Ja , om daarna nog harder naar beneden te storten.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:04 schreef pberends het volgende:
Hoe meer naar beneden, hoe sneller er weer een rally omhoog komt. Alleen op welke dag, dat is de vraag.
Vast wel, ik denk dat de bodem van de AEX komend half jaar op ongeveer 150-180 punten ligt.quote:Op donderdag 13 november 2008 19:06 schreef Theebag het volgende:
[..]
Ja , om daarna nog harder naar beneden te storten.
Lijkt wel op koersmanipulatie zo vlak voor de sluiting. Daar houd ik helemaal niet van.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:50 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Moet ik dit lezen dat iemand op het laatst 1,15 miljoen aandelen heeft gekocht
Dow Jones komt eind 2009 op 3000 punten en blijft daar voorlopigquote:Op donderdag 13 november 2008 19:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Vast wel, ik denk dat de bodem van de AEX komend half jaar op ongeveer 150-180 punten ligt.
Dow Jones kan vast wel naar de 6000 punten.
Ik heb je anders ook nog niet kunnen betrappen op goed onderbouwde adviezen... *pot en ketel*quote:Op donderdag 13 november 2008 19:26 schreef At-EZ het volgende:
Henkway..
Dit is een topic voor mensen die zich ingelezen hebben, en een goed doordacht advies en consateringen te gaan posten. Niet om wat rond te gaan blaten, onnozele..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |