Dan belt iemand anders later nog maar even... Heb vorige week al gevraagd wie er nou kwam, en toen hoorde ik weinig anders dan wat er al in het lijstje stond, maar nogmaals, volgens mij loopt het wel los, omdat we al de grootste tafel hebben imoquote:Op zondag 14 december 2008 20:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedoelde qua personen, Pietje moet nog laten weten wat ie doet, Mikkie zal wss toch wel komenEn ik moet Hosti ff overhalen
Ik moet nog even kijken. Vooralsnog lijkt het erop dat ik moet werken. Zo niet, dan heb ik wellicht een etentje. Maar dan kan ik daarna nog wel komen, denk ikquote:Op zondag 14 december 2008 20:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedoelde qua personen, Pietje moet nog laten weten wat ie doet, Mikkie zal wss toch wel komenEn ik moet Hosti ff overhalen
Op de Van Welderenstraat zit nog een Griek die wel aardig te pruimen is. Of Billabong.quote:Op dinsdag 16 december 2008 18:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Laatst best lekker en goedkoop bij Du commerce gegeten. en uhm.. ik weet niet heb gewoon niet zo'n zin in alweeeer pizzaeet vrijdag wss ook al pizza
en die vleesgerechten daar zijn ook weer wat prijziger
Buggerquote:Op dinsdag 16 december 2008 18:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
Je kan er alleen niet reserveren op donderdag.
quote:
is that so?quote:
kan je niet zeggen dat je gewoon vrij wil zijn die avond of werkt dat niet zo ?quote:Op dinsdag 16 december 2008 19:39 schreef Mikkie het volgende:
[..].
Ik weet morgen pas of ik misschien moet werken (moet misschien invallen ivm zieken), maar mee eten doe ik sowieso niet. Kostenbesparingen enzo
Kom op, dis toch gezelliger, en ik offer m'n borrels er ook gedeeltelijk voor opquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is that so?
euh.. misschien?weet nu nog ff niet ivm borrel op uni enzo
maargoed, moet wel érgens eten een keer
ja, nee, sorryquote:Op dinsdag 16 december 2008 19:54 schreef morgane het volgende:
Daar lijkt het wel op ja. En wij zijn weer niet goed genoeg?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |