als het al niet minder isquote:Op donderdag 13 november 2008 10:01 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dat is vrij lastig met die 0.3% weging of hoeveel is het tegenwoordig
Allemaal leuk & aardig, maar hoe laag een aandeel ook staat, zolang deze niet 0 is, kan ie nog verder omlaag. En het nieuws is nou niet echt positief te noemen. Al helemaal niet voor de bouw & metaal sector.quote:Op donderdag 13 november 2008 10:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
Omdat we gruwelijk laag staan misschien?
Als 't allemaal zo simpel is waren we allemaal allang miljonairquote:Op donderdag 13 november 2008 10:17 schreef rvlaak_werk het volgende:
Allemaal leuk & aardig, maar hoe laag een aandeel ook staat, zolang deze niet 0 is, kan ie nog verder omlaag. En het nieuws is nou niet echt positief te noemen. Al helemaal niet voor de bouw & metaal sector.
Tja, da's ook weer waar. Neemt niet weg dat ik graag een verklaring heb voor onlogische bewegingenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als 't allemaal zo simpel is waren we allemaal allang miljonair.
aha.quote:AMSTERDAM (Dow Jones)--Randstad Holding nv wordt opgenomen in de Dow Jones EURO STOXX Select Dividend 30 Index, meldt Dow Jones Indexes.
Randstad vervangt Irish Life & Permanent PLC.
Het concern zal vanaf maandag 17 november worden opgenomen in de index.
Dat moet dan. Maar waar wordt het sentiment door gevoed? Simpele hoop?quote:Op donderdag 13 november 2008 10:39 schreef jpjedi het volgende:
Zie de logica ook niet..sentiment weer dus?
... is waarom het hele systeem zou moeten worden afgeschaft.quote:
http://www.z24.nl/bedrijven/artikel_36401.z24quote:Op donderdag 13 november 2008 10:01 schreef sitting_elfling het volgende:
Waarom zou je BAM willen kopen? .. Ik neem aan dat je die dan tenminste nog een jaar wil blijven houden? ..
Bam heeft het de afgelopen 6 maand zelfs slechter dan de AEX gedaan.
Komt nog eens bij dat BAM in de bouw sector zit .. dat zal nooit 1 van de eerste sectoren zijn die het eerst 'of' het snelst zal bijtrekken.
Staat zeker op mijn kooplijstje, maar dan over een half jaar ofzo. Nog een euro eraf en hij staat 10 maal lager dan een jaar geledenquote:Op donderdag 13 november 2008 10:32 schreef henkway het volgende:
Ik vind de koers van Heijmans ook overdreven, maar ja
[ afbeelding ]
Waarom hou jij je turbo's over het algemeen maar 1 dag aan? Ik weet bijna zeker dat de beurs nog wel een tijdje daalt, dus dan lijkt het me zinvoller om turbo's short wat langer aan te houden. Of zie ik iets over het hoofd?quote:Op donderdag 13 november 2008 09:19 schreef sitting_elfling het volgende:
Turbo shorts op de AEX gaan iig weer lekker, ik kan ze op dit moment zelfs langer dan een dag houden, gezien het macro nieuws wat er vandaag en morgen komt, mag er nog wel wat procentjes vanaf, en dan komen we ook weer rondt koopwaardige bodems voor aandelen!
Ik zit ook long, alleen moet de 240 grens niet doorbroken wordenquote:Op donderdag 13 november 2008 12:31 schreef pberends het volgende:
Ben toch benieuwd wanneer er weer zo'n bearrally begint. Vrijdag +10% ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |