Wij zelf ook. Ik woon in de wijk Ruige Veld, bij de Biezenkamp in de buurt.quote:Op woensdag 6 november 2013 10:47 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hier ook, en ik doe er zelf ook aardig aan mee.
Maar volgens mij woon jij niet al te ver, ioko? Ik woon vlakbij Jacco's, richting de liniedijk.
Leuk, krijg je ook gezinsuitbreiding?quote:Op woensdag 6 november 2013 14:09 schreef ioko het volgende:
[..]
Wij zelf ook. Ik woon in de wijk Ruige Veld, bij de Biezenkamp in de buurt.
Net een zoontje gekregen, hij is nu 4 weken oudquote:Op woensdag 6 november 2013 16:50 schreef Burdie het volgende:
[..]
Leuk, krijg je ook gezinsuitbreiding?
@spockjuh absoluut
Ja hoor, wel heftig en mijn vrouw heeft nog borstontsteking gekregen, dat was minder. Nu gaat het goed, slaap alweer aardig.quote:
Het is niet zeker, maar het zou wel vreemd zijn als die auto er niets mee te maken heeft natuurlijk.quote:Op maandag 11 januari 2016 10:46 schreef Leandra het volgende:
Het was een 75-jarige Utrechter, bij het hotel stond nog een auto met open deur overdwars op de parkeerplaats, het is nog niet zeker of die auto iets met de zaak te maken heeft.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/1427992
Dat zou idd wel heel toevallig zijn.... sterker nog; het zou al uitzonderlijk zijn als die auto niet van die man was.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:26 schreef ioko het volgende:
[..]
Het is niet zeker, maar het zou wel vreemd zijn als die auto er niets mee te maken heeft natuurlijk.
Te laat? Tankstation is gewoon dicht 's nachts.quote:Op maandag 11 januari 2016 12:07 schreef Burdie het volgende:
De auto van die man stond in dat 'haventje' na het benzinestation hoorde ik, de man is daar in het water gevallen.
(Waarom hij niet gewoon bij de shell of vdvalk is gaan plassen...)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |