Freaky Freaky Freaky FRESH!quote:
Dat cultureel centrum of wat zit daar in die hoek?quote:Op maandag 17 november 2008 07:18 schreef Burdie het volgende:
Grote brand in een boerderij op de Bolderikhof!
quote:Op maandag 17 november 2008 10:11 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat cultureel centrum of wat zit daar in die hoek?
Krulletjes haar, en een jaar of 35? Transsexueel?quote:Op woensdag 26 november 2008 14:31 schreef Burdie het volgende:
Wie is btw die idioot in die rolstoel die je altijd en overal ziet?
De kerstbomenverbranding?quote:Op maandag 15 december 2008 17:03 schreef Burdie het volgende:
We hebben onze kerstboom uiteindelijk bij de hockeyclub gehaald, steunen we gelijk een goed doel.
quote:Op maandag 15 december 2008 17:09 schreef Burdie het volgende:de defilibrator in het nieuwe clubhuis.
Boekhandel op de Hamershof..quote:
Yeah I knowquote:
quote:Op vrijdag 26 december 2008 15:10 schreef maok het volgende:
Even een zwaaivanuit Leusden, familiebezoek.
Idem hier, ik vertrek morgen weerquote:Op vrijdag 26 december 2008 15:10 schreef maok het volgende:
Even een zwaaivanuit Leusden, familiebezoek.
quote:Op vrijdag 26 december 2008 23:06 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Idem hier, ik vertrek morgen weer
Iedereen gaat weg en ik blijf hier alleen achter....quote:
Ik blijf ook hoorquote:Op vrijdag 26 december 2008 23:14 schreef kres het volgende:
[..]
[..]
Iedereen gaat weg en ik blijf hier alleen achter....![]()
Jaquote:Op zaterdag 27 december 2008 12:09 schreef Burdie het volgende:
Is dat nieuwjaarsfeest op de Groene Zoom een beetje leuk?.
Om een of andere reden gok ik bij jou in de hintergartenquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:49 schreef Burdie het volgende:enforcermoh!
Waar in Leusden ongeveer?.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Om een of andere reden gok ik bij jou in de hintergarten
Komend weekend Jacco-meetquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:53 schreef enforcermoh het volgende:
David van de Grondel, je weet!(bij de jacco in de buurt dus)
mij te drukquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:als jij gaat twee, Burdie en jij
En heel veel frieten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:als jij gaat twee, Burdie en jij
Tieten moeten er in!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:15 schreef kres het volgende:
oh en ik word niet uitgenodigd ?????
(burdie je icon is anders...... nou herken ik je niet meer..... je weet toch dat wij mannen visueel zijn ingesteld..)
Autistquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:15 schreef kres het volgende:
oh en ik word niet uitgenodigd ?????
(burdie je icon is anders...... nou herken ik je niet meer..... je weet toch dat wij mannen visueel zijn ingesteld..)
Ik vind jou ook zo lief...quote:
en ook een hockey kutje? of ga ik nu te ver?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:00 schreef mini-lellan het volgende:
Same here
Weteringenaar op precies te zijn. (ligt bij het oude hockeyveld in de buurt voordat je de sluis overgaat richting achterveld etc.)
Hockey...quote:Op woensdag 21 januari 2009 02:10 schreef habermehl het volgende:
[..]
en ook een hockey kutje? of ga ik nu te ver?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |