SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Admirals......1995-2007
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:38 schreef RodenCity het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
zo maar eens de nieuwe epi kijken, veelbelovende screencaps zie ik.quote:Op zondag 16 november 2008 01:04 schreef RayMania het volgende:
vind dit seizoen na seizoen #1 het leukste seizoen. Leuk verhaal en personages en spannend.
Iddquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:34 schreef MaxC het volgende:
Ondanks het 't dieptepunt van realisme was, was 't wel erg spannend
Zeker, The Company is eigenlijk wel liefquote:Op dinsdag 18 november 2008 22:10 schreef Ereinion het volgende:
Wel handig dat die hitte-sensor wat lampjes had zodat de inbreker op tijd gewaarschuwd wordt dat de temperatuur verandert, zodat hij gepaste maatregelen kan nemen.
Gretchenquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:59 schreef WeebI het volgende:
Wat zijn die Gretchen en Trishanne toch lekkere wijvenniceeeee
Ja en dan had het met die zin van zn Pa te maken? Kan er effe niet opkomen wat dat was, iets met wind en vliegen:P. Iemand daar een theorie op los kan laten?:Dquote:Op woensdag 19 november 2008 08:03 schreef mrhanky het volgende:
Ik wil eigenlijk wel graag weten wat Scofield nou voor foto's kreeg. Ze waren blijkbaar zo duidelijk/overtuigend dat Sarah hem gewoon liet gaan ipv hem naar het ziekhuis te brengen.
Zwarte Magicaquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:21 schreef Geqxon het volgende:
Dat niemand van GATE het vreemd vind dat er overdag een complete construction crew in T-Bags kast loopt, er de rest van de tijd Zwarte Magica in zijn kamer zit en hij totaal geen resultaten boekt?
Zeker een milf ja. +1.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:08 schreef Wouter2006 het volgende:
Ik vind Lisa toch ook wel erg lekker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was echt te dom voor woorden. Echt TE domquote:Op woensdag 19 november 2008 12:22 schreef Karina het volgende:
Erg dom dat Self en de "secretaresse" in de "verkoper truc" trappen, terwijl die secretaresse nog had verteld dat ze per ongeluk de naam van Whistler had laten vallen, je kon er gewoon op wachten dat het een val was.
Ik vind het sowieso het hele seizoen als meer oceans 11 dan prison break.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:37 schreef Elwood1802 het volgende:
Het was net Ocean's 11 gister
Niks aan deze aflevering, hopen dat de volgende weer beter is.
iddquote:Op woensdag 19 november 2008 12:22 schreef Karina het volgende:
Erg dom dat Self en de "secretaresse" in de "verkoper truc" trappen, terwijl die secretaresse nog had verteld dat ze per ongeluk de naam van Whistler had laten vallen, je kon er gewoon op wachten dat het een val was.
bron?quote:Op woensdag 19 november 2008 19:14 schreef Elwood1802 het volgende:
5
bron?quote:
quote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 21:50 schreef powerflux het volgende:
zoooooo he, ik heb me echt op zitten vreten zojuist. Spannend die inbraak!
Duh, maar daar moet je doorheen prikken. Moet je onderhand toch weten.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:05 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]erg ongeloofwaardig bedoel je. Helaas. Ging absoluut nergens over. Wat me nog het meeste verbaast is dat er geen bewegingssensors zijn. Gigantisch beveiligd, maar alleen warmte en geluid
ga toch weg. Om het maar niet te hebben over afbrokkelend beton
Dat doe ik ook, anders keek ik allang niet meer... maar om het erg spannend te noemen: nee.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Duh, maar daar moet je doorheen prikken. Moet je onderhand toch weten.
Dat vond JIJ, mag ik (en ik ben zeker niet de enige zoals je ziet) een andere mening hebben? Precies.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, anders keek ik allang niet meer... maar om het erg spannend te noemen: nee.
Tja, een kinderhand is snel gevuld.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat vond JIJ, mag ik (en ik ben zeker niet de enige zoals je ziet) een andere mening hebben? Precies.
Wel, bij die inval.quote:Op woensdag 19 november 2008 18:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Dat viel nou ook wel mee![]()
Geen 1x 1 op 1 gestaan met een vijand
Dat weet niemand toch?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:11 schreef Vandaw het volgende:
De vraag is vast al duizend keer gesteld, maar is dit het laatste seizoen van PB?
amen! Vooral dat bovenste stukje. MAargoed, zo kan je elke aflevering 100 dingen noemen. Daar moet je niet teveel opletten en overnadenken want het is al 2 seizoenen verre van realistisch, helaasquote:Op woensdag 19 november 2008 23:05 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]erg ongeloofwaardig bedoel je. Helaas. Ging absoluut nergens over. Wat me nog het meeste verbaast is dat er geen bewegingssensors zijn. Gigantisch beveiligd, maar alleen warmte en geluid
[..]
what's wrong with you people... hoe kunnen jullie dit nou spannend vinden? Door het muziekje? En het feit dat ze geen geluid mogen maken? Maar wel ff fles laten vallen en glas afbreken... triest. Ik kan 1000 films opnoemen die spannender zijn dan dit. Slechtste inbraakscene ooit sinds Chaos
![]()
Jawel, die spinoff in een vrouwengevangenis kan best leuk worden.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:27 schreef Purky het volgende:
[..]
Laten we het hopen, ze kunnen het niet zover meer uitmelken nu
Wat is je probleem dat anderen mensen het wel leuk/spannend/whatever vinden?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:05 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
what's wrong with you people... hoe kunnen jullie dit nou spannend vinden? Door het muziekje? En het feit dat ze geen geluid mogen maken? Maar wel ff fles laten vallen en glas afbreken... triest. Ik kan 1000 films opnoemen die spannender zijn dan dit. Slechtste inbraakscene ooit sinds Chaos
![]()
Heb ik geen problemen mee. Ik vond het gewoon ZO ongeloofwaardig dat ik dacht dat 90% van de mensen dit wel triest vond, toen kwam ik hier en zag ik posts van: WOW VET SPANNEND.. dus toen schrok ik evenquote:Op donderdag 20 november 2008 08:51 schreef lighted het volgende:
[..]
Wat is je probleem dat anderen mensen het wel leuk/spannend/whatever vinden?
ik had gelijkquote:Op maandag 10 november 2008 09:54 schreef Dulk het volgende:
dat kind van gretchen hé, dat zal wel van haar en de generaal zijn.
of is dat al een keer verteld?
Dat klopt inderdaadquote:Op woensdag 19 november 2008 23:00 schreef Vandaw het volgende:
Coole aflevering!
Ik hoor btw dat Westmoreland terug komt![]()
Voor diegene die hem vergeten zijn:quote:Op woensdag 19 november 2008 23:00 schreef Vandaw het volgende:
ik hoor btw dat Westmoreland terug komt![]()
Dat dacht ik dus ook de hele tijd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 22:10 schreef Ereinion het volgende:
Wel handig dat die hitte-sensor wat lampjes had zodat de inbreker op tijd gewaarschuwd wordt dat de temperatuur verandert, zodat hij gepaste maatregelen kan nemen.
Ik vind Westmoreland echt tof. Leuk dat hij een keertje terug komt!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:25 schreef mvc het volgende:
[..]
Voor diegene die hem vergeten zijn:
[ afbeelding ]
Charles Westmoreland Returns to 'Prison Break'!
Eens.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, anders keek ik allang niet meer... maar om het erg spannend te noemen: nee.
Welke rol speelde hij?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:25 schreef mvc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe kan je dat nou vergetenquote:
Hij ís dood ja. We hebben hem dood zien gaan.quote:Op donderdag 20 november 2008 20:56 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou vergetenOf seizoen 1 nooit gekeken?? (shame on you)
Die gast hebben we toch nooit echt dood zien gaan? Hij had die scherven in z'n buik ofzo en toen lieten ze hem voor dood daar achter, maar hebben we hem ook echt zien sterven?? Ben dat even vergeten... anyway zou ook een soort droom kunnen zijn van schofield wat meerdere mensen al zeggen, maar dat betwijfel ik.
Dat vond ik juist matig, het was nogal over the top. Beton wegboren zonder geluid te makenquote:Op donderdag 20 november 2008 21:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb genoten! Dat hele spraakloze stuk tijdens 't bouwen van die brug, echt fantastisch
.
Ok dan moet het wel hallucinatie ofzo zijn...quote:Op donderdag 20 november 2008 21:32 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Hij ís dood ja. We hebben hem dood zien gaan.
Is Michael trouwens nog naar die zieke dochter van Westmoreland geweest?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:25 schreef mvc het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wins.quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:13 schreef Klummie het volgende:
Dat gezeik over realisme, it's fucking tv man
Dat maakt het toch niet minder belangrijk?quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:13 schreef Klummie het volgende:
Ik ga er niet eens op inquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:13 schreef Klummie het volgende:
quote:Op donderdag 20 november 2008 17:50 schreef Mr-Sander het volgende:
[ afbeelding ]
Verder wel weer spannend. Realisme helaas niet, maar blijft toch erg leuk om te kijken
Tuurlijk mag je je mening geven, dat moet zelfs, echter het pseudo intellectuele gezanik over de werking van een magneetboor, sensors etc wat 98% van de kijkers toch niet boeit vind ik toch wat lachwekkend. Vinf je het aangenaam om naaar te kijken dan kijk je, vind je er geen reet aan, dan kijk je niet.quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:40 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Dat maakt het toch niet minder belangrijk?
Ik wil niet naar een surrealistisch fanta-verhaaltje kijken. Moet wel enigzins geloofwaardig zijn. Vind ook dat je hier altijd je mening mag geven met betrekking tot realisme of geloofwaardigheid en inhoudelijk er iets over mag zeggen.
Moe wordt je wel van mensen die hier alleen komen om het even af te zeiken. Ik blijf het kijken en vind dit seizoen wel vermakelijk, maar een nadeel vind ik dat de verhaallijn soms makkelijk in elkaar is geprutst zonder er goed over na te denken.
Nope.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:26 schreef Reki het volgende:
[..]
Is Michael trouwens nog naar die zieke dochter van Westmoreland geweest?
Mee eens, maar er zitten natuurlijk grenzen aan. Als Michael volgende week ineens een onzichtbaarheidsdrankje heeft waarmee hij Scylla zo naar buiten neemt zal jij ook wel klagen over het realisme. En al die fouten vallen misschien niet direct op zo, maar als je als werk iets met beveiligingssystemen is of dat je zoiets studeert valt je dat direct op. Als je weet hoe iets werkt valt het direct op als ze iets doen wat er niet mee kan.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:09 schreef Klummie het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je je mening geven, dat moet zelfs, echter het pseudo intellectuele gezanik over de werking van een magneetboor, sensors etc wat 98% van de kijkers toch niet boeit vind ik toch wat lachwekkend. Vinf je het aangenaam om naaar te kijken dan kijk je, vind je er geen reet aan, dan kijk je niet.
Ik vind het vermakelijk, vanaf dag 1, net als bijv 24, ook daar klopt vaak geen ene reet van maar ik moet bij mijn werk ook al genoeg nadenken. Als ik dat bij een televisieserie ook nog moet doen kom ik nooit to rust.
Vergelijk je PB nou met een docu?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:32 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Mee eens, maar er zitten natuurlijk grenzen aan. Als Michael volgende week ineens een onzichtbaarheidsdrankje heeft waarmee hij Scylla zo naar buiten neemt zal jij ook wel klagen over het realisme. En al die fouten vallen misschien niet direct op zo, maar als je als werk iets met beveiligingssystemen is of dat je zoiets studeert valt je dat direct op. Als je weet hoe iets werkt valt het direct op als ze iets doen wat er niet mee kan.
Daarnaast studeer ik en heb het nu even 2 maanden rustig, ik kijk zo'n serie echt niet om tot rust te komen. Dan moet je gewoon een comedy kijken of zo'n film die haast alleen draait om de beelden, zoals the lord of the rings of Kingkong. Je kijkt toch ook wl eens docu's ofzo?
Nee, ik vergelijk helemaal niks met een docu. Ik zeg alleen dat het meer kan zijn dan dom vermaak. Je mag best critisch zijn op die schrijvers.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:51 schreef lighted het volgende:
[..]
Vergelijk je PB nou met een docu?Volgens mij zo'n serie gewoon puur vermaak en niks meer dan dat.
Ligt er toch aan met welk doel hun dat verhaal schrijven? Willen ze puur vermaak of is het realisme ook erg belangrijk? Als het het 2e is mag je ze tot de grond bekritiseren en anders...:)quote:Op vrijdag 21 november 2008 13:33 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Nee, ik vergelijk helemaal niks met een docu. Ik zeg alleen dat het meer kan zijn dan dom vermaak. Je mag best critisch zijn op die schrijvers.
Amenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:06 schreef Ereinion het volgende:
Ik zie dat toch anders. Ik kijk Prison Break juist omdat het zo onrealistisch is. De ongeloofwaardige verhaallijnen en de over the top karakters maken de serie juist leuk. Een stel kruimeldieven, een psychotische agent een chanterende gevangenbewaarder en een arts die een alcohol verleden heeft en die uit de medische stand is gezet worden door de overheid ingehuurd om de meest machtige organisatie onderuit te halen en super beveiligde gegevens te stelen. Ridiculer kan toch niet? Dat maakt Prison Break voor mij leuk, als het serieus en realistisch was zou ik direct stoppen met kijken.
Ander topicquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:08 schreef jorienvdherik het volgende:
tot hoever loopt dit seizoen 24?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |