edwinusSquote:Op woensdag 12 november 2008 12:11 schreef disjfa het volgende:
Ik belde edwinus net, had hij gewoon een n95 aan elk oor!
Toevallig ook nog een draaischijf?quote:Op woensdag 12 november 2008 13:09 schreef disjfa het volgende:
Ik heb een telefoon waarmee ik bel. Zitten knopjes op van 0 - 9 zodat je een telefoonnummer kan intikken
Volgede telefoon moet alleen weel onbeperkt inet hebben en wifi zodat ik overal mijn extra aperatuur erop kan aansluiten en internetten
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:53 schreef AQuila360 het volgende:
mijn telefoon is zo een model met 2 blikjes met een touwtje er tussen
Ik neem de 3 linkse, jij mag de 2 rechtse hebben.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat model of heb je de nieuwe?
Geef SD de man. Dat zal hem leren. Crossing swords enzoquote:Op woensdag 12 november 2008 16:20 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik neem de 3 linkse, jij mag de 2 rechtse hebben.
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:51 schreef disjfa het volgende:
Ik had het gister met iemand nog over om een storyline te verzinnen met een liliputter slaaf met grote borsen die steeds voorover viel.
Worms kost nu nog maar 400puntjes, kan je nog beter reclame makenquote:
Echtquote:Op woensdag 12 november 2008 17:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Worms kost nu nog maar 400puntjes, kan je nog beter reclame maken
Doe mee aan het volgende toernooitje danquote:Op woensdag 12 november 2008 18:08 schreef disjfa het volgende:
Zo ja goedkoop! Ga ik ook halen!
Lijkt me tof! Kick je ass alle kanten op. Tik eerst op mn tobo lekker baabaa en dan bananenbommenquote:Op woensdag 12 november 2008 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe mee aan het volgende toernooitje dan
Moet je ff vragen aan AQuila of ie het door geeft aan die Roelof_Kremer van hemquote:Op woensdag 12 november 2008 17:51 schreef disjfa het volgende:
Ik had het gister met iemand nog over om een storyline te verzinnen met een liliputter slaaf met grote borsen die steeds voorover viel. Maar die pic is wat grootser poit
Arme rug van die meid.
Dude je kan niet winnen aangezien ik de Champion ben vanb 2007 & 2008quote:Op woensdag 12 november 2008 18:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Lijkt me tof! Kick je ass alle kanten op. Tik eerst op mn tobo lekker baabaa en dan bananenbommen
Wat is DGVF ook alweer?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:07 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb vreselijk nieuws, mensen. De nieuwe aan het woord zou vandaag online moeten staan, maar dat is niet gebeurt. Simpelweg, omdat ALLES mij tegen zit! De nieuwe dingen voor seizoen 2 werken gewoon voor de meters niet. Ik ga deze week heel hard aan het werk met deze show, en mocht het resultaat er niet zijn, dan zal DGVF helaas verdwijnen!
OkeeEr bestaat dus een kans dat DGVF zal gaan stoppen
Dat je het weet Disjfa! Dus niet meer klagenquote:AQuila360 says (19:22):
het probleem met jou is existenz dat je te veel je onderwerpt aan Disjfa
Waarheid als een koe!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat je het weet Disjfa! Dus niet meer klagen
Dus je bent mijn slaafje en AQ`s fanboyquote:Op woensdag 12 november 2008 19:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat je het weet Disjfa! Dus niet meer klagen
Ooh, dat is wel heel kansloos he.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus je bent mijn slaafje en AQ`s fanboy
Wat doet zo iemand bij de radio vraag ik me af...quote:
Plaatjes draaien en soms in de microfoon praten!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:20 schreef koei het volgende:
[..]
Wat doet zo iemand bij de radio vraag ik me af...
Negeer hem dan gewoon, als ik AQuila als poster zie lees ik het uberhaupt al niet meerquote:Op donderdag 13 november 2008 11:54 schreef disjfa het volgende:
Bitchass topickiller AQ
[ afbeelding ]
Om eerlijk te zijn is dat ook het enige nummer wat ik luisterquote:Op donderdag 13 november 2008 12:15 schreef lennartb.nl het volgende:
Therapy? was live wel ff een potje klote zeg! Diane vind ik wel best een leuk nummer.
je hebt eindelijk je overhypete gadget die geen fuck kan? Gratz!quote:Op donderdag 13 november 2008 13:50 schreef Edwinuss het volgende:
IPHONE
Ik ben er tot nu toe behoorlijk tevreden over. Ieder z'n eigen toch ?quote:Op donderdag 13 november 2008 13:55 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
je hebt eindelijk je overhypete gadget die geen fuck kan? Gratz!
true, maar iedereen die ik ken met een iPhone heeft er spijt van.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben er tot nu toe behoorlijk tevreden over. Ieder z'n eigen toch ?
Dan ben ik wel benieuwd naar de reden, puur interesse !quote:Op donderdag 13 november 2008 14:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
true, maar iedereen die ik ken met een iPhone heeft er spijt van.
ik heb iedereen kunnen tegenhouden en echte telefoons laten kiezenquote:Op donderdag 13 november 2008 14:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
true, maar iedereen die ik ken met een iPhone heeft er spijt van.
Veel minder mogelijkheden dan de Samsung i900/Omnia. Geen e-mail, geen fatsoenlijk geluid, geen goede HSDPA-verbinding, matige camera en een slechte antenne. Dat waren wel de voornaamste redenen voor de meesten om de iPhone de deur uit te trappen.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:14 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd naar de reden, puur interesse !
HSDPA werkt bij mij prima, en geen e-mail ? Ik heb net mijn G-mail account ingesteld..quote:Op donderdag 13 november 2008 14:17 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Veel minder mogelijkheden dan de Samsung i900/Omnia. Geen e-mail, geen fatsoenlijk geluid, geen goede HSDPA-verbinding, matige camera en een slechte antenne. Dat waren wel de voornaamste redenen voor de meesten om de iPhone de deur uit te trappen.
Sorry, ik bedoelde directe verbinding met Exchange-serverquote:Op donderdag 13 november 2008 14:21 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
HSDPA werkt bij mij prima, en geen e-mail ? Ik heb net mijn G-mail account ingesteld..
Gebruik ik nietquote:Op donderdag 13 november 2008 14:39 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Sorry, ik bedoelde directe verbinding met Exchange-server
Dat bier ding heb ik ook voor mn n95quote:Op donderdag 13 november 2008 13:59 schreef disjfa het volgende:
MAAR HIJ HEEFT EEN TOUCHSCREEN EN EEN BIERSCREENSAVER DIE JE NEP LEEG KAN DRINKEN.
En 10 minuten later huil je omdat je voor de iPhone gekozen hebt
Zit dat er niet in?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Iphone is geil, enige wat ik echt mis is copy-paste functionaliteit, damned irritant!
quote:Op donderdag 13 november 2008 15:20 schreef disjfa het volgende:Ik denk dat ik net rockband heb gekocht
MotorStorm 2 packquote:Op donderdag 13 november 2008 15:23 schreef disjfa het volgende:
Ja nu alleen nog een ps3Maar die keuze is echt kut. En LBP heb ik al
Dus de makkelijke keuze is al weg
hoe denk je dat de mijne reageert als ze mijn TV-meubel zietquote:Op donderdag 13 november 2008 15:35 schreef disjfa het volgende:
Ja dat was ook mijn idee ja. Ik denk dat dat gewoon maar moet. Maar dat is zo duur en ik kan nu mn ma al weer horen als ze langs komtKoop je nou alweer van die consoles. geld bla bla bla
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:45 schreef disjfa het volgende:
Weet iemand trouwens of je DLC van rockband zomaar kan overzetten naar een andere ps3?
yep. geen idee of zijn PSN-account dan op de PS3 moet blijven staan, maar wat er op de HDD staat, kun jij ook gewoon gebruiken.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:53 schreef disjfa het volgende:
Ik heb rockband net van een medefok!ert gekocht. Hij heeft wat dlc zooi op zijn ps3 staan. Alleen heeft hij daar zonder rockband niets meer aan aangzien ik die dan hebKan het overgezet worden! Ik dacht van niet aangezien die zooi psnuser gebonden is.
hem lief aankijken met je puppyogen en vragen of je zijn logingegevens voor z'n PSN-account tijdelijk mag hebben (hij kan z'n creditcard gegevens tijdelijk weghalen), dan kun jij onder zijn account inloggen, z'n Rock Band spul gratis downloaden uit de store, hem daarna een seintje geven dat je klaar bent, hij kan weer een ander wachtwoord instellen en klaar is kees.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:01 schreef disjfa het volgende:
Nee nee nee. Ps3 koop ik wel nieuw, alleen rockband 2e hands
tieten als zoekterm bij google images, eerste pagina.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:25 schreef disjfa het volgende:
Die heb jij o0p een sneltoets staan zo direct post jij die dingen.
ik dacht dat zo'n ding uit Star Wars wasquote:Op donderdag 13 november 2008 16:30 schreef disjfa het volgende:
Ik google altijd in het engels
[ afbeelding ]
ja dit is een vis
Mening ongewijzigd dusquote:Op donderdag 13 november 2008 16:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Dank jullie, 200 man vinden mij nu een perverseling!
Dan zorg je dat FOK weer wat sneller wordt, want het is de laatste tijd zowiezo retetraag!quote:Op donderdag 13 november 2008 16:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Guys, dit topic is echt NSFUL! (not safe for university library)
Zit ik hier op die takke virtuele werkplekken te wachten tot het topic eindeljik geladen is, scroll ik naar beneden zie ik een gebodypaint wijf die ook echt vijftien seconden op mn scherm blijft zitten totdat die computer eindelijk helemaal naar beneden gescrolld isDank jullie, 200 man vinden mij nu een perverseling!
"nu"quote:Op donderdag 13 november 2008 16:45 schreef SpankmasterC het volgende:
200 man vinden mij nu een perverseling!
De rest vindt hem ALTIJD een perverseling.quote:
quote:Op donderdag 13 november 2008 17:06 schreef existenz het volgende:
Wij moeten jullie helaas mededelen dat SpankmasterC inderdaad een perverseling is. Vergeet daarom uw kuisheidsgordels niet. Zoals u ziet loopt hij al permanent op FOK! met een blauwtje.
Wat ben je ook een misselijk makend mannetje hequote:Op donderdag 13 november 2008 12:05 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Negeer hem dan gewoon, als ik AQuila als poster zie lees ik het uberhaupt al niet meer
Jij bent echt 12 ofzo hequote:Op donderdag 13 november 2008 17:22 schreef disjfa het volgende:
Ik heb zo`n raar gevoel dat er wat gebeurt is tussen deze reactie en mijn vorige, maar ik kan op een of andere reden geheel niets zien lezen of iets anders. Het lijkt wel alsof ik twee reacties onder elkaar zet
Raaaar.
Retorische opmerkingen bestaan niet, alleen vragenquote:Op donderdag 13 november 2008 17:11 schreef disjfa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Retorische opmerkingen zijn wel achterhaald he.
Dan heb je zojuist wat onmogenlijks gedaanquote:Op donderdag 13 november 2008 17:37 schreef existenz het volgende:
[..]
Retorische opmerkingen bestaan niet, alleen vragen
Hip Hopquote:Op donderdag 13 november 2008 17:38 schreef disjfa het volgende:
Ik luister al jaren hip hop en drum&bass. Toch ben ik altijd metal als mensen me omschrijven.
Je bent iets, je blijft iets. En in een textlayout ben je gewoon een vieze vieze man spankers.
[..]
Dan heb je zojuist wat onmogenlijks gedaan
je zit aan je imago die je zorgvuldig hebt opgebouwd vastquote:Op donderdag 13 november 2008 17:35 schreef SpankmasterC het volgende:
disjfa heeft een hekel aan hedendaagse techniek! Special voor hem bestaat dan ook de text-only layout, zodat die nog met Mosaic kan bekijken!
En voor de rest ben ik enorm teleurgesteld in iedereen... De laatste tijd ben ik juist wat schoner, ik was mezelf wat vaker en maak ook nog eens wat minder vieze opmerkingen! Doe ik ZO mn best, word ik alsnog niet gewaardeerd!Waar doe ik het dan voor, denk ik? Jullie willen mij veranderen, bepaalde negatieve eigenschappen willen jullie graag anders zien, ik doe mn best om jullie tegemoet te komen en dan krijg ik stank voor dank...
nou dank jullie wel....
Je lijkt obama wel, lets change the world for the better!quote:Op donderdag 13 november 2008 19:32 schreef Poit het volgende:
Ik ga weer in een Primafoon winkel staan.. Mensen het uit hun hoofd praten een iPhone te nemen
En je leraar dinges dan? of is dit een bijbaantje?quote:Op donderdag 13 november 2008 19:32 schreef Poit het volgende:
Ik ga weer in een Primafoon winkel staan.. Mensen het uit hun hoofd praten een iPhone te nemen
Ik gebruik gewoon Explorer op mijn telefoonquote:Op donderdag 13 november 2008 19:45 schreef lennartb.nl het volgende:
Even testen hoe lekker opera werkt op mn mobiel
Edit
Enters gaan iets minder snel maar internet gaat wel vloeiender
Ik gebruik normaal de symbian browser, maar ik wou ff testen of ik met opera wel normale tekst kan kopiëren, ipv alleen tekstvlakken. Kan dat met explorer?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon Explorer op mijn telefoon![]()
FTW!
*fistpoundquote:Op donderdag 13 november 2008 18:07 schreef Poit het volgende:
Wat een heerlijke onzinnig geouwehoer weer hier
* Poit heeft een "nieuwe" baan!
M'n leraar dingetje is een avondopleiding, 2 avonden in de week, 1 dag stage. Dit wordt m'n nieuwe baan om m'n bier en games te kunnen betalen (en af en toe wat huur en zulks)quote:Op donderdag 13 november 2008 20:56 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En je leraar dinges dan? of is dit een bijbaantje?
Volgens mij wel!quote:Op donderdag 13 november 2008 21:30 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik gebruik normaal de symbian browser, maar ik wou ff testen of ik met opera wel normale tekst kan kopiëren, ipv alleen tekstvlakken. Kan dat met explorer?
Oke Tof Poit!quote:Op donderdag 13 november 2008 22:42 schreef Poit het volgende:
[..]
M'n leraar dingetje is een avondopleiding, 2 avonden in de week, 1 dag stage. Dit wordt m'n nieuwe baan om m'n bier en games te kunnen betalen (en af en toe wat huur en zulks)
Tuurlijk... Eerst zet je je voet op het pedaal van je pedaalemmer. Je ziet dan vanzelf een klepje opengaan. In het gat wat dan ontstaat flikker je je xbox controller en als het past je xbox er ook nog bij!!!quote:Op donderdag 13 november 2008 23:11 schreef AQuila360 het volgende:
Je weet poit!
Kun je mij bijles geven?
Ik bel en SMS met mijn telefoon!quote:Op donderdag 13 november 2008 20:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon Explorer op mijn telefoon![]()
FTW!
Je weet Spank!quote:Op vrijdag 14 november 2008 01:33 schreef SpankmasterC het volgende:
Ohja, Aquila, over Banjo Kazooie, ik weet niet of je hem moet halen. Je moet jezelf wel echt motiveren om actief gebruik te blijven maken van de editor. Doe je dat, dan is het echt wel een leuke game. Word je lui, dan is ie veel te makkelijk en eentonigDat zou mn review zijn in 3 zinnen
Ik was echt wel tot diep in de nacht aan het timetriallen geweestquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:31 schreef disjfa het volgende:
Scheelt weer anderhalf uur gameplezier lennartb![]()
Het lijkt me ook compleet kapot spang daar niet van. Niet fullprice, dus komt ooit nog wel op de mat liggen bij mijquote:Op vrijdag 14 november 2008 17:41 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Ik was echt wel tot diep in de nacht aan het timetriallen geweestaaaaaaa
Beste Poit,quote:
Je hoort het spel nu al zat te zijn eigenlijkquote:Op vrijdag 14 november 2008 19:11 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik kon echt niet wachten en ik weet zeker dat ik er flink wat uur en gezellige avondjes uit ga halen, heb hem net gehaald bij de Saturn en van xboxhome kan ik hem retourneren
Nu nog even wachten tot mn vrienden hier zijn (3min) en dan gaat het LOSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Fonetisch.. GEWEI!!!!!!!quote:Op vrijdag 14 november 2008 20:41 schreef koei het volgende:
[..]
Beste Poit,
Hoe spreek je dit precies uit? Eventueel mag je het inspreken en naar me toe mailen!
Heb je geen msn op je telefoon dan kun je het vet hendig inspreken en doorsturenquote:Op zaterdag 15 november 2008 03:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Fonetisch.. GEWEI!!!!!!!
De mail komt morgen!! als ik een mic kan vinden..![]()
Hier vechten ze een battle uit met Singstar vanaf 03:50quote:Op zaterdag 15 november 2008 14:32 schreef Poit het volgende:
Iedereen trouwens bedankt voor de felicitaties!! Leuk![]()
Heb vannacht tot een uur of half 5 singstar zitten spelen met een groepje
Zoveel leuk beeldmateriaal
Heb ik al eens gedaan, maar toen heb ik er maar een poppetje van gemaaktquote:Op zaterdag 15 november 2008 11:59 schreef Poit het volgende:
Snel!!! Pak een watervaste stift!!
Teken dan een piemol op z'n wang!!!! LOLLERPWNAGEEINS!!
Dat is de Herman van de games.quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hier vechten ze een battle uit met Singstar vanaf 03:50
Ze zingen heel wat andersquote:Op zaterdag 15 november 2008 17:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is de Herman van de games.
Zingen ze ook nogquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ze zingen heel wat andersDat kleine kereltje die Emar heeft ontvoert is trouwens DE Gefrustreerde Playstation fan o.i.d.
Moest jij niet SR2 spelen ?quote:Op zaterdag 15 november 2008 18:21 schreef AQuila360 het volgende:
Je weet!
En ze schelden elkaar uit ook nog waaronder voor fokking boer!
Kon je niet ff zeggen dat het om Emar ging, dan had ik niet 20 sec van me leven weggegooidquote:Op zaterdag 15 november 2008 16:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hier vechten ze een battle uit met Singstar vanaf 03:50
En ik ook nietquote:Op zaterdag 15 november 2008 18:56 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Kon je niet ff zeggen dat het om Emar ging, dan had ik niet 20 sec van me leven weggegooid![]()
Als je vals zingen alvind dan kan Emar bij jouw iedergeval nooit meer wat fout doen
Ik ben heul niet oud!! Toch??quote:Op zaterdag 15 november 2008 23:56 schreef AQuila360 het volgende:
Deze is speciaal voor Poit en ook Disjfa en voor de rest wie al oud is!
1:50 dat voetbal spelquote:Op zaterdag 15 november 2008 23:56 schreef AQuila360 het volgende:
Deze is speciaal voor Poit en ook Disjfa en voor de rest wie al oud is!
Heeft hij hem gezien?quote:
Ja, ik eigenlijk ook.. Maar als m'n ratten een eigen eco systeem beginnen te ontwikkelen dan denk ik dat ik ze maar eens moet verschonenquote:Op zondag 16 november 2008 14:29 schreef Rossdale het volgende:
Ok ik schei wel uit,
Maar dan ben je straks helemaal alleen kleine schavuit
Een beetje schoonmaken, hoe kun je wel
Ik zou het ook moeten, maar er op tegen ben ik fel!
Fifa is voor prutsers... Sinds PES 2008 neem ik geen enkel voetbalspel meer serieus.. Volgende week heb ik Smackdown verser Raw 2009 binnen.. dá's pas een game.quote:Op zondag 16 november 2008 14:29 schreef Edwinuss het volgende:
Kenker, wat een nacht.
Ik heb me toch dingen gezien met Fifa vannacht, gaat echt helemaal nergens meer over.
Voor beide spellen wil ik deze uit de kast halen >>quote:Op zondag 16 november 2008 14:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Fifa is voor prutsers... Sinds PES 2008 neem ik geen enkel voetbalspel meer serieus.. Volgende week heb ik Smackdown verser Raw 2009 binnen.. dá's pas een game.
Oeh, en natuurlijk GH: WT
Ach, zolang jij je als xbox fanboy profileert zet ik dequote:Op zondag 16 november 2008 14:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Voor beide spellen wil ik deze uit de kast halen >>
Ik doe dat volgens mij helemaal nietquote:Op zondag 16 november 2008 14:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Ach, zolang jij je als xbox fanboy profileert zet ik denog geeneens terug in de kast.
ELPRESADORquote:
Misschien is het je avatar....quote:Op zondag 16 november 2008 14:51 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik doe dat volgens mij helemaal nietDisfja zegt dat altijd maar ik zou niet weten waarom
DUDE je hebt de goedkeurig van ELPRESADOR gekregen AWESOMEEEEquote:Op zondag 16 november 2008 14:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ELPRESADOR
ELPRESADOR (17 uur geleden)
Gebruiker blokkeren | Spam Gemarkeerd als spam
great tribute brother,wish i knew how to edit,thanks
Ojaquote:
Ben ook kankertrots, ik ben bezig met een BETERE tribute, die nu online staat heb ik ff snel gemaaktquote:Op zondag 16 november 2008 15:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
DUDE je hebt de goedkeurig van ELPRESADOR gekregen AWESOMEEEE
hmm, lama.. verkeerd gelezen...quote:Op zondag 16 november 2008 15:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ben ook kankertrots, ik ben bezig met een BETERE tribute, die nu online staat heb ik ff snel gemaakt
koei!!quote:Op zondag 16 november 2008 15:16 schreef koei het volgende:
Ik ben weer thuis van een weekendje kamperen!
En ik heb koude voeten
Hitlerjugendquote:Op zondag 16 november 2008 15:08 schreef Poit het volgende:
Je Hitlerjugend plaatje is het nou ook niet helemaal..
Rkatier heeft dat gedaanquote:GIF technisch gezien is hij wel goed in elkaar gezet
Heel het weekend met je voeten in de modder gelegen zekerquote:Op zondag 16 november 2008 15:16 schreef koei het volgende:
Ik ben weer thuis van een weekendje kamperen!
En ik heb koude voeten
Ja, maar jij mist me al als ik twee minuten weg ben natuurlijk!quote:
quote:
Dat is ook zo..quote:Op zondag 16 november 2008 15:21 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar jij mist me al als ik twee minuten weg ben natuurlijk!
En ik heb geen mailtje van je gekregen
Over zijn reactie heen gelezenquote:
Dan mag je wel snel zijn, de middag is alweer bijna voorbijquote:Op zondag 16 november 2008 15:59 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben weer schoon
Het heeft me een half uur onder de douche gekost, maar ik ben eindelijk de kampvuurlucht kwijtNu wachten totdat mn ovenbroodjes klaar zijn, zodat ik kan lunchen! En even bedenken wat ik de rest van de middag ga doen...
Jammergenoeg wel.quote:Op zondag 16 november 2008 16:08 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dan mag je wel snel zijn, de middag is alweer bijna voorbij
Pessimist! De middag is pas voorbij als de avond is begonnen!quote:Op zondag 16 november 2008 16:08 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dan mag je wel snel zijn, de middag is alweer bijna voorbij
En dat duurt nog 1 uur en 20 minutenquote:Op zondag 16 november 2008 16:34 schreef koei het volgende:
[..]
Pessimist! De middag is pas voorbij als de avond is begonnen!
realist! Want als je 30 minuten doet over het verzinnen heb je nu nog geen uur over om het uit te voerenquote:Op zondag 16 november 2008 16:34 schreef koei het volgende:
[..]
Pessimist! De middag is pas voorbij als de avond is begonnen!
Ik doe toch geen 30 minuten over het verzinnen! Ik begin gelijk en pas mijn plan gaanderweg aan (zoals nu even hier posten)quote:Op zondag 16 november 2008 16:42 schreef Rkatier het volgende:
[..]
realist! Want als je 30 minuten doet over het verzinnen heb je nu nog geen uur over om het uit te voeren
Pick me! Pick me!quote:Op zondag 16 november 2008 16:58 schreef Poit het volgende:
Ooooh, zit dat zo.. Ik denk dat ik maar eens m'n wasje op ga hangen.. Iemand zin om te helpen?
Kampvuurquote:Op zondag 16 november 2008 15:59 schreef koei het volgende:
Zo, ik ben weer schoon
Het heeft me een half uur onder de douche gekost, maar ik ben eindelijk de kampvuurlucht kwijtNu wachten totdat mn ovenbroodjes klaar zijn, zodat ik kan lunchen! En even bedenken wat ik de rest van de middag ga doen...
en dan deeg aan de stokken doen en dan stokbroodjes bakkenquote:Op zondag 16 november 2008 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
KampvuurEn dan de hele tijd met zon stok er in porren
Ik deed er geen deeg aan ik deed gewoon porren en dan als die in de fik stond er uit halenquote:Op zondag 16 november 2008 20:18 schreef Rkatier het volgende:
[..]
en dan deeg aan de stokken doen en dan stokbroodjes bakkende binnenkant vullen met jam
Damn dat was lekker vroeger
wij porden dan weer nietquote:Op zondag 16 november 2008 20:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik deed er geen deeg aan ik deed gewoon porren en dan als die in de fik stond er uit halen
quote:Op zondag 16 november 2008 20:27 schreef Rkatier het volgende:
[..]
wij porden dan weer nieten er zat zilverfolie omheen
tja goede oude tijd in de scouting
[ afbeelding ]
Ja, met zo'n stok erin porren is altijd het leukste inderdaad! Het vuur aanmaken en goed aanhouden daarintegen... Ik heb twee mannelijke medeleiding die dat enorm tof vinden (net als alle andere mannen) en die gingen op een gegeven moment samen onze padvinders oppikken die naar het terrein aan het lopen waren waardoor ik alleen met het vuur achter bleefquote:Op zondag 16 november 2008 20:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
KampvuurEn dan de hele tijd met zon stok er in porren
Die moet je niet aan een stok doen, dat duurt te lang. Gewoon in het vuur gooien en na een minuut of vijf eruit halen. Zo hebben wij gisteren ook hamburgers en sate gebakken. Werkt perfect en supersnel!quote:Op zondag 16 november 2008 20:27 schreef Rkatier het volgende:
[..]
wij porden dan weer nieten er zat zilverfolie omheen
tja goede oude tijd in de scouting
[ afbeelding ]
Geniaalquote:Op zondag 16 november 2008 20:30 schreef koei het volgende:Een beetje net als Bad Santa, maar dan in een sinterklaaspak
Wel mooi dat die kinderen met de grootste mond opeens heel stil waren in de hoop niet op te vallen
Bioshock was idd wel vet jaquote:Op zondag 16 november 2008 20:52 schreef Poit het volgende:
Zo, Bioshock is best wel leuk
Niet zo leuk als een dik kampvuur maar een leuk alternatief.. Zit er zo in dat ik vergeet te eten
Ik heb em ook, maar schrikmomentenquote:Op zondag 16 november 2008 21:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bioshock was idd wel vet jaLijkt alweer jaren geleden
Was je maar net zoals ELPRESADOR! Die is zelfs voor een Big Daddy niet bang en als het moet gaat die hem zonder wapens te lijf!quote:Op zondag 16 november 2008 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb em ook, maar schrikmomenten
Ik ben NIET bang. De spanning etc etc.quote:Op zondag 16 november 2008 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was je maar net zoals ELPRESADOR! Die is zelfs voor een Big Daddy niet bang en als het moet gaat die hem zonder wapens te lijf!
laat hem maar langskomen, ik sta me mannetje welquote:Op zondag 16 november 2008 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Was je maar net zoals ELPRESADOR! Die is zelfs voor een Big Daddy niet bang en als het moet gaat die hem zonder wapens te lijf!
your mothers on her knees right now trying to remove my shit that i took in her mouth faggotquote:Op zondag 16 november 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
En zijn reactie er op![]()
![]()
En Rkatier! ELPRESADOR IS EEN BAAS dat wil je niet weten!
quote:Op zondag 16 november 2008 22:22 schreef Edwinuss het volgende:
ELPRESADOR 4 PRESIDENT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Jij kwam er als eerste mee tochquote:Op zondag 16 november 2008 22:33 schreef Rossdale het volgende:
Wat een ongelofelijk zielig hoopje mens
Ik heb hem toch wel tussen de 5 en 10uur gespeeld, maar ik vond hem niet heel geweldig. Alles was tof en goed en leuk maar hij kon me toch niet zo erg grijpen dat ik door wou blijven spelen.quote:Op zondag 16 november 2008 20:52 schreef Poit het volgende:
Zo, Bioshock is best wel leuk
Niet zo leuk als een dik kampvuur maar een leuk alternatief.. Zit er zo in dat ik vergeet te eten
Ik maar ik ga nu ook slapen, lekker intensief zitten Gearenquote:Op maandag 17 november 2008 00:18 schreef lennartb.nl het volgende:
Bier is echt de enige manier om van je brakheid af te komen. En t is bijna op
Volgens mij heb ik een verslaving
Edit: is er niemand meer wakker?
Klopt, ik kwam er juist mee omdat hij zo ongelofelijk triest wasquote:Op zondag 16 november 2008 22:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij kwam er als eerste mee toch![]()
Maar ben het niet met je eens Ross! Die kerel is echt een baas hij is groter dan IGN!
Heeft veel fans en in elk filmpje heeft die feitelijke waarheden en meer vanzulks te melden!
Triest??quote:Op maandag 17 november 2008 15:34 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, ik kwam er juist mee omdat hij zo ongelofelijk triest was
Dat zegt genoeg lijkt mequote:Op maandag 17 november 2008 18:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Triest??![]()
Dude hij is juist een baas tot en met! Edje heeft zelfs een tribute filmpje gemaakt als eerbetoon aan deze geweldige kerel
quote:Op maandag 17 november 2008 22:31 schreef Poit het volgende:
bwaapdieflaaptopriedopdumtiepum...
Zat gisteren nuchter achter m'n ps3... Kwam erachter dat ik voor 12 euro aan nummers heb gekocht in Singstar
Is er geen muziekspel met trance shizzle?quote:Op maandag 17 november 2008 22:37 schreef Poit het volgende:
Mwaah, zaten een aantal vrouwen in het gezelschap dus.... Mwaah...
Oeh, wel de Queen track pack gekocht
Door deze opmerking verdien jij trouwens een oerharde oorveeg!quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 22:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Door deze opmerking verdien jij trouwens een oerharde oorveeg!
quote:
quote:
Poitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Oke duidelijkquote:Op maandag 17 november 2008 23:31 schreef Poit het volgende:
Het is ook een link van een Belgische site
Dat kan iddquote:Op dinsdag 18 november 2008 12:10 schreef lennartb.nl het volgende:
Ik zit over de fair use policy van mn 'eindeloos' mobiel internet heen
Je moet ook geen HD-porno downloaden naar je mobiel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:10 schreef lennartb.nl het volgende:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 12:10 schreef lennartb.nl het volgende:
Dat soort plaatjes zijn de boosdoener! Ik zit vooral op dit erbarmelijke forum ermee, op mn pc bijna nietquote:
Inderdaad dat was geen goed plan, en dan ook nog die grote converter om die films op mijn formaat te krijgenquote:Op dinsdag 18 november 2008 13:01 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Je moet ook geen HD-porno downloaden naar je mobiel.
_O_ awesome!quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 | _,j "==c, ,="`J" "h. ,r"" c="?r `L p" "$ ", c" ;F `"c. ". J' $ `h `h. J' ,-"j" t `h ,P ," " `h. ,J' ," c `h J' J' "h `h J / ". `h. $ ; ; `h `$. $ `. ``; `. .`h `=q J `. . `.`; `. .`.h " F `. `.; ` `.; `. `.? j' .`. `.\ `.` `.`?`.`.`.?: $ `.`.` `.j`.`.;.`. `.3.`.`.`L`. .f `.`.`. `.?$.`.?.`.`.`.`$`.`.`$`.` $ `.`.`.`.`.`.$.`.`Lc.`.`.`.h.`.`$`.`. j' `.`.`.`.`.`.$.`.`.h?cccci';h`.`?L.`.`. J `.`.`.`.`.`$'?h.`J?,c$?`.?hP'?""?r`.`.` `P `.`.L.`.`.j'`.`."=-"`.`z?$??$$F'3F`.J.`. `L `.`.`h`.`.$$??`.`.`.`.$,c$$P".`.J..J`.`. ? `.`.`?i,c$$?$"3$`.`.`.`.`.`.`.`.$.j'`.`. `h `.`.`.$$$.$i$P".`)`.`.`.`.`.`.`.$.$.`.`. `r `.`.`.;;F.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.$.$.`.P' ;f `.`.`(;;h.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.$.F.`$`.` J" `.`.`.t;$.`.`.`.`.`.`.`;;.`.`.`.$.$.j'`.`.` P .`.`.`\9;`.`.`.`.`.,c'J?.`.`.`.$;$.J.`.`.`. j' .`.`.`.?C`.`.`;;`."".`.`.`.`.`.?'`h$.`.`.`.`. L .`.`.`.`.h.`./.`.`,ccc$??hJ?$F.`.`.?r`.`.`.`.`. $ y`.`.`.`.`?i.`.;??li??"' .$$`.`.`.`$`.`.`.`.`.` `) ; ; u.`.`.`.`.`?;.`$?; .,;c?iP.`.`.`.`?,.`.`.`.`.`. .` f t l $.`.`.`.`.``?;.`?;;;;;;iP"`.`.`.`.`;$,`.`.`.`.`.`.` `. t ) ,q l $.`.`.`.`.`.`"h.`"??""`.`.`.`.`.`.J?J`t.`.`.`.`.`.` `.` "j=" "f $.`.`.`.`.`.`.`$`.`.`.`.`.`.`.``c?;;$.`.t.`.`.`.`. `.` $.`.`.`.`.`.`.`.?h`.`.`.`.`.`.j";;;9'.`.`.?.`,P.` `.` $.`.`.`.`.`.`.`.`"?y`.`.`.`,J?;;;;;F`.`.`.J?".`. `.` .P.`.`.`.`.`.`.`.`.`.?hccd??;;;;;;;9c$r`.`j'.`.`. .`.` J`.`.`.\.`.`.`.`.`.`.`.`$;;;;;;;;;;;;;$`.`P`.`.`. .`.` $`.`.`.`?`.`.`.`.`.`.`.`.h;;;;;;;;;;;;9`.f.`.`,P `.`.` ?`.`.`.`.h.`.`.`.`.`.`.`.`h;;;;;;;;;;;9`j`.`.$' .`.`.` h.`;`.l.$.`.`.`.`.`.`.`.`.?;;;;;;;;;;$".`.`J.` `.`.`.` ?.`P`.l.F.c.`.`f`.`.`.`.`.`?;;;;;jjii$`.`.`$.` .`.`$`.` "$.`P`J`.$.`.`h`.`.`.`.`.`.F""""` $`.`.`$.` ?.`.`$`.` J"`$.,"$.`.`?`.`.`.`.`.`j' ,JL.`.`$.` `3.`.`?`.` `=chJ" ?.`.`.?i`.`.`.`.`$$?????"" L`.`$`.`.3r`.`(l,c ,P ?`.`.`.?.`.`.`.J" ?`.`3`.`.`h`.`P J ,c ?i`.`.`3`.`.`J" "i,$"=i,J"c;P j' J" `h.`.`3`.`_J" $ J" ?`.`3P""' ,LJ' h._$ J" . `" -c, j'(r "??cc,,_ h $ 3.P `"""""=c,,_ ? `L zP""??cc,__ "=,_ ? ". L .P ""??cc,_ "=c_ $ ". $ . ," `"h,_ `=c. $ ". h $ ,J' `"==c, `"$h ". $ .F ," """===cc,,, "?c, "??h `L J J' "=c,_ `?. ?. P J' "c, `?. h j' ,J??;;??$c,,_ `=cccc, "r $$ $ c"`.`.`.`;;;;;;??c,._ "=c . "h. 3 .f J??P`.`.`.`.`.;;;;;;;;;??;"==ccy, "c `h "c, 3 j ,$i;;P`.`.`.`.`.`;;;;;;;;P`.`;ccc,"c `h ". "h. j.$ 'hC;9F`.`.`.`.`.`.;;;;;;F.`.$9?;h;;$F ?. ". "?$' ?h;P.`.`.`.`.`.`.;;;;;j'.`3;;???;;$?L ?. "c $ $P`.`.`.`.`.`.`.,;;;;9`.`?h;;;;;?'`.h ? "h $ ?;`.`.`.`.`.`.`.;;;;;9`.`.`"????`.`.?L "h $ $`.`.`.`.`.`.`;;;;;;9`.`.`.`.`.`.`.``h `$ L.`.`.`.`.``;;;;;;;?`.`.`.`.`.`.`.`.`$ `, $ `L`.`.`.`.`;;;j;;;;;L.`.`.`.`.`.`.`.`.?. ", ?. ?i`.`.`.;;;j;;;;;;?;`.`.`.`.`.`.`.`.`.h `, L `?i..`,;;$;;';;;.`.h.`.`.`.`.`.`.`.`.`?c $ h "?h$??F.``;;;.`.;$c.`.`.`.`.`.`.`.`.`$L `h J $;`.`;;`.`.`;;?hy_.`.`.`.`.`.`,c$$h. ?.j' .$`.`.;;`.`.`.;;;;"??$ccyyyccJ??;;;$3c $$ j'`.`.;.`.`.`.`.;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;$`h `$ .$.`.`.`.`.`.`.`.``;;;;;;;;;;;;;;.`;;;$ "c $ j'.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`;;;$. "c $- $`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.;;;$. $L, $ $`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`;;;$ `h "h .$ ,P F`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.;;;h `h "h ;F. $ C`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`;;;L `r $, $ ?,f h`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.;;9r ? `fcF $ $`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.;;;$ L $ j' $`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.;;;;$ $ $ J' $`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`;;;;;?h `cc=' J' $`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.,;;;;;;9.J $ ?`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`,;;;;;;;$$' $ `h.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.,;;;;;;;9" $ $.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.;;;;;;;;9 "h $.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`;;;;;;;;;$ c????c j.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`.`;;;;;;;;;9 .P |
Het is geweldig Koeitje!quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:12 schreef koei het volgende:
Internet op je mobiel is zooo overrated!
Oeh, twee zielen 1 gedachtequote:Op dinsdag 18 november 2008 20:03 schreef koei het volgende:
Ja, dat vraag ik me ook af Poit... Ik had hem allang hier verwacht!
Heer en meeeschtersch...quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:45 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.gametrailers.com/player/42566.html
2 minuten lol, 9 maanden wachten.quote:
Ik anders ook hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:07 schreef koei het volgende:
[..]
2 minuten lol, 9 maanden wachten.
Ik ken echt nog teveel slechte agendarijmpjes
Ik leef nogquote:
Dan was je best ongeduldig!quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:03 schreef koei het volgende:
Ja, dat vraag ik me ook af Poit... Ik had hem allang hier verwacht!
quote:
Dat je er uberhaupt naar Telsell kijktquote:Op woensdag 19 november 2008 10:47 schreef lennartb.nl het volgende:
net5, tellsell reclame met mr t, vet slecht!
Ik zapte er langs en zag mr t daar zijn productje verkopenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:54 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat je er uberhaupt naar Telsell kijkt
Dude! Mr. T!quote:Op woensdag 19 november 2008 10:54 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat je er uberhaupt naar Telsell kijkt
Ik keek vroegah the A-Team, ik weet echt wel wie hij isquote:Op woensdag 19 november 2008 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dude! Mr. T!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |