quote:Op donderdag 13 november 2008 21:06 schreef timmmmm het volgende:
Nou feyenoord is toch beter hoor, we zitten al 10 minuten bijna alleen maar op HHC helft te kijken
Say what??????quote:Op donderdag 13 november 2008 21:07 schreef Thieske het volgende:
[..]
Valt reuze mee, die Feijenoorders hebben nog geen serieuze kansen gehad, dus om nou te gaan roepen dat ze beter zijn.
manlijk voetbal, daar houden jullie toch zo van?quote:Op donderdag 13 november 2008 21:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
DAS TOCH ROOD!!!! Van achter op de enkels
't Is nog niet afgelopen hè.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:12 schreef Tommeke het volgende:
Hahaha, ik snap dat gister lachwekkend was, al die Feyenoorders waren zo stoer...
Maar dit is echt om je te bescheuren
Of minder.quote:
Geniaalquote:Op donderdag 13 november 2008 21:12 schreef Tommeke het volgende:
Hahaha, ik snap dat gister lachwekkend was, al die Feyenoorders waren zo stoer...
Maar dit is echt om je te bescheuren
Straks ff de Ajaxtopics van gister doorspitten voor quotes van Jorienquote:Op donderdag 13 november 2008 21:13 schreef Urquhart het volgende:
[..]
GeniaalVoor het eerst kreeg ik gisteren sinds maanden weer sms'sjes van Feyenoord collega's. Ik dacht nog van: Ik zou maar niet te vroeg juichen, en jahoor
Hardenbergquote:
Ach als een Feyenoorder die tackel zou uitvoeren was er niets aan de hand.quote:Op donderdag 13 november 2008 21:14 schreef fuckbuddy het volgende:
Feit is wel dat de overtredingen TE zijn, je kan lullen wat je wilt maar dit kan een prof maanden kosten als ie wel raak is. Verschil is dat deze leden morgen weer op de stijger staan "te messelen"..
Klopt stadion van FC Emmenquote:
inderdaad, ik vind dat Gertjan Verbeek z'n team goed heeft neergezet. Hij heeft goed gekeken hoe Guus Hiddink het deed als z'n team underdog is. Ik denk dat als Feyenoord met ''maar'' 1-0 de rust in gaat, ze er misschien in gaan geloven. Wie weet krijgt een feyenoorder het op z'n heupen en kunnen ze geschiedenis schrijven. Ik hoop op een stunt van Feyenoord. Dat is wel de charme van het bekertoernooi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |