Elke TS... reactie werd door mij genote en als de user er genoeg van gespaard had mocht hij/zij even weg. Ik neem aan/hoop dat het nog steeds zo gaat, want het is idd een achterlijke reactie.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:02 schreef SHE het volgende:
Ik kan er niet meer tegen.
Er gaat geen topic in KLB voorbij zonder dat deze volgeplempt wordt door internethelden met een micro
e-penis.
En wel met hetvolgende riedeltje:
[...]
Nee jij denkt KLB te snappen maar in feite heb ik je nog niet kunnen betrappen op een topic dat ook maar iets weg heeft van een kwaliteitstopic.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:33 schreef De_Ananas het volgende:
TS snapt blijkbaar geen ene kut van KLB
Jij misschien niet maar andere users wel.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:33 schreef Afwazig het volgende:
Godverdomme! Dit is de 1e keer dat ik het eens ben met SHE.
Waar gaat heen met deze wereld.
[..]
Nee jij denkt KLB te snappen maar in feite heb ik je nog niet kunnen betrappen op een topic dat ook maar iets weg heeft van een kwaliteitstopic.
In FB zet het geen zoden aan de dijk.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Jij misschien niet maar andere users wel.
Alhoewel ik het wel gedeeltelijk met de OP eens ben hoor maar een topic daarover kan je beter in FB posten dan hier
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
------------
Godsamme,
Heeft me gewoon een kwartier gekost om dit topic op te schonen en wat blijft er weer eens over: Bijna niets.
Wanneer TS klaagt over iets dan is het niet de bedoeling dit tot in den treure te gaan herhalen. Dus kappen daarmee.
Ohja slowchat en andere bagger kan in de SC, maar niet hier in KLB.
-----------
Je had beter mn andere reactie kunnen laten staan, die had inhoud die echt van toepassing was en waar TS iets aan had.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:58 schreef de_boswachter het volgende:
------------
Godsamme,
Heeft me gewoon een kwartier gekost om dit topic op te schonen en wat blijft er weer eens over: Bijna niets.
Wanneer TS klaagt over iets dan is het niet de bedoeling dit tot in den treure te gaan herhalen. Dus kappen daarmee.
Ohja slowchat en andere bagger kan in de SC, maar niet hier in KLB.
-----------
Die brilnerds zijn wel de eerste waar ik een PM van krijg als ze zichzelf in het banmeldtopic zien staan, omdat ze een X aantal dagen zonder FOK zitten en ze dan bij mij komen uithuilen hoe dat mogelijk is. Al een aantal keren meegemaakt.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:59 schreef Robsterr het volgende:
Boswachter, wat doe je moeite? Er veranderd hier idd toch niets, er zitten hier alleen maar brilnerds die zich aftrekken op de reacties die ze op hun getroll en gezeik krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |