Ik zat net te denken dat de laatste tijd heel weinig wordt geraden wat betreft plaat en/of artiest. Het zijn meestal toch platen die veel gedraaid worden op 3FM.quote:
Erg mooi inderdaadquote:
Nu nog Nina Kinert en Gary Jules.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:45 schreef Sersjee het volgende:
Dat zijn toch wel twee vrolijkmakende platen achter elkaar![]()
*blij is dat ie geen scheermesjes in de buurt heeft*
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:54 schreef cosmick het volgende:
Ik moet eigenlijk niet posten in een Faithless-topic.
Eensch.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:51 schreef Marc63 het volgende:
Verbod op paddo's slaat nergens op. Verbied dan ook alle andere softdrugs. En volgens dezelfde beredenering kun je ook alcohol afschaffen.
Hee, wat hoor ik nou?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:41 schreef Marc63 het volgende:
Al een week geen Weezer op 3FM!
Island in the Sun dus maar ff aangevraagd
Tot het volgende topic danquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:54 schreef cosmick het volgende:
quote:
Frasier bij jou ook al zo standaard als MetMichiel is afgelopen?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:59 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Ik smeer 'em ook, Frasier, Flight of the Conchords en Jools roepen...
Erg leuke bandquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Voicst.... binnenkort weer live aanschouwen... ontdekking van het jaar voor mij
GEM en niet te vergeten Hit me TV... ook een van de betere cd's van het jaarquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Erg leuke band. Ben sinds kort eigenlijk ook wel fan van GEM. Ook zo'n aardige band uit Nederland en live ook niet verkeerd.
Andrew..
Hit Me TV..quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:18 schreef TheVulture het volgende:
GEM en niet te vergeten Hit me TV... ook een van de betere cd's van het jaar
Ken je trouwens Anderson uit Rotterdam al? Hebben nu een aardige single uit (Trevor on the dancefloor)quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
GEM en niet te vergeten Hit me TV... ook een van de betere cd's van het jaar
Die heb ik laatst bij Corton live gehoord geloof ik... lekker liedje jaquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ken je trouwens Anderson uit Rotterdam al? Hebben nu een aardige single uit (Trevor on the dancefloor)
http://www.tmf.nl/video/2(...)_the_dancefloor.html
Inni Mer Syngur Vitleysingur ? Geweldige plaatquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:58 schreef muisje-eliza het volgende:
wat n vaag lied van die Sigur
Die komt zeker in mijn top 10 van 2008quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inni Mer Syngur Vitleysingur ? Geweldige plaat
quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inni Mer Syngur Vitleysingur ? Geweldige plaat
Weet niet of de plaat in mijn top 10 staat maar zeker heel hoog.quote:Op dinsdag 11 november 2008 23:28 schreef TheVulture het volgende:
Die komt zeker in mijn top 10 van 2008
Gaaf!!quote:
HMH iddquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet of de plaat in mijn top 10 staat maar zeker heel hoog.
[..]
Gaaf!!Gaat vast erg mooi worden. Waar staan ze trouwens ? edit: in de HMH dus. Nog beter.
Goh wat een verrassingquote:
Ja, dat dusquote:Op woensdag 12 november 2008 10:06 schreef gerbenp het volgende:
Ik ben ziek, dus wat kan ik anders doen dan maar naar 3FM luisteren..
Nietsquote:Op woensdag 12 november 2008 10:06 schreef gerbenp het volgende:
Ik ben ziek, dus wat kan ik anders doen dan maar naar 3FM luisteren..
Zit er niet toevallig een andere, duidelijkere frequentie bij jou in de buurt? Zie www.3fm.nl voor die info.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:11 schreef gerbenp het volgende:
Wat baal ik ervan dat het ontvangst hier slecht is, ik moet altijd luisteren via de computer.. Waar kan ik het beste klagen om het ontvangst van 3FM te laten kunnen verbeteren, zelfs doet dit zich voor in de autoradio..
Welke regio zit jequote:Op woensdag 12 november 2008 10:11 schreef gerbenp het volgende:
Wat baal ik ervan dat het ontvangst hier slecht is, ik moet altijd luisteren via de computer.. Waar kan ik het beste klagen om het ontvangst van 3FM te laten kunnen verbeteren, zelfs doet dit zich voor in de autoradio..
zou pas echt zorgen maken als er een psb voorbij komt en hij niet reageertquote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef Marc63 het volgende:
Moet ik me zorgen maken dat Hans geen reactie heeft gepost op Queen?
/laatquote:Op woensdag 12 november 2008 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, kom er maar in!
Op de site van 3fm zie ik dat ie op 96,8 is, daar staat ie ook op.. maar daar klinkt ´ie niet zuiver op..quote:
Neuh, die is vast aan het stofzuigen geslagen.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef Marc63 het volgende:
Moet ik me zorgen maken dat Hans geen reactie heeft gepost op Queen?
Nu verwar je Hans met Ekdom en Veenstra. Hans reageert het heftigst op Queenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou pas echt zorgen maken als er een psb voorbij komt en hij niet reageert
ik heb het ook wel is ook al wonen we onder de rook van de zendmast van Lopik.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:35 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Op de site van 3fm zie ik dat ie op 96,8 is, daar staat ie ook op.. maar daar klinkt ´ie niet zuiver op..
Als ie op een paar km afstand staat dan ben je veilig. Ik zit zelf op een paar kilometer van de beruchte toren bij de RAI en ik heb alleen slecht ontvangst als ik er vlakbij ben. Als ik zou moeten raden waar het aan ligt, dan denk ik dat het gewoon slechte dekking is omdat je dicht bij de grens woont. Voor zover ik weet komt het signaal van de Nederlandse zenders lang niet zover over de grens als bijvoorbeeld de DUITSE zenders doen.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:39 schreef gerbenp het volgende:
Zou het door dit ding wat een paar km van hier vandaan is kunnen komen?
http://www.bndestem.nl/multimedia/archive/00833/toren_833566b.JPG
de stationtoren van Roosendaal!
Op zulke momenten ben ik weer eens tegen vrijheid van meningsuiting.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:02 schreef Sersjee het volgende:
O god, weer die Zwarte Piet discussie... Ik word er niet goed van.
/uitzondering.quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:54 schreef cosmick het volgende:
me2...quote:Op woensdag 12 november 2008 11:48 schreef TheZapster het volgende:
Jason Mraz![]()
![]()
Wat ben ik dit nummer zat zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Succes!quote:Op woensdag 12 november 2008 11:55 schreef Brennel het volgende:
En doei
Om 12.00 rijles en om 13.05 afrijden... klotezenuwen
Heel veel succes!quote:Op woensdag 12 november 2008 11:55 schreef Brennel het volgende:
En doei
We moeten binnen blijven dusquote:Op woensdag 12 november 2008 11:55 schreef Brennel het volgende:
En doei
Zal wel voor Stenders eetvermaak zijn.quote:Op woensdag 12 november 2008 11:57 schreef Vlindur het volgende:
Het is druk in de gang. http://www.3fm.nl/page/3fm_liveplayer/cam
Heeft Rutger zijn hele kamperfamilie meegenomen?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:57 schreef Vlindur het volgende:
Het is druk in de gang. http://www.3fm.nl/page/3fm_liveplayer/cam
Succes!quote:Op woensdag 12 november 2008 11:55 schreef Brennel het volgende:
En doei
Heel veel succes, dat je maar rustig mag blijvenquote:Op woensdag 12 november 2008 11:55 schreef Brennel het volgende:
En doei
Hij zegt het zelfs ook nog..quote:Op woensdag 12 november 2008 12:28 schreef Sersjee het volgende:
Volgens mij is Rob Sex on fire nog lang niet zat...
Uit de webcambeelden bleek het al. Jammer dat ie nu weer op de gang staat, maar volgens mij zag ik net Gewoon Rutgerquote:
Kom op, het is briljant in al z'n slechtheid!quote:Op woensdag 12 november 2008 13:14 schreef Professional het volgende:
Kan iemand die Rutger even afschieten?
wist niet eens dat deze bestondquote:Op woensdag 12 november 2008 13:58 schreef Piles het volgende:
De eindjingle van het programma, dat is best lang geleden volgens mij
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wist niet eens dat deze bestond
nog een week, als je niet weet wat voor dag dat is hoor ik het welquote:Op woensdag 12 november 2008 14:12 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog 4 maanden en 1 dag
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:12 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nog 4 maanden en 1 dag
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wist niet eens dat deze bestond
quote:KLABAM. Hakkuuuuuuuh! Zeg 't maar.. wat moet 't wezen?
Tokyo Ghetto Pussy - To another galaxy
DJ Paul Elstak - Rave on
Interactive - Forever young
Da's 19 november, de sterfdag van Franz Schubert.quote:Op woensdag 12 november 2008 14:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nog een week, als je niet weet wat voor dag dat is hoor ik het wel
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:24 schreef borisz het volgende:
Van de cosmick CD is er vandaag de keuze uit de volgende nummers
[..]
eitje, Tokyo Getho Pussyquote:Op woensdag 12 november 2008 14:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Buiten dat geweldige feit , ben je dan nog aan het bij komen van een rsi, want de dag ervoor bestaat fok 3fm topic 2 jaarquote:Op woensdag 12 november 2008 14:25 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Da's 19 november, de sterfdag van Franz Schubert.
Imitation of life
Whehehequote:Op woensdag 12 november 2008 14:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Dit is idd vreselijker dan vreselijk, kutter dan kut. Pure kwellingquote:Op woensdag 12 november 2008 14:30 schreef Vlindur het volgende:
Godverdomme. Waarom draaien ze nou steeds die klote beyonce?
Wat een tering herrie!.
Absolutely! Al baal ik er dan weer van dat ze altijd en eeuwig die remix draaienquote:Op woensdag 12 november 2008 14:35 schreef Vlindur het volgende:
Dit is 1000000X beter!!!
(New Order- Blue Monday)
quote:Op woensdag 12 november 2008 14:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Absolutely! Al baal ik er dan weer van dat ze altijd en eeuwig die remix draaien.
Die staat op Volume 1quote:Op woensdag 12 november 2008 14:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Whehehe. Voor het eerst in zes jaar een keer geen Party Animals trouwens?
.
Nummer 2quote:Op woensdag 12 november 2008 14:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Hadden we bij door jou , de cure moeten missenquote:Op woensdag 12 november 2008 15:59 schreef borisz het volgende:
Waarschuwing.
Als u wilt irriteren laat uw radio aan staan, zo niet draai hem nu uit.
Ik heb maar even weer "When you were young" aangeslingerd. Superplaat!quote:
Gemistquote:Op woensdag 12 november 2008 16:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel kom er maar in ...............
Niet goed genoeg gekeken door de zenuwen. Dat is het enige, voor de rest ging het prima.quote:
Toen ik ruim 2 maanden aan het lessen was had ik m'n theorie al, maar ik moest nog lang lessen voor ik examen aan kon/mocht vragen. En bij de eerste keer zat erg veel tijd tussen het aanvragen en de datum dat ik af mocht rijden.quote:Op woensdag 12 november 2008 17:03 schreef Vlindur het volgende:
Das mooi klote Brennel..
Ik heb 3 keer over mijn auto gedaan. 2 keer over de motor. maar je theorie is toch een jaar geldig? Waarom zit er dan zo'n groot stuk tussen?
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Toen ik ruim 2 maanden aan het lessen was had ik m'n theorie al, maar ik moest nog lang lessen voor ik examen aan kon/mocht vragen. En bij de eerste keer zat erg veel tijd tussen het aanvragen en de datum dat ik af mocht rijden.
quote:Op woensdag 12 november 2008 17:26 schreef Vlindur het volgende:
Ik ben de mama appelsap liedjes aan het nabeluisteren en deze is echt geweldig!
http://www.bnn.nl/data/media//db_audio/3093_b722d4.mp3
Daar kan ik die vent van mij geen plezier mee doenquote:Op woensdag 12 november 2008 18:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemiddag trouwens allemaal!
Ik ben voor mijn vriend oliebollen gaan halen, nu voel ik me de ideale vrouw!
Sinds wanneer is radio.nl een wandelgang? Vorige week met een aantal mensen tot de conclusie gekomen dat Giel de meest logische optie is, maar eigenlijk is er niemand (die toen in dit topic aanwezig was) die het serieus neemt.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:08 schreef Feivel1 het volgende:
Halloooooooooo!
Ik las trouwens ook nog dit:
Uit de wandelgangen:
- Q-Music onderhandelt over een nieuwe top-transfer. Het zou over iemand van 3FM gaan.
Iemand een idee wie?
Het staat onder het kopje 'Uit de wandelgangen'.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is radio.nl een wandelgang? Vorige week met een aantal mensen tot de conclusie gekomen dat Giel de meest logische optie is, maar eigenlijk is er niemand (die toen in dit topic aanwezig was) die het serieus neemt.
De enige persoon waar we op kwamen was Martijn Muijs, maar dat kan ik eigenlijk geen top-transfer noemen en hij antwoordde zelf al met "Shaggy! Is dat een antwoord?".quote:Op woensdag 12 november 2008 19:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is radio.nl een wandelgang? Vorige week met een aantal mensen tot de conclusie gekomen dat Giel de meest logische optie is, maar eigenlijk is er niemand (die toen in dit topic aanwezig was) die het serieus neemt.
Ik ruik de pepernoten al!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:12 schreef Sersjee het volgende:
Wat een takkeweer...
Heb je ze wel aangevraagd dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ruik de pepernoten al!
Eigenlijk niet zo gek want sinds augustus wordt het al met de dag moeilijker om door de paden van de supermarkt te lopen vanwege de pallets met pepernoten.
En nu we het toch over pepernoten hebben... ik heb dit jaar helemaal geen stickers gekregen
Martijn is officieel ook geen 3FM meer. En omdat ie niet meer in vaste dienst is bij een radiostation, kun je het ook geen transfer noemen.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De enige persoon waar we op kwamen was Martijn Muijs, maar dat kan ik eigenlijk geen top-transfer noemen en hij antwoordde zelf al met "Shaggy! Is dat een antwoord?".
Pas als er officieel nieuws naar buiten komt zullen we het zeker weten, áls dat nieuws er al komt.
Mja, wandelgangen zijn altijd wat vaag, dus ik acht die kans nog wel aanwezig.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Martijn is officieel ook geen 3FM meer. En omdat ie niet meer in vaste dienst is bij een radiostation, kun je het ook geen transfer noemen.
Euhm... ja.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je ze wel aangevraagd dan?
[/flauw]
We hebben zoveel stickers verstuurd, maar zoveel meer aanvragen gekregen......quote:Op woensdag 12 november 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je ze wel aangevraagd dan?
[/flauw]
Volgens mij is Michiel's populariteit explosief toegenomen sinds SR07.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
We hebben zoveel stickers verstuurd, maar zoveel meer aanvragen gekregen......
Was te verwachten natuurlijk, behalve dat mensen het een goede actie vonden willen Nederlanders natuurlijk alles hebben wat gratis is (ook al doen ze er uiteindelijk niks meequote:Op woensdag 12 november 2008 19:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
We hebben zoveel stickers verstuurd, maar zoveel meer aanvragen gekregen......
Morgen dus op Classic FM, en op 20 november op Radio 4.quote:Opnieuw popmuziek op Classic FM
Classic FM zendt morgen voor de tweede keer dit jaar een dag popmuziek uit. De zender laat luisteraars tijdens ‘Classic FM goes Pop’ horen op welke manieren klassiek en pop elkaar kunnen ontmoeten. Veel bekende pophits vinden hun oorsprong namelijk in klassieke muziek. Andersom is ook mogelijk, want er zijn ook artiesten die klassieke uitvoeringen maken van pophits.
Luisteraars maken aanstaande vrijdag van 07:00 tot en met 19:00 uur kennis met klassieke composities die de inspiratie vormden voor bekende pophits. Ook zijn er voorbeelden te horen van klassieke bewerkingen van pophits. Zo zijn onder anderen Queen, Sting, The Beatles en Elvis Presley te horen.
Vorig jaar november en afgelopen mei was er ook al een dag popmuziek op Classic FM te horen.
Bron: Radiofreak
Ik ben trouwens dit jaar helemaal nergens een sticker tegen gekomen. Vorig jaar zag ik ze wel hier en daar.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk, behalve dat mensen het een goede actie vonden willen Nederlanders natuurlijk alles hebben wat gratis is (ook al doen ze er uiteindelijk niks mee).
Zal ook meespelen!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk, behalve dat mensen het een goede actie vonden willen Nederlanders natuurlijk alles hebben wat gratis is (ook al doen ze er uiteindelijk niks mee).
Ik ben wel benieuwd welke gangen het zijn! Ik heb er niet gelopen iigquote:Op woensdag 12 november 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, wandelgangen zijn altijd wat vaag, dus ik acht die kans nog wel aanwezig.
Weet ik.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zal ook meespelen!
En naast ze aanvragen bij ons, hebben ze ook nog bij de Revu gezeten! Daar had je ze dus ook kunnen krijgen, Marc
Mja, al die gebouwen in Hilversum hebben bij elkaar opgeteld dan ook een heleboel gangen...quote:Op woensdag 12 november 2008 19:33 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd welke gangen het zijn! Ik heb er niet gelopen iig
http://twitter.com/michielveenstra/status/1002499327quote:Prachtige SMS na de ANWB-info op 3333: "michiel ik dacht dat john bakkum een bedenksel van gerard was gr marco"
Bij mij kwamen er net toevallig nog wat ideeën boven voor mijn sites en de website van een bedrijf waar ik hopelijk binnenkort stage kan lopen. Snel opschrijven!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:42 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 heeft dit jaar geen stickers gekregen
Ik ben trouwens heel druk bezig met mn website
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Michiel zojuist op Twitter:
[..]
http://twitter.com/michielveenstra/status/1002499327![]()
Hahaquote:Op woensdag 12 november 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Michiel zojuist op Twitter:
[..]
http://twitter.com/michielveenstra/status/1002499327![]()
Is dit Nikki?! Niet verwacht!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Ik vinnem leuk, die plaat van Nikki.
Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen...
Ik had alleen maar een bord spaghetti bij de hand. Helaas voor mij raisde ik die wat te snel, nu heb ik een rood plafond.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:50 schreef Sersjee het volgende:
*raises bij gebrek aan beter kop koffie to the ceiling*
Eet smakelijkquote:Op woensdag 12 november 2008 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
navend
ff mn bord maceroni opeten hoor
gefeliquote:Op woensdag 12 november 2008 19:59 schreef rudedeltadude het volgende:
hahaha.... vanmiddag kaarten voor James M gewonnen op 3FM![]()
![]()
Waar was je te horen, want je echte naam zal vast niet rudedeltadude zijnquote:Op woensdag 12 november 2008 19:59 schreef rudedeltadude het volgende:
hahaha.... vanmiddag kaarten voor James M gewonnen op 3FM![]()
![]()
in Timor Timor.... echte naam is Tiesquote:Op woensdag 12 november 2008 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar was je te horen, want je echte naam zal vast niet rudedeltadude zijn
Is al een heel topic over gespeculaast (om in sint stemming te blijven)quote:Op woensdag 12 november 2008 19:08 schreef Feivel1 het volgende:
Halloooooooooo!
Ik las trouwens ook nog dit:
Uit de wandelgangen:
- Q-Music onderhandelt over een nieuwe top-transfer. Het zou over iemand van 3FM gaan.
Iemand een idee wie?
ah was jij dat , van harte , dat je de show nog uithield qua luisterenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:06 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
in Timor Timor.... echte naam is Ties
het is niet Muijs, hij heeft het me zelf verteld op mn hyvesquote:Op woensdag 12 november 2008 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is al een heel topic over gespeculaast (om in sint stemming te blijven)
Enige echte optie die overbleef van de vertrokken dj uit de ochtend die nog werkeloos is.
Hij bleef zoals altijd toch een beetje vaag qua reactiequote:Op woensdag 12 november 2008 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
het is niet Muijs, hij heeft het me zelf verteld op mn hyves
Schitterende plaat zonder jay-z , die niets toevoegd wat het beter maakt.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Nog 3 dagen, en dan mag je ze weer knagen!
En dan nu Coldplay... zonder Jay-Z!
Denk dat Enter niet echt geschikt is voor 3fm, misschien bij Corton.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:20 schreef borisz het volgende:
Ze zouden het echte WT muziek op 3fm meer moeten draaien dus Moeder aarde en nog eerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |