer eens een review of prijsvraag van x-toys referen naar het Seksualiteitforum. Want daar kun je discussieren over seks en aanverwanten, terwijl het hele subforum bestaat uit statusverhogende topics als "hoe oud was je toen je zus/zo deed", "hoevaak hebben jullie/waar hebben jullie" of juist opgeilende als "voor de dames, doen jullie dit/dat" . Nouja je weet wel, wat ik in zeg rompompom over die serieuze [SEX] eh ook aankaartte en geen enkele mod die me een tegenwoord kon geven. Zo serieus is dat forum van ze.

Het stemt me ook vrolijk dat je een KLB afzeik topic opent waarin je pretendeert regelmatig in KLB te komen, maar als ik de negatievelingen eens aanspreek dat KLB echt niet zo'n puinhoop is vergeleken met de rest (Geklaag over KLB) is niemand thuis en ook jouw reactie heb ik gemist SHE. Ja natuurlijk krijg je hier weer gelijk van die aapjes, omdat ze gewoon ja en amen kunnen zeggen, want inhoudelijk ergens op ingaan is wel heel erg moeilijk. Het niveau dat ze van de KLB'ers verwachten hebben ze blijkbaar zelf niet eens.
Beste 'TS kan er niet mee omgaan'-post ooit.
  woensdag 12 november 2008 @ 16:12:52 #28
48075 Timmor
hmm creamy mayonnaise...
pi_63161963
quote:

Wederom, het is altijd maar gezeik en gezeur over KLB alsof de andere fora zo heilig zijn. Dat jij niet kan omgaan met de micro-penii in KLB komt omdat jij de mega-penii in R&P zo gewend bent. Waar je baas bent als je je maar portreteert als alpha-mannetje die vrouwen als slijk behandelt, want dat willen ze zo graag. Heerlijk in topics reageren van droefsnoetjes waar ze kunnen zeggen "TS je moet je niet zo lief opstellen" waarop jij reageert "ik hou ook niet van kleffe mannen". Nee gelukkig is dat geen dagelijks kost daar.

Kom je ooit op de FP? Waar ze als ze weer eens een review of prijsvraag van x-toys referen naar het Seksualiteitforum. Want daar kun je discussieren over seks en aanverwanten, terwijl het hele subforum bestaat uit statusverhogende topics als "hoe oud was je toen je zus/zo deed", "hoevaak hebben jullie/waar hebben jullie" of juist opgeilende als "voor de dames, doen jullie dit/dat" . Nouja je weet wel, wat ik in zeg rompompom over die serieuze [SEX] eh ook aankaartte en geen enkele mod die me een tegenwoord kon geven. Zo serieus is dat forum van ze.

Het stemt me ook vrolijk dat je een KLB afzeik topic opent waarin je pretendeert regelmatig in KLB te komen, maar als ik de negatievelingen eens aanspreek dat KLB echt niet zo'n puinhoop is vergeleken met de rest (Geklaag over KLB) is niemand thuis en ook jouw reactie heb ik gemist SHE. Ja natuurlijk krijg je hier weer gelijk van die aapjes, omdat ze gewoon ja en amen kunnen zeggen, want inhoudelijk ergens op ingaan is wel heel erg moeilijk. Het niveau dat ze van de KLB'ers verwachten hebben ze blijkbaar zelf niet eens.
Nu al KlaagBaas van de Maand November
pi_63161974
Even serieus, zullen we anders samen doen en de worst delen?
pi_63161980
Weer opgeschoond.... reageer inhoudelijk of blijf weg.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_63162067
quote:

Altijd das tyfusgejank op KLB

Het is veruit het drukste forum van FOK!, vroeger was het veel kleiner, hoe komt dat toch!?!?!

En als het zo groot is is er inderdaad meer bagger dan in een tyfus forum zoals R&P

Maar altijd komen hier nog al die buitenstanders janken, BOOEEHOOEE VROEGER WAS HET VEEL BETER . En dan krijg je weer één of andere modnaam van 8 jaar geleden dat ie zo cool en tof was.

Als je het niet leuk vind flikker dan een tyfuseind op en loop niet te klagen over iets waar je geen zak vanaf weet
  woensdag 12 november 2008 @ 16:19:10 #32
131603 Afwazig
Serious business
pi_63162148
quote:
-knip-
Ja hoi,

Ik vind niet dat KLB minder is dan andere fora, ik denk dat er alleen anders gemodereerd wordt per fora. Ik kan dit niet staven want ik kom voornamelijk in GC / ONZ en KLB.

Maar wat het punt van mij is hier; ik heb me eerder ziek gelachen om topics in ONZ en later KLB. Vaak topics van een kloon of een lemming, totaal niet serieus desalniettemin hilarisch. Een TS die maximaal geowned wordt, een reeks topics waarmee er gechat met medewerks van bedrijf X etc. De laatste tijd valt me gewoon op dat hier hetzelfde aan de hand is als in ONZ is gebeurd. Alles wordt uitgekauwd, topics staan vol met dezelfde reacties en de topics zijn allemaal van éénzelfde kwaliteit. En dat is gewoon jammer.
  woensdag 12 november 2008 @ 16:20:12 #33
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_63162169
quote:

[..]

Jij bent die baas dus waar ze het over had.
Nou topic kan nu wel op slot, alles is gezegd.
[KNE]-Mod
pi_63162194
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:16 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Altijd das tyfusgejank op KLB

Het is veruit het drukste forum van FOK!, vroeger was het veel kleiner, hoe komt dat toch!?!?!

En als het zo groot is is er inderdaad meer bagger dan in een tyfus forum zoals R&P

Maar altijd komen hier nog al die buitenstanders janken, BOOEEHOOEE VROEGER WAS HET VEEL BETER . En dan krijg je weer één of andere modnaam van 8 jaar geleden dat ie zo cool en tof was.

Als je het niet leuk vind flikker dan een tyfuseind op en loop niet te klagen over iets waar je geen zak vanaf weet
Ben het ook zeker met je eens.

Meer users -> Meer bagger.

Alleen sneeuwt kwaliteit momenteel onder in de bagger. Waar er eerst nog heel veel leuke topics in KLB te vinden waren is nu 3/4 lemming of verkracht door users die menen dat op een bepaalde manier posten verschrikkelijk leuk is.

En wat 8 jaar geleden was, dat boeit me ook niet zo eigenlijk. Wat me wel boeit is dat er in KLB een stuk minder bagger komt te staan.
U MAD?
pi_63162243
Edit: Misschien moet je beter lezen wat ik en Ondeugend hierboven posten ? Zo nee: Ga dan maar weg.

[ Bericht 38% gewijzigd door de_boswachter op 12-11-2008 16:24:36 ]
  woensdag 12 november 2008 @ 16:23:15 #36
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_63162249
Edit: Ook voor jou. (zie bovenstaande edit)

[ Bericht 85% gewijzigd door de_boswachter op 12-11-2008 16:25:12 ]
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_63162307
- spuit 11

[ Bericht 95% gewijzigd door ondeugend op 12-11-2008 16:30:15 (Je let niet op, die opmerkingen waren al weg) ]
pi_63162380
Zucht je zou toch verdomme een kweekprogramma voor de teek beginnen
@boswachter, je moet wel even inzien wie dit schrijft, wie het topic opende en waar het geplaatst is...

Edit maar weer weg
pi_63162485
-Je mag naar FB voor vragen-

[ Bericht 78% gewijzigd door ondeugend op 12-11-2008 16:34:24 ]
  woensdag 12 november 2008 @ 16:33:30 #40
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63162531
quote:

Ik kom niet zo heel vaak in R&P, aangezien de penissen daar labiel zijn.
Ik twijfel nog over de grootte van jouw penis, aangezien je ondanks je epistel van A4 formaat niet in gaat op het probleem zoals geschetst in de OP.
Daarbij is het geen wedstrijdje tussen subforums, nooit geweest en ook nergens met een woord over gerept.
pi_63162548
-Tief eens op met je offtopic reacties-

[ Bericht 91% gewijzigd door ondeugend op 12-11-2008 16:42:44 ]
pi_63162550
ik zal proberen mensen te laten stoppen met het TS gezeik...
maar daar heb ik zo mijn redenen voor
  woensdag 12 november 2008 @ 16:34:50 #43
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63162578
Edit: Wat vroeg ik je nu net via de PM ? Juist ja. Kappen.

[ Bericht 92% gewijzigd door de_boswachter op 12-11-2008 16:36:44 ]
pi_63162585
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:31 schreef Heathen. het volgende:
@boswachter , waarom wordt dit nu wel weggeedit terwijl dit normaal nooit gebeurd?
Omdat er mensen binnen FOK! zijn die het gezeik in KLB meer dan moe zijn ?
Gisteren zijn er al 5 mensen in 1 topic geband geworden vanwege het feit dat ze gewoon doorgingen met flauwekul posten na diverse waarschuwingen van een mod. Maar schijnbaar zijn er hier mensen die deze 5 hints nog steeds niet begrepen hebben ?

>>> KLB Feedback als je vragen hebt.
U MAD?
pi_63162616
Edit: ....

[ Bericht 80% gewijzigd door de_boswachter op 12-11-2008 16:37:45 ]
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_63162620
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:33 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik kom niet zo heel vaak in R&P, aangezien de penissen daar labiel zijn.
Ik twijfel nog over de grootte van jouw penis, aangezien je ondanks je epistel van A4 formaat niet in gaat op het probleem zoals geschetst in de OP.
Daarbij is het geen wedstrijdje tussen subforums, nooit geweest en ook nergens met een woord over gerept.

Je hebt natuurlijk wel een punt SHE, maar ook ik betrapte me erop zonet een de KLB nodig te hebben om mijn hart te luchten. En in mijn topic staat ondanks mijn gemiddeld van formaat zijnde e-penis niets anders dan de waarheid. Ik zou gewoon gaan daten met mensen uit KLB als ik jou was. Hun penis zal altijd tegenvallen in vergelijking met een A4-tja
  woensdag 12 november 2008 @ 16:36:27 #47
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63162629
Bosbuster P pakt jullie allemaal.
pi_63162639
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:34 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Omdat er mensen binnen FOK! zijn die het gezeik in KLB meer dan moe zijn ?
Gisteren zijn er al 5 mensen in 1 topic geband geworden vanwege het feit dat ze gewoon doorgingen met flauwekul posten na diverse waarschuwingen van een mod. Maar schijnbaar zijn er hier mensen die deze 5 hints nog steeds niet begrepen hebben ?

>>> KLB Feedback als je vragen hebt.
Oke, waarom wordt ik dan naar Feedback verwezen terwijl dinges hier wel een geheel topic over mag openen? En waarom wordt er geen melding over gemaakt?
pi_63162715
Laat TS maar kwebbelen hoor.
Ik, als onbekende maar invloedrijke Fok!baas en momenteel voorzitter van het Fok!kabal vind het juist griebeltjesleuk al die voorspelbare reakties.
  woensdag 12 november 2008 @ 16:38:49 #50
3767 Herald
Come get some
pi_63162717
quote:
Op woensdag 12 november 2008 16:19 schreef Afwazig het volgende:
Ja hoi,

Ik vind niet dat KLB minder is dan andere fora, ik denk dat er alleen anders gemodereerd wordt per fora. Ik kan dit niet staven want ik kom voornamelijk in GC / ONZ en KLB.

Maar wat het punt van mij is hier; ik heb me eerder ziek gelachen om topics in ONZ en later KLB. Vaak topics van een kloon of een lemming, totaal niet serieus desalniettemin hilarisch. Een TS die maximaal geowned wordt, een reeks topics waarmee er gechat met medewerks van bedrijf X etc. De laatste tijd valt me gewoon op dat hier hetzelfde aan de hand is als in ONZ is gebeurd. Alles wordt uitgekauwd, topics staan vol met dezelfde reacties en de topics zijn allemaal van éénzelfde kwaliteit. En dat is gewoon jammer.
Maar elk forum staat vol met uitgekauwde topics. Ook niet raar natuurlijk na 9 jaar FOK!, maar men doet alsof het in KLB erger is dan in andere fora. Ik vond de droefsnoeten topics in R&P in 2002 al uitgekauwd, maar die verschijnen nog regelmatig in de AT.

Ze hebben in 2005 nog een excuus gezocht om ijsmeis crew te maken, nou maak een forum waar alle uitgekauwde topics nog eens voorbij kunnen komen, maar doe dan net alsof het voor een bepaalde doelgroep is. En hoppa PUB was geboren.

En plz ga niet spreken over 'wat in ONZ is gebeurd' , want dat was volgens de meeste al gebeurd lang voordat jij je registreerde
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')