abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63154789
Naar nu bekend is geworden zit er een flink staartje aan een bericht over brandstichting in Hilversum vorige week in Dagblad De Gooi en Eemlander.

Deze, op het oog gewone, brandstichting was een aanslag gericht tegen een commissielid van de NYSE Euronext. De aanslag is geplaagd door extreem-linkse activisten uit Engeland van de organisatie Stop Huntingdon Animal Cruelty. De aanslag is waarschijnlijk gepleegd omdat een aantal bedrijven die zaken doen met het Huntingdon proefdierencentrum een notering hebben op NYSE Euronext. Meer info op: http://animalrights.nl/node/659
quote:
In the night of November 6th we placed 6 explosives under two cars belonging to Marc S., a director of NYSE Euronext. While running away the cars were already going up in flames. Be smart NYSE Euronext and stop the contract with Huntingdon Life Sciences or your worst nightmare will come true. Better look underneath your cars before going to work...

Alweer een aanslag gepleegd door extreem-linkse terroristen. Het wordt hoog tijd dat de politiek wakker wordt en links-terroristen de kop indrukt.

Dit artikel is onderdeel van een serie over "Aanslagen door links-extremisten"
- Links-extremisten saboteren TGV
- Links-extremisten bedreigen politieagente

[ Bericht 9% gewijzigd door schoelje op 12-11-2008 12:17:28 ]
  woensdag 12 november 2008 @ 12:05:18 #2
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_63154833
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:03 schreef schoelje het volgende:
Het wordt hoog tijd dat de politiek wakker wordt en links-terroristen de kop indrukt.
Ik geloof dat de AIVD er bovenop zit hoor
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_63155129
Ik ben het volledig met je eens, Schoelje. Dit zijn feitelijk terroristische acties, waarvoor we geen enkel begrip moeten opbrengen.

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2008 11:23:31 ]
  woensdag 12 november 2008 @ 12:18:56 #4
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_63155203
quote:

Dit artikel is onderdeel van een serie over "Aanslagen door links-extremisten"
- Links-extremisten saboteren TGV
- Links-extremisten bedreigen politieagente
Ik wilde je net gaan vragen of je een links-extremistenfixatie hebt. Maar de vraag stellen is hem beantwoorden, dunkt me...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 12 november 2008 @ 12:19:45 #5
136 V.
pi_63155228
En commissarissen van Euronext die in de Hilversumse Planetenstraat wonen

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_63155233
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:05 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Ik geloof dat de AIVD er bovenop zit hoor
Klopt.

Zie het jaarverslag:
4.2 Radicaal dierenrechtenactivisme
https://www.aivd.nl/contents/pages/92308/jaarverslagaivd2007.pdf
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_63155415
Opsluiten en berechten net als alle andere terroristen. Uit het AIVD jaarverslag:
quote:
Onder bepaalde omstandigheden en als andere effectieve mogelijkheden ontbreken, kan de AIVD vastgestelde risico’s ook door middel van eigen optreden verkleinen.
Lijkt me niet al te moeilijk om hier "iets aan te doen"
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_63155487
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:18 schreef Verbal het volgende:
Ik wilde je net gaan vragen of je een links-extremistenfixatie hebt. Maar de vraag stellen is hem beantwoorden, dunkt me...

V.
Ik probeer slechts stabiliserend op te treden. Als de balans door zou slaan naar de andere zijde dan zou hier zeker een reeks komen over rechts-extremisten. Als ik trouwens alles over links-extremisme zou plaatsen wat ik tegenkom dan kan ik wel bezig blijven, ik lees een paar minuten geleden dat Afshin Ellian bedreigd wordt door ongetwijfeld links-extremisten vanwege zijn kritiek op burgemeester Job Cohen.
pi_63156192
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:29 schreef schoelje het volgende:

[..]

Ik probeer slechts stabiliserend op te treden. Als de balans door zou slaan naar de andere zijde dan zou hier zeker een reeks komen over rechts-extremisten. Als ik trouwens alles over links-extremisme zou plaatsen wat ik tegenkom dan kan ik wel bezig blijven, ik lees een paar minuten geleden dat Afshin Ellian bedreigd wordt door ongetwijfeld links-extremisten vanwege zijn kritiek op burgemeester Job Cohen.

Waar heb je dat gelezen dan????

Want ik heb het artikele gelezen en Ellian zegt nergens dat hij bedriegd word.

En hoe serieus kan je propagandist Ellian nemen die zwelgt in zijn haat naar Moslims en Links.

En aan jou overdreven reacties te zien kan je zo al Propagandist aan de gang.

Ga nu maar excusses maken omdat Ellian helemaal niet bedreigd word.

Geen leugens vertellen hier graag Smoeltje
pi_63156252
Afshin Ellian staat bekend om zijn 'spicy' columns en zal daar vaak publiekelijk en in persoon op aangesproken worden. Ik denk dat je hem serieus moet nemen als hij schrijft:
quote:
Bizar
Ik wil u hier een geheim openbaren.

Sinds enkele weken word ik door allerlei personen en krachten onder druk gezet om niet langer Job Cohen te bekritiseren.
pi_63156310
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:58 schreef schoelje het volgende:
Afshin Ellian staat bekend om zijn 'spicy' columns en zal daar vaak publiekelijk en in persoon op aangesproken worden. Ik denk dat je hem serieus moet nemen als hij schrijft:
[..]
O NOES! Heeft Afshin een klacht gekregen? . Censuur!
  woensdag 12 november 2008 @ 13:40:35 #12
136 V.
pi_63157442
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:19 schreef Verbal het volgende:
En commissarissen van Euronext die in de Hilversumse Planetenstraat wonen
Ik herhaal het hier maar even, want dat een Euronext-commissielid hier in de Planetenstraat zou wonen lijkt mij darmbekledingloswortelende nonsens.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_63159487
quote:
Op woensdag 12 november 2008 13:40 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik herhaal het hier maar even, want dat een Euronext-commissielid hier in de Planetenstraat zou wonen lijkt mij darmbekledingloswortelende nonsens.

V.
In Google Cache staat nog het volledige adres + de naam van de persoon in kwestie. Voorafgegaan door de tekst: "If you feel like paying another visit to this low perverted scumbag, you can find him on this address:"
  woensdag 12 november 2008 @ 15:04:57 #14
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_63160051
Nou nou, een aanslag op een object is een wereldramp volgens Schoelje, maar een bedrijf wat ontelbare proefdieren de dood inwerkt is business as usual. Toont het morele failliet van hem wel weer.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
  woensdag 12 november 2008 @ 15:08:04 #15
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_63160128
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:04 schreef ethiraseth het volgende:
Nou nou, een aanslag op een object is een wereldramp volgens Schoelje, maar een bedrijf wat ontelbare proefdieren de dood inwerkt is business as usual. Toont het morele failliet van hem wel weer.
Plus dat alles en iedereen die het niet met hem eens is, direct het etiket 'extreem-links' opgeplakt krijgt. Getuigt ook niet echt van vermogen tot nuanceren.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_63160222
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Plus dat alles en iedereen die het niet met hem eens is, direct het etiket 'extreem-links' opgeplakt krijgt. Getuigt ook niet echt van vermogen tot nuanceren.
Wie zegt dat ik hier ben om te nuanceren? Iets wat ik overigens wel doe maar ik ga geen moeite doen om dat nader uit te leggen. Het bericht waar jij gedachtenloos op reageert getuigt nou ook niet direct van nuances vind je niet?

En dat "moreel failliet" mag je in je pijp steken en oproken
pi_63160318
quote:
Op woensdag 12 november 2008 12:29 schreef schoelje het volgende:

[..]

Job Cohen wordt gezien als architect van het vreemdelingenbeleid van rita verdonk, hij is niet erg geliefd bij (extreem) linkse organisatie's dus lijkt me niet dat deze het erg vinden dat Ellian kritiek op hem heeft
pi_63160820
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:14 schreef Yorrit het volgende:

Job Cohen wordt gezien als architect van het vreemdelingenbeleid van rita verdonk, hij is niet erg geliefd bij (extreem) linkse organisatie's dus lijkt me niet dat deze het erg vinden dat Ellian kritiek op hem heeft
Dat is een goede, ik heb het me zelf ook afgevraagd wie er achter 'de krachten' waar AE het over heeft zouden kunnen zitten. Maar afgaande op de geweldsdreiging door extreem-links leek me dat het meest voor de hand liggen. Met 100% zekerheid is dat niet te zeggen, het zou ook een éénling kunnen zijn, zoals een leraar Nederlands met psychische problemen.
pi_63161062
quote:
Alweer een aanslag gepleegd door extreem-linkse terroristen. Het wordt hoog tijd dat de politiek wakker wordt en links-terroristen de kop indrukt.
Schering en inslag inderdaad, maar daar hoor je Wilders niet over.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_63162015
quote:
Op woensdag 12 november 2008 15:34 schreef schoelje het volgende:

[..]

Dat is een goede, ik heb het me zelf ook afgevraagd wie er achter 'de krachten' waar AE het over heeft zouden kunnen zitten. Maar afgaande op de geweldsdreiging door extreem-links leek me dat het meest voor de hand liggen. Met 100% zekerheid is dat niet te zeggen, het zou ook een éénling kunnen zijn, zoals een leraar Nederlands met psychische problemen.
kan me zo moeilijk voorstellen dat job cohen militantie medestanders heeft
pi_63163171
links

Wat een gezeik! Dit heeft niks met terrorisme te maken. In de vrije Westerse Wereld is er recht op demonstreren, net als de NVU optochten met swastika's mag houden en Wilders complete bevolkingsgroepen mag demoniseren.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
  woensdag 12 november 2008 @ 17:25:33 #22
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_63164023
Waarom zouden dierenactivisten per se links zijn

[ Bericht 5% gewijzigd door Wheelgunner op 12-11-2008 17:35:58 ]
pi_63164308
Bij Linkse mensen heiligt het doel altijd de middelen.
Altijd het recht in eigen hand nemen omdat ze denken dat zij Ubermenschen zijn die andersdenkenden uit de weg mogen ruimen.
De Kogel komt altijd van Links
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  Donald Duck held woensdag 12 november 2008 @ 18:19:31 #24
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_63165535
En wederom toont extreem links aan dat het vele malen gevaarlijker is dan extreem rechts.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_63166421
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:25 schreef Wheelgunner het volgende:
Waarom zouden dierenactivisten per se links zijn
Ik heb eens rondgekeken op wiki, altijd onpartijdig

Dierenrechtenactivisten kom je inderdaad ook ter rechterzijde tegen, bijvoorbeeld Brigitte Bardot die er geen geheim van maakt een xenofoob te zijn (als het niet te erg is en je bent in staat geestelijk te groeien dan is daar volgens mij niks mis mee) en dus rechts is er eentje. Hetzelfde geldt voor Paul Cliteur die ergens rond het midden uithangt. Extreemlinks is volgens wiki ook:
quote:
Ook wordt de term gebruikt voor groeperingen die opkomen voor het milieu en/of dierenrechten; zowel gematigde groepen alswel groepen die geweld gebruiken, zoals RaRa en het Animal Liberation Front dat geweld gebruikt tegen slachthuizen en bepaalde fastfoodketens, worden wel onder de noemer extreem links gerekend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')