Freaky Freaky Freaky FRESH!quote:
Dat cultureel centrum of wat zit daar in die hoek?quote:Op maandag 17 november 2008 07:18 schreef Burdie het volgende:
Grote brand in een boerderij op de Bolderikhof!
quote:Op maandag 17 november 2008 10:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat cultureel centrum of wat zit daar in die hoek?
Krulletjes haar, en een jaar of 35? Transsexueel?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:31 schreef Burdie het volgende:
Wie is btw die idioot in die rolstoel die je altijd en overal ziet?
De kerstbomenverbranding?quote:Op maandag 15 december 2008 17:03 schreef Burdie het volgende:
We hebben onze kerstboom uiteindelijk bij de hockeyclub gehaald, steunen we gelijk een goed doel.
quote:Op maandag 15 december 2008 17:09 schreef Burdie het volgende:de defilibrator in het nieuwe clubhuis.
Boekhandel op de Hamershof..quote:
Yeah I knowquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:10 schreef maok het volgende:
Even een zwaaivanuit Leusden, familiebezoek.
Idem hier, ik vertrek morgen weerquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:10 schreef maok het volgende:
Even een zwaaivanuit Leusden, familiebezoek.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Idem hier, ik vertrek morgen weer
Iedereen gaat weg en ik blijf hier alleen achter....quote:
Ik blijf ook hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:14 schreef kres het volgende:
[..]
[..]
Iedereen gaat weg en ik blijf hier alleen achter....![]()
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:09 schreef Burdie het volgende:
Is dat nieuwjaarsfeest op de Groene Zoom een beetje leuk?.
Om een of andere reden gok ik bij jou in de hintergartenquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:49 schreef Burdie het volgende:enforcermoh!
Waar in Leusden ongeveer?.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Om een of andere reden gok ik bij jou in de hintergarten
Komend weekend Jacco-meetquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:53 schreef enforcermoh het volgende:
David van de Grondel, je weet!(bij de jacco in de buurt dus)
mij te drukquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:als jij gaat twee, Burdie en jij
En heel veel frieten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:als jij gaat twee, Burdie en jij
Tieten moeten er in!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:15 schreef kres het volgende:
oh en ik word niet uitgenodigd ?????
(burdie je icon is anders...... nou herken ik je niet meer..... je weet toch dat wij mannen visueel zijn ingesteld..)
Autistquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:15 schreef kres het volgende:
oh en ik word niet uitgenodigd ?????
(burdie je icon is anders...... nou herken ik je niet meer..... je weet toch dat wij mannen visueel zijn ingesteld..)
Ik vind jou ook zo lief...quote:
en ook een hockey kutje? of ga ik nu te ver?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:00 schreef mini-lellan het volgende:
Same here
Weteringenaar op precies te zijn. (ligt bij het oude hockeyveld in de buurt voordat je de sluis overgaat richting achterveld etc.)
Hockey...quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:10 schreef habermehl het volgende:
[..]
en ook een hockey kutje? of ga ik nu te ver?
Was het zo'n drama dan ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:33 schreef GimmeGore het volgende:
hahahahahahahahah een Leusden topic!
Gruwelijk...
Blij dat ik daar eindelijk (weer) weg ben.
Ja zo tussen de neus en lippen door....quote:
Warm.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:32 schreef kres het volgende:
[..]
Ja zo tussen de neus en lippen door....
Hoe is het bij jou dan ?
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 15:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Warm.
Ik hoorde dat je ook naar LL gaat?
Ik vind Leusden echt een vreselijk saai klote durp.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:31 schreef kres het volgende:
[..]
Was het zo'n drama dan ?
Waar woon je nu dan ?
Het Amersfoort topic is niet zo actiefquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 11:14 schreef Greg.AFCA het volgende:
Heel ziek, Leusden staat er wel op en een Amersfoort-topic niet...
Bijgekomen van Lowlands!quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:56 schreef mini-lellan het volgende:
Lowlands!
Jouw ouders hebben die berner sennen toch?quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
* » Er is al 514 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk je of het zinvol is dit topic omhoog te schoppen. Klik hier om tóch te reageren.
BREAKING:
Explosieven in woning Leusden
Nop, grote zwarte hond, mengelmoesje Bordeaux-Weimaraner-Boerboel. Lijkt nog het meeste op een cane corsoquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:29 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jouw ouders hebben die berner sennen toch?
Ah, die berner is irritant namelijk, valt steeds uit als wij langs lopenquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:30 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nop, grote zwarte hond, mengelmoesje Bordeaux-Weimaraner-Boerboel. Lijkt nog het meeste op een cane corso
Ja, dat kloptquote:Op maandag 8 augustus 2011 14:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ah, die berner is irritant namelijk, valt steeds uit als wij langs lopen.
Wij kunnen er gelukkig omheen lopen, maar leuk is anders. Ik schrik me elke keer weer een ongeluk (en mijn hond dan dus ook, die hard gaat terugblaffen, etc).quote:Op maandag 8 augustus 2011 14:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, dat kloptDie heeft tot twee keer toe de hond van mijn ouders gegrepen, toen ik nog thuis woonde. Dat kreng heeft net een iets langer touwtje dan dat hun tuin diep is.
Awwwwquote:Op donderdag 2 mei 2013 10:22 schreef Spockjuh_ het volgende:
Ga binnenkort verhuizen uit leusden na 13 jaar
quote:Op maandag 22 juli 2013 09:18 schreef mammia het volgende:
Mogelijk verhuis ik volgend jaar naar Leusden. Ik ben momenteel aan het zoeken naar huizen in Leusden. Ik ben er niet heel erg bekend en ben daarom benieuwd of er in Leusden 'goede' en 'minder goede' delen zijn? Heb het al wel met een aantal mensen besproken, maar input is altijd welkom
Kooikersgracht, jeweetzquote:Op maandag 22 juli 2013 09:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Leusden heeft niet echt een ghetto ofzo.
Wat voor iets zoek je qua buurt/sfeer/huizen? Je woont hier lekker groen en rustig, maar dat is tevens de keerzijde. Er is niet veel te beleven, en je moet dus altijd ergens naartoe (Utrecht, Amersfoort), wil je wat beleven. Geen probleem op zich, maar bij ons komt het in de praktijk toch veel minder voor dan we van te voren hadden gedachtquote:Op maandag 22 juli 2013 10:19 schreef mammia het volgende:
Dat is goed te horen, kunnen we mooi op zoek in Leusden. Heeft tov Amersfoort meer huis voor minder geld wat voor mij en mijn vriendin het voordeel is tov Amersfoort. Mja het is geen huizentopic, dus bedankt voor de reacties
Mijn vriendin en ik komen allebei uit een dorp, dus we zijn het gewend te moeten reizen voor wat belevingen. Het idee van groen en rustig weegt daar voor ons zwaarder in. En Amersfoort is dichterbij dan de steden bij de dorpen waaruit wij komen.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:19 schreef Burdie het volgende:
[..]
Wat voor iets zoek je qua buurt/sfeer/huizen? Je woont hier lekker groen en rustig, maar dat is tevens de keerzijde. Er is niet veel te beleven, en je moet dus altijd ergens naartoe (Utrecht, Amersfoort), wil je wat beleven. Geen probleem op zich, maar bij ons komt het in de praktijk toch veel minder voor dan we van te voren hadden gedacht.
Haha oke, ik gaf het mee ter overwegingquote:Op maandag 22 juli 2013 17:39 schreef mammia het volgende:
[..]
Mijn vriendin en ik komen allebei uit een dorp, dus we zijn het gewend te moeten reizen voor wat belevingen. Het idee van groen en rustig weegt daar voor ons zwaarder in. En Amersfoort is dichterbij dan de steden bij de dorpen waaruit wij komen.
Maar nu bevalt het wel? Het valt me trouwens op dat de huizen in Leusden relatief lang te koop staan ivm Amersfoort.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:26 schreef Burdie het volgende:
[..]
Haha oke, ik gaf het mee ter overwegingBen zelf vanuit hartje Utrecht naar Leusden verhuisd, en vond het toen best wel even tegen vallen
.
Ja ik vind het een heerlijk dorp om te wonen. Intussen ken ik ook een hoop mensen, en weet m'n weg, dat scheelt ook een boel.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:41 schreef mammia het volgende:
[..]
Maar nu bevalt het wel? Het valt me trouwens op dat de huizen in Leusden relatief lang te koop staan ivm Amersfoort.
En, heb je al wat gevonden intussen?quote:Op maandag 22 juli 2013 09:18 schreef mammia het volgende:
Mogelijk verhuis ik volgend jaar naar Leusden. Ik ben momenteel aan het zoeken naar huizen in Leusden. Ik ben er niet heel erg bekend en ben daarom benieuwd of er in Leusden 'goede' en 'minder goede' delen zijn? Heb het al wel met een aantal mensen besproken, maar input is altijd welkom
Ik had even nodig om me te realiseren dat er al mensen op FOK! posten die op de Kuperssingel geboren zijn.... ik heb die hele wijk nog gebouwd zien wordenquote:Op vrijdag 7 september 2012 23:48 schreef Monopoly het volgende:
Geboren en getogen in Leusden.
Naast de Kupersinggel, als een eckte eckte van de Ganzenweihof als één baas.
Jazeker. Uiteindelijk is het toch Leusden geworden. Volgende week hopen we een bod uit te gaan brengen op het huis... Spannend dusquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 16:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
En, heb je al wat gevonden intussen?
Loopt alleen wel langzaam leeg...quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:01 schreef Leandra het volgende:
Maar de Hamershof is nog steeds een prettig winkelcentrum
Dat was me nog niet echt opgevallen, maar nu ik er over nadenk....quote:
Hopelijk deze keer zonder boze eigenaresse en een enorme muizen en rattenplaag?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 00:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was me nog niet echt opgevallen, maar nu ik er over nadenk....
Wat is er met de Chinees (Bamboo) op de Hamershof trouwens? Daar haalde ik met mijn vader altijd Chinees, maar de laatste keer (mei? juni?) was hij dicht en volgens mij zag ik er pas een andere naam op staan?
Silver River, dat is nu all-you-can-eat-sushi.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:30 schreef Monopoly het volgende:
Wij haalde altijd de Chinees bij de Hamersveldseweg vlakbij de Til. Ik weet niet eens of die Chinees nog bestaat en hoe die heet. Volgens mij was het 'De Chinese muur'.
Iets te doen in Leusden?quote:Ben overigens in 3-4 jaar niet meer in Leusden geweest. Ik wil dit jaar met mijn vriendin een dagje heen gaan, maar dan moet er rond de feestdagen iets leuks te doen zijn. Versierde meuk enzo. Dan is het wel gezellig in het dorp.
Oh vertelquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hopelijk deze keer zonder boze eigenaresse en een enorme muizen en rattenplaag?
De bewoners daar boven hadden -toen ik er nog woonde, een jaar of 7 terug- met regelmaat last van grote hoeveelheden ongedierte jaquote:
Oh, dat klinkt erg goed!quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:32 schreef ioko het volgende:
Er is ook een goed Indonesisch restaurant gekomen op de Hamersveldseweg, een aanrader:
http://kratonrosbeijer.nl/
Ben je er al geweest en hoe was het?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:32 schreef ioko het volgende:
Er is ook een goed Indonesisch restaurant gekomen op de Hamersveldseweg, een aanrader:
http://kratonrosbeijer.nl/
Erg goed! Bediening was nog wel erg onwennig, maar het eten is super.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ben je er al geweest en hoe was het?
Ik ken Ibu Tien wel, maar ben nog niet bij haar restaurant geweest.
Ow, bij mij in de wijk vallen de baby's als rijpe appels uit de boom.quote:Op woensdag 6 november 2013 01:04 schreef Astaat het volgende:
Wow dit topic had ik niet verwacht, helemaal niet sinds Leusden echt aan het vergrijzen is...
Hier ook, en ik doe er zelf ook aardig aan meequote:Op woensdag 6 november 2013 10:25 schreef ioko het volgende:
[..]
Ow, bij mij in de wijk vallen de baby's als rijpe appels uit de boom.
Wij zelf ook. Ik woon in de wijk Ruige Veld, bij de Biezenkamp in de buurt.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hier ook, en ik doe er zelf ook aardig aan mee.
Maar volgens mij woon jij niet al te ver, ioko? Ik woon vlakbij Jacco's, richting de liniedijk.
Leuk, krijg je ook gezinsuitbreiding?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:09 schreef ioko het volgende:
[..]
Wij zelf ook. Ik woon in de wijk Ruige Veld, bij de Biezenkamp in de buurt.
Net een zoontje gekregen, hij is nu 4 weken oudquote:Op woensdag 6 november 2013 16:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Leuk, krijg je ook gezinsuitbreiding?
@spockjuh absoluut
Ja hoor, wel heftig en mijn vrouw heeft nog borstontsteking gekregen, dat was minder. Nu gaat het goed, slaap alweer aardig.quote:
Het is niet zeker, maar het zou wel vreemd zijn als die auto er niets mee te maken heeft natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:46 schreef Leandra het volgende:
Het was een 75-jarige Utrechter, bij het hotel stond nog een auto met open deur overdwars op de parkeerplaats, het is nog niet zeker of die auto iets met de zaak te maken heeft.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1427992
Dat zou idd wel heel toevallig zijn.... sterker nog; het zou al uitzonderlijk zijn als die auto niet van die man was.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:26 schreef ioko het volgende:
[..]
Het is niet zeker, maar het zou wel vreemd zijn als die auto er niets mee te maken heeft natuurlijk.
Te laat? Tankstation is gewoon dicht 's nachts.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:07 schreef Burdie het volgende:
De auto van die man stond in dat 'haventje' na het benzinestation hoorde ik, de man is daar in het water gevallen.
(Waarom hij niet gewoon bij de shell of vdvalk is gaan plassen...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |