SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:49 schreef Sala-adin het volgende:
Als het topic je niet zint dan tyf je toch gewoon op
Ik zeik ze nooit af, ik vind het gewoon irritant dat de TS altijd afgezeken wordt.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:55 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik vraag me af waarom de TS niet zijn eigen suggestie navolgt.
[..]
No shit sherlockquote:
Ga aan je huiswerk!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:03 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
No shit sherlock
Ik moet eigenlijk beginnen aan mijn HW maar wil er gewoon geen begin mee maken en zo probeer ik het keihard te rekken.
een bankje voor het bejaardentehuisquote:
En je hebt weer een note erbijquote:Op donderdag 16 oktober 2008 10:48 schreef Bananenman het volgende:
Zeg bosdrol, waarom delete je mijn reactie wel en alle bovenstaande die iets soortgelijks zeggen niet?
ik zag in MYAT dat jij de laatste post had en ik had precies zo'n post van je verwacht. Man man wat ben jij voorspelbaarquote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:22 schreef Crane het volgende:
Veel Fok'ers zijn gewoon nogal contactgestoord, ze vinden het een beetje moeilijk om met mensen om te gaan en zich een beetje in te leven.
Voorspelbaar ja, maar gewoon de waarheid.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 12:29 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik zag dat jij de laatste post had en ik had precies zo'n post van je verwacht. Man man wat ben jij voorspelbaar
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 09:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Sommigen ts'ers vragen er gewoon om
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |