edwinusSquote:Op woensdag 12 november 2008 12:11 schreef disjfa het volgende:
Ik belde edwinus net, had hij gewoon een n95 aan elk oor!
Toevallig ook nog een draaischijf?quote:Op woensdag 12 november 2008 13:09 schreef disjfa het volgende:
Ik heb een telefoon waarmee ik bel. Zitten knopjes op van 0 - 9 zodat je een telefoonnummer kan intikken
Volgede telefoon moet alleen weel onbeperkt inet hebben en wifi zodat ik overal mijn extra aperatuur erop kan aansluiten en internetten
quote:Op woensdag 12 november 2008 15:53 schreef AQuila360 het volgende:
mijn telefoon is zo een model met 2 blikjes met een touwtje er tussen
Ik neem de 3 linkse, jij mag de 2 rechtse hebben.quote:Op woensdag 12 november 2008 15:59 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat model of heb je de nieuwe?
Geef SD de man. Dat zal hem leren. Crossing swords enzoquote:Op woensdag 12 november 2008 16:20 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik neem de 3 linkse, jij mag de 2 rechtse hebben.
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:51 schreef disjfa het volgende:
Ik had het gister met iemand nog over om een storyline te verzinnen met een liliputter slaaf met grote borsen die steeds voorover viel.
Worms kost nu nog maar 400puntjes, kan je nog beter reclame makenquote:
Echtquote:Op woensdag 12 november 2008 17:56 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Worms kost nu nog maar 400puntjes, kan je nog beter reclame maken
Doe mee aan het volgende toernooitje danquote:Op woensdag 12 november 2008 18:08 schreef disjfa het volgende:
Zo ja goedkoop! Ga ik ook halen!
Lijkt me tof! Kick je ass alle kanten op. Tik eerst op mn tobo lekker baabaa en dan bananenbommenquote:Op woensdag 12 november 2008 18:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doe mee aan het volgende toernooitje dan
Moet je ff vragen aan AQuila of ie het door geeft aan die Roelof_Kremer van hemquote:Op woensdag 12 november 2008 17:51 schreef disjfa het volgende:
Ik had het gister met iemand nog over om een storyline te verzinnen met een liliputter slaaf met grote borsen die steeds voorover viel. Maar die pic is wat grootser poit
Arme rug van die meid.
Dude je kan niet winnen aangezien ik de Champion ben vanb 2007 & 2008quote:Op woensdag 12 november 2008 18:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Lijkt me tof! Kick je ass alle kanten op. Tik eerst op mn tobo lekker baabaa en dan bananenbommen
Wat is DGVF ook alweer?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:07 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb vreselijk nieuws, mensen. De nieuwe aan het woord zou vandaag online moeten staan, maar dat is niet gebeurt. Simpelweg, omdat ALLES mij tegen zit! De nieuwe dingen voor seizoen 2 werken gewoon voor de meters niet. Ik ga deze week heel hard aan het werk met deze show, en mocht het resultaat er niet zijn, dan zal DGVF helaas verdwijnen!
OkeeEr bestaat dus een kans dat DGVF zal gaan stoppen
Dat je het weet Disjfa! Dus niet meer klagenquote:AQuila360 says (19:22):
het probleem met jou is existenz dat je te veel je onderwerpt aan Disjfa
Waarheid als een koe!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat je het weet Disjfa! Dus niet meer klagen
Dus je bent mijn slaafje en AQ`s fanboyquote:Op woensdag 12 november 2008 19:23 schreef existenz het volgende:
[..]
Dat je het weet Disjfa! Dus niet meer klagen
Ooh, dat is wel heel kansloos he.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:45 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dus je bent mijn slaafje en AQ`s fanboy
Wat doet zo iemand bij de radio vraag ik me af...quote:
Plaatjes draaien en soms in de microfoon praten!quote:Op woensdag 12 november 2008 22:20 schreef koei het volgende:
[..]
Wat doet zo iemand bij de radio vraag ik me af...
Negeer hem dan gewoon, als ik AQuila als poster zie lees ik het uberhaupt al niet meerquote:Op donderdag 13 november 2008 11:54 schreef disjfa het volgende:
Bitchass topickiller AQ
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |