abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 november 2008 @ 15:02:35 #1
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63159995
Ik kan er niet meer tegen.

Er gaat geen topic in KLB voorbij zonder dat deze volgeplempt wordt door internethelden met een micro
e-penis.
En wel met hetvolgende riedeltje:

TS kan er niet mee omgaan
TS heeft hyves
TS dit
TS dat

Die grap is al zovaak gemaakt. In eerste instantie door een baas. Met een maxi e-penis.
Zoals in alle sociale gelegenheden, zijn er dan altijd weer schapen die de maxi penis willen volgen. En dat ook altijd zo slecht doen.
Ik, bazin in de allerhoogste orde ( want kaste zijn voor kutkneuzen met een medium e-penis ) tuur elke keer weer met opperste verbazing en enig verdriet naar mijn schermpje als ik weer zo'n zwerm aan reacties voorbij zie komen.

Wat is er gebeurd met de creativiteit? met de trend-setters? met de echte klagers?
Jullie moeten je kapot schamen. Van voor en van achteren. Zelfs internet walgt van jullie

Het lijkt mij een goede tijd en plaats, voor al die micro penissen, om hier hun oprechte excuses aan te bieden voor dat wangedrag.
Het doet even zeer, dat weet ik, maar misschien kun je er je laatste beetje eer nog mee redden.

pi_63160010
Topic bestaat reeds.
><(({°>
pi_63160016
Resistance is futile, it is futile, to resist.
  woensdag 12 november 2008 @ 15:03:32 #4
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_63160021
Edit: laat dat plaatje maar zitten Maikuuul.

Ik moet inderdaad toegeven dat de kwaliteit van KLB ver te zoeken is tegenwoordig.

Moet ik misschiens weer een paint topic maken ?

[ Bericht 36% gewijzigd door de_boswachter op 12-11-2008 15:44:27 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_63160024
Goed topic. Even in posten.
pi_63160034
Loop niet zo janken, als één van de weinige vrouwelijke users hier krijg je zat aandacht van wanhopige fokkers, verder ben jij het die hier moderator is terwijl je weet wat voor users hier zitten
pi_63160039
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:03 schreef BigKahuna het volgende:
Topic bestaat reeds.
Of was dat wat anders?
><(({°>
pi_63160059
Vijf keer het woord penis in de OP.
Bepaald de moeite van het lezen waard.
twee violen en een trommel en een fluit
pi_63160065
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:02 schreef SHE het volgende:
Ik kan er niet meer tegen.

Er gaat geen topic in KLB voorbij zonder dat deze volgeplempt wordt door internethelden met een micro
e-penis.
En wel met hetvolgende riedeltje:
[...]

Elke TS... reactie werd door mij genote en als de user er genoeg van gespaard had mocht hij/zij even weg. Ik neem aan/hoop dat het nog steeds zo gaat, want het is idd een achterlijke reactie.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 november 2008 @ 15:08:09 #10
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_63160132
Penisnijd ts??
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 12 november 2008 @ 15:15:50 #11
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_63160335
You guys are the cancer killing fok!
[KNE]-Mod
pi_63160343
Zo lang 9 van de 10 klachten veroorzaakt worden door eigen falen, zullen er mensen (including me) blijven roepen dat TS er niet mee om kan gaan.
pi_63160788
TS snapt blijkbaar geen ene kut van KLB
  woensdag 12 november 2008 @ 15:33:41 #14
131603 Afwazig
Serious business
pi_63160792
Godverdomme! Dit is de 1e keer dat ik het eens ben met SHE.

Waar gaat heen met deze wereld .
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:33 schreef De_Ananas het volgende:
TS snapt blijkbaar geen ene kut van KLB
Nee jij denkt KLB te snappen maar in feite heb ik je nog niet kunnen betrappen op een topic dat ook maar iets weg heeft van een kwaliteitstopic.
  woensdag 12 november 2008 @ 15:35:34 #15
217708 Luiheid
Luiheid kent geen tijd.
pi_63160843
Kruisje zit rechts boven hoor
Was je erbij?
pi_63160850
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:33 schreef Afwazig het volgende:
Godverdomme! Dit is de 1e keer dat ik het eens ben met SHE.

Waar gaat heen met deze wereld .
[..]

Nee jij denkt KLB te snappen maar in feite heb ik je nog niet kunnen betrappen op een topic dat ook maar iets weg heeft van een kwaliteitstopic.
Jij misschien niet maar andere users wel.

Alhoewel ik het wel gedeeltelijk met de OP eens ben hoor maar een topic daarover kan je beter in FB posten dan hier
  woensdag 12 november 2008 @ 15:41:15 #17
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_63161015
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:35 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Jij misschien niet maar andere users wel.

Alhoewel ik het wel gedeeltelijk met de OP eens ben hoor maar een topic daarover kan je beter in FB posten dan hier
In FB zet het geen zoden aan de dijk.
Dat is al eens eerder geprobeerd.

Ik ben ervan overtuigd dat de echte harde kern ook wel inziet dat het lame is; om elk topic zo te vervuilen en dat ze vanaf nu de schapen terugfluiten.
Want zo werkt dat, met bazen onder elkaar.
pi_63161515
------------

Godsamme,

Heeft me gewoon een kwartier gekost om dit topic op te schonen en wat blijft er weer eens over: Bijna niets.

Wanneer TS klaagt over iets dan is het niet de bedoeling dit tot in den treure te gaan herhalen. Dus kappen daarmee.
Ohja slowchat en andere bagger kan in de SC, maar niet hier in KLB.

-----------
U MAD?
pi_63161548
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
------------

Godsamme,

Heeft me gewoon een kwartier gekost om dit topic op te schonen en wat blijft er weer eens over: Bijna niets.

Wanneer TS klaagt over iets dan is het niet de bedoeling dit tot in den treure te gaan herhalen. Dus kappen daarmee.

-----------
pi_63161562
Boswachter, wat doe je moeite? Er veranderd hier idd toch niets, er zitten hier alleen maar brilnerds die zich aftrekken op de reacties die ze op hun getroll en gezeik krijgen.
Jan met de Pet
Van de petterflet
:')
  woensdag 12 november 2008 @ 15:59:59 #21
131603 Afwazig
Serious business
pi_63161565
Het is gewoon zo dat de gemiddelde KLB user niks anders kan dan poep en plas (hihi hij zei poep) grapjes maken, of one liners over KLB uitkotsen. Dat is soms best leuk, maar als iedereen het doet, in elk topic, is het grapje wel gemaakt.

Doe eens creatief ofzo en maak een goed topic waar je langer over hebt nagedacht dan 1 minuut tijdens het zeiken, of maak een goede lemming die niet overduidelijk is vanaf het begin. KLB begint een beetje op ONZ2 te lijken met kliekjes en overused "grappen".

ONZ is al niet meer te redden door mods als murp en ZarGon, maar KLB misschien nog wel.
pi_63161604
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
------------

Godsamme,

-----------
Je had beter mn andere reactie kunnen laten staan, die had inhoud die echt van toepassing was en waar TS iets aan had.
pi_63161676
Wat een prachtige verwoording. De echte KLB topics met inhoud zijn helaas al enige tijd uitgestorven. Met name het 'TS kan er niet mee omgaan' e.d. vind ik ook gruwelijk irritant. De sowieso al matige topics worden niet eens meer gelezen, en er worden overal klakkeloos dezelfde zinnetjes erin gegooid.

.
pi_63161706
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:59 schreef Robsterr het volgende:
Boswachter, wat doe je moeite? Er veranderd hier idd toch niets, er zitten hier alleen maar brilnerds die zich aftrekken op de reacties die ze op hun getroll en gezeik krijgen.
Die brilnerds zijn wel de eerste waar ik een PM van krijg als ze zichzelf in het banmeldtopic zien staan, omdat ze een X aantal dagen zonder FOK zitten en ze dan bij mij komen uithuilen hoe dat mogelijk is. Al een aantal keren meegemaakt.

KLB is geen ONZ. Topics mogen best leuk geschreven zijn en humor bevatten, maar het is niet de bedoeling dat topics o.a. verkracht worden met reacties zoals door TS beschreven. Dat iemand dat doet in een topic vind ik prima, maar hier lopen schijnbaar mensen rond die in de basisschool na-aap tijd zijn blijven hangen.

Ohja: Discussie hoeft niet hier verder gevoerd te worden. Kan in de feedback van KLB. Thans.
U MAD?
  woensdag 12 november 2008 @ 16:05:49 #25
3767 Herald
Come get some
pi_63161741
TS kan er niet mee omgaan

Wederom, het is altijd maar gezeik en gezeur over KLB alsof de andere fora zo heilig zijn. Dat jij niet kan omgaan met de micro-penii in KLB komt omdat jij de mega-penii in R&P zo gewend bent. Waar je baas bent als je je maar portreteert als alpha-mannetje die vrouwen als slijk behandelt, want dat willen ze zo graag. Heerlijk in topics reageren van droefsnoetjes waar ze kunnen zeggen "TS je moet je niet zo lief opstellen" waarop jij reageert "ik hou ook niet van kleffe mannen". Nee gelukkig is dat geen dagelijks kost daar.

Kom je ooit op de FP? Waar ze als ze weer eens een review of prijsvraag van x-toys referen naar het Seksualiteitforum. Want daar kun je discussieren over seks en aanverwanten, terwijl het hele subforum bestaat uit statusverhogende topics als "hoe oud was je toen je zus/zo deed", "hoevaak hebben jullie/waar hebben jullie" of juist opgeilende als "voor de dames, doen jullie dit/dat" . Nouja je weet wel, wat ik in zeg rompompom over die serieuze [SEX] eh ook aankaartte en geen enkele mod die me een tegenwoord kon geven. Zo serieus is dat forum van ze.

Het stemt me ook vrolijk dat je een KLB afzeik topic opent waarin je pretendeert regelmatig in KLB te komen, maar als ik de negatievelingen eens aanspreek dat KLB echt niet zo'n puinhoop is vergeleken met de rest (Geklaag over KLB) is niemand thuis en ook jouw reactie heb ik gemist SHE. Ja natuurlijk krijg je hier weer gelijk van die aapjes, omdat ze gewoon ja en amen kunnen zeggen, want inhoudelijk ergens op ingaan is wel heel erg moeilijk. Het niveau dat ze van de KLB'ers verwachten hebben ze blijkbaar zelf niet eens.
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')