Ja zeg dat welquote:
Nee de doelpunten in de reclamequote:Op woensdag 12 november 2008 02:03 schreef jmac het volgende:
Gaan ze die ongein ook nog live uitzenden?
Dat was wel live?quote:Op woensdag 12 november 2008 17:40 schreef methodmich het volgende:
Komt Tony Alberda ook weer eens live op televisie. Zal lang geleden zijn, laatste keer misschien wel die dikke nederlaag met Heerenveen bij Ajax, waarbij hij zelf wel drie keer scoorde.
Staat me wel bij, maar ik kan me vergissen.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat was wel live?
edit:
Wat een 11tal had Ajax toen![]()
http://www.abelenstra.com/frl/stats/matchdetails.php?id=326
ik zie het ook zo gebeuren.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:04 schreef gitaarsnaar het volgende:
nou oppassen dat we niet ajax nadoen
Lijkt me wel, Feyenoordsupporters irriteren.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:56 schreef Grimm het volgende:
Gaat het shantykoor van HHC mee?
Jan de Visserquote:Op woensdag 12 november 2008 20:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Staat me wel bij, maar ik kan me vergissen.
Getuige die opstelling zat Heerenveen toen nog echt in de ombouw. Erik ten Voorde en René Groen bijvoorbeeld, zulke spelers zullen er nu niet snel meer in komen denk ik.
Boem shikke ling boem shikke ling HEY wij zijn van HHC ooooo hhooooowwwquote:Op donderdag 13 november 2008 01:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me wel, Feyenoordsupporters irriteren.
Gerard Kocks is anders ook geen slechte speler.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:41 schreef HPayne het volgende:
Kroeze en Alberda maken het verschil.
Gezien andere uitslagen deze bekerronde ga ik daar niet zo blind van uit.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord normaal doet, moet het gewoon 0-7 worden ofzo.
Klopt, alleen Heerenveen heeft gedaan wat het moest doen.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:44 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Gezien andere uitslagen deze bekerronde ga ik daar niet zo blind van uit.
woarquote:Op donderdag 13 november 2008 18:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Feyenoord wint heus wel heeeeeeeeeur
quote:HHC Hardenberg – Feyenoord
Donderdag 13 november om 20:45 uur in het Univé Stadion
Scheidsrechter: Makkelie
Vermoedelijke opstellingen:
HHC Hardenberg: Doornbos; Offringa, Voshaar, De Visscher, Jurgens; Bayar, Kocks, Bruns; Tieltjes, Berger en Kroeze.
Feyenoord: Timmer; Tiendalli, Bahia, Hofland, De Cler; Wijnaldum, El Ahmadi, Bruins, Van Bronckhorst; Makaay en Biseswar.
Ik weet niet wat het is, maar z'n naam staat me niet aan.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gerard Kocks is anders ook geen slechte speler.
quote:Op donderdag 13 november 2008 19:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar z'n naam staat me niet aan.
Eenschquote:Op donderdag 13 november 2008 20:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een debiele regel
20.45quote:Op donderdag 13 november 2008 20:17 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jezus, hoe laat gaat die wedstrijd nou beginnen? De voorbeschouwings is langer als die van Feyenoord - Ajax
Dat is me bekendquote:
Dan moet je de tv om 20.45 pas aanzetten.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Donder op met die geschiedenis van HHC. We willen die wedstrijd zien.
HHC![]()
Even winnen met 0-5 en terug naar Rotterdam.
Precies, welke 'debiel' gaat nu 25 minuten voor de wedstrijd lopen zaniken dat 'ie de wedstrijd wil zien.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:26 schreef Maravilla het volgende:
[..]
Dan moet je de tv om 20.45 pas aanzetten.
Geen gemis.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Alweer een geblesseerd... Nu weer Biseswar.
Omdat Feyenoord los laten in Twente geen goed idee is.quote:
Gaat van het weekend gebeurenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:42 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord los laten in Twente geen goed idee is.
Vriezenveenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:45 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gaat van het weekend gebeuren![]()
Waar is trouwens die combi opstapplaats van jullie?
Een kakkerlak geïnfecteerde speler heeft niets te zoeken in Amsterdam.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een spelert mijn zijn kwaliteiten hadden jullie graag in je elftal gehad.
Zonde van de wedstrijd.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:49 schreef onlogisch het volgende:
Als dat geen rood is dan weet ik het niet hoor
Softy he. En zichzelf maar afvragen waarom ie niet in de basis staat.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
Bruins al kapot
In de eerste minuut tellen de regels meestal niet, maar dit moet hij niet in de 70e minuut doenquote:Op donderdag 13 november 2008 20:49 schreef onlogisch het volgende:
Als dat geen rood is dan weet ik het niet hoor
met andere woorden : slim van die aanvoerder van HHCquote:Op donderdag 13 november 2008 20:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
In de eerste minuut tellen de regels meestal niet, maar dit moet hij niet in de 70e minuut doen
* onlogisch mopelt iets over Leonardoquote:Op donderdag 13 november 2008 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een kakkerlak geïnfecteerde speler heeft niets te zoeken in Amsterdam.
En jij was nog wel zo blij met de komst van Leonardoquote:Op donderdag 13 november 2008 20:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Een kakkerlak geïnfecteerde speler heeft niets te zoeken in Amsterdam.
Gerard Kocks is zn naam hehquote:Op donderdag 13 november 2008 20:52 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
met andere woorden : slim van die aanvoerder van HHC![]()
Blijquote:Op donderdag 13 november 2008 20:52 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
En jij was nog wel zo blij met de komst van Leonardo
oohja die van de skybox, lquote:
In Madrid zochten ze nog verdedigers toch?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:55 schreef WeebI het volgende:
Hofland had beter zijn knie kapot kunnen schoppen, dan had ie geen kaart gehad.
terecht geel,quote:
Precies. Jij noemt Hofland een verdediger?quote:Op donderdag 13 november 2008 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
In Madrid zochten ze nog verdedigers toch?
Hij is er zelf ook 1quote:Op donderdag 13 november 2008 20:54 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Lol Hofland gepwnt door een amateur.
ze zijn beter dan feyenoordquote:Op donderdag 13 november 2008 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Valt reuze mee, de harderbergers hebben nog geen serieuze kansen gehad, dus om nou te gaan roepen dat ze beter zijn
quote:Op donderdag 13 november 2008 20:59 schreef timmmmm het volgende:
Valt reuze mee, de harderbergers hebben nog geen serieuze kansen gehad, dus om nou te gaan roepen dat ze beter zijn
ja ik zag het ook al bij hofland en bahiaquote:Op donderdag 13 november 2008 21:01 schreef fuckbuddy het volgende:
Die gasten lopen nu al met hun tong "uit de bek"
Valt reuze mee, die Feijenoorders hebben nog geen serieuze kansen gehad, dus om nou te gaan roepen dat ze beter zijn.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Nou feyenoord is toch beter hoor, we zitten al 10 minuten bijna alleen maar op HHC helft te kijken
Ja, onbegrijpelijk dat ze niet 3-4-3 spelen met de punt naarvoren. Daar begrijp ik helemaal niets van.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Pfff HHC staat met 5 man in de zone achterin + nog 3 VM's ervoor.
Als je beter bent dan scoor jequote:Op donderdag 13 november 2008 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Nou feyenoord is toch beter hoor, we zitten al 10 minuten bijna alleen maar op HHC helft te kijken
quote:Op donderdag 13 november 2008 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Say what??????quote:Op donderdag 13 november 2008 21:07 schreef Thieske het volgende:
[..]
Valt reuze mee, die Feijenoorders hebben nog geen serieuze kansen gehad, dus om nou te gaan roepen dat ze beter zijn.
manlijk voetbal, daar houden jullie toch zo van?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
DAS TOCH ROOD!!!! Van achter op de enkels
't Is nog niet afgelopen hè.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:12 schreef Tommeke het volgende:
Hahaha, ik snap dat gister lachwekkend was, al die Feyenoorders waren zo stoer...
Maar dit is echt om je te bescheuren
Of minder.quote:
Geniaalquote:Op donderdag 13 november 2008 21:12 schreef Tommeke het volgende:
Hahaha, ik snap dat gister lachwekkend was, al die Feyenoorders waren zo stoer...
Maar dit is echt om je te bescheuren
Straks ff de Ajaxtopics van gister doorspitten voor quotes van Jorienquote:Op donderdag 13 november 2008 21:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
GeniaalVoor het eerst kreeg ik gisteren sinds maanden weer sms'sjes van Feyenoord collega's. Ik dacht nog van: Ik zou maar niet te vroeg juichen, en jahoor
Hardenbergquote:
Ach als een Feyenoorder die tackel zou uitvoeren was er niets aan de hand.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:14 schreef fuckbuddy het volgende:
Feit is wel dat de overtredingen TE zijn, je kan lullen wat je wilt maar dit kan een prof maanden kosten als ie wel raak is. Verschil is dat deze leden morgen weer op de stijger staan "te messelen"..
Klopt stadion van FC Emmenquote:
inderdaad, ik vind dat Gertjan Verbeek z'n team goed heeft neergezet. Hij heeft goed gekeken hoe Guus Hiddink het deed als z'n team underdog is. Ik denk dat als Feyenoord met ''maar'' 1-0 de rust in gaat, ze er misschien in gaan geloven. Wie weet krijgt een feyenoorder het op z'n heupen en kunnen ze geschiedenis schrijven. Ik hoop op een stunt van Feyenoord. Dat is wel de charme van het bekertoernooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |