Staat me wel bij, maar ik kan me vergissen.quote:Op woensdag 12 november 2008 18:25 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Dat was wel live?
edit:
Wat een 11tal had Ajax toen![]()
http://www.abelenstra.com/frl/stats/matchdetails.php?id=326
ik zie het ook zo gebeuren.quote:Op donderdag 13 november 2008 00:04 schreef gitaarsnaar het volgende:
nou oppassen dat we niet ajax nadoen
Lijkt me wel, Feyenoordsupporters irriteren.quote:Op woensdag 12 november 2008 23:56 schreef Grimm het volgende:
Gaat het shantykoor van HHC mee?
Jan de Visserquote:Op woensdag 12 november 2008 20:21 schreef methodmich het volgende:
[..]
Staat me wel bij, maar ik kan me vergissen.
Getuige die opstelling zat Heerenveen toen nog echt in de ombouw. Erik ten Voorde en René Groen bijvoorbeeld, zulke spelers zullen er nu niet snel meer in komen denk ik.
Boem shikke ling boem shikke ling HEY wij zijn van HHC ooooo hhooooowwwquote:Op donderdag 13 november 2008 01:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lijkt me wel, Feyenoordsupporters irriteren.
Gerard Kocks is anders ook geen slechte speler.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:41 schreef HPayne het volgende:
Kroeze en Alberda maken het verschil.
Gezien andere uitslagen deze bekerronde ga ik daar niet zo blind van uit.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar als Feyenoord normaal doet, moet het gewoon 0-7 worden ofzo.
Klopt, alleen Heerenveen heeft gedaan wat het moest doen.quote:Op donderdag 13 november 2008 17:44 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
Gezien andere uitslagen deze bekerronde ga ik daar niet zo blind van uit.
woarquote:Op donderdag 13 november 2008 18:39 schreef paultjuhhh het volgende:
Feyenoord wint heus wel heeeeeeeeeur
quote:HHC Hardenberg – Feyenoord
Donderdag 13 november om 20:45 uur in het Univé Stadion
Scheidsrechter: Makkelie
Vermoedelijke opstellingen:
HHC Hardenberg: Doornbos; Offringa, Voshaar, De Visscher, Jurgens; Bayar, Kocks, Bruns; Tieltjes, Berger en Kroeze.
Feyenoord: Timmer; Tiendalli, Bahia, Hofland, De Cler; Wijnaldum, El Ahmadi, Bruins, Van Bronckhorst; Makaay en Biseswar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |