Jow homie, bij mij kan altijdquote:Op maandag 8 december 2008 22:10 schreef Slarioux het volgende:
Maar serieus, een slaapplaats zou erg relax zijn. Ook bij IB, als dat kan, ondanks de korte bank, maar bij iemand anders zou ik ook prima vinden. Kan dat?
Whaaaatquote:Op dinsdag 9 december 2008 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat: Bieren en wijnen en colaën in Samson
Wanneer: Donderdag 18 december om 21.00
Wie::
Swarmi
Yashi
Bram
Morgane
Slarioux
IrishBastard
Moblo:
D_K:
LastRequest
Mikkie
ik ookquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:50 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
WhaaaatIk moet de volgende dag werken
Och, zal wel loslopen daar, maar nu hebben we iig een redelijk formaat tafelquote:Op zondag 14 december 2008 20:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Al gedaan? Had je niet beter iets ruimer aan kunnen houden
Ik ook, maar van 16-17 denk, want daarna FNWI borrel, werkborrel, en ik moet ook nog ergens eten voor 21.00quote:Op zondag 14 december 2008 20:03 schreef motorbloempje het volgende:
21.00 uur
ik ga nog wel kickboksen trouwens
Dat lijkt me ook ja. Ik ben ook een komerquote:Op zondag 14 december 2008 20:12 schreef swarmahoer het volgende:
wat ruimer.. de tijd of t aantal personen ? hebben we bij 8p niet automatisch die grote tafel al ?
Dan belt iemand anders later nog maar even... Heb vorige week al gevraagd wie er nou kwam, en toen hoorde ik weinig anders dan wat er al in het lijstje stond, maar nogmaals, volgens mij loopt het wel los, omdat we al de grootste tafel hebben imoquote:Op zondag 14 december 2008 20:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedoelde qua personen, Pietje moet nog laten weten wat ie doet, Mikkie zal wss toch wel komenEn ik moet Hosti ff overhalen
Ik moet nog even kijken. Vooralsnog lijkt het erop dat ik moet werken. Zo niet, dan heb ik wellicht een etentje. Maar dan kan ik daarna nog wel komen, denk ikquote:Op zondag 14 december 2008 20:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedoelde qua personen, Pietje moet nog laten weten wat ie doet, Mikkie zal wss toch wel komenEn ik moet Hosti ff overhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |