Zit er niet toevallig een andere, duidelijkere frequentie bij jou in de buurt? Zie www.3fm.nl voor die info.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:11 schreef gerbenp het volgende:
Wat baal ik ervan dat het ontvangst hier slecht is, ik moet altijd luisteren via de computer.. Waar kan ik het beste klagen om het ontvangst van 3FM te laten kunnen verbeteren, zelfs doet dit zich voor in de autoradio..
Welke regio zit jequote:Op woensdag 12 november 2008 10:11 schreef gerbenp het volgende:
Wat baal ik ervan dat het ontvangst hier slecht is, ik moet altijd luisteren via de computer.. Waar kan ik het beste klagen om het ontvangst van 3FM te laten kunnen verbeteren, zelfs doet dit zich voor in de autoradio..
zou pas echt zorgen maken als er een psb voorbij komt en hij niet reageertquote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef Marc63 het volgende:
Moet ik me zorgen maken dat Hans geen reactie heeft gepost op Queen?
/laatquote:Op woensdag 12 november 2008 10:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hans, kom er maar in!
Op de site van 3fm zie ik dat ie op 96,8 is, daar staat ie ook op.. maar daar klinkt ´ie niet zuiver op..quote:
Neuh, die is vast aan het stofzuigen geslagen.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:29 schreef Marc63 het volgende:
Moet ik me zorgen maken dat Hans geen reactie heeft gepost op Queen?
Nu verwar je Hans met Ekdom en Veenstra. Hans reageert het heftigst op Queenquote:Op woensdag 12 november 2008 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou pas echt zorgen maken als er een psb voorbij komt en hij niet reageert
ik heb het ook wel is ook al wonen we onder de rook van de zendmast van Lopik.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:35 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Op de site van 3fm zie ik dat ie op 96,8 is, daar staat ie ook op.. maar daar klinkt ´ie niet zuiver op..
Als ie op een paar km afstand staat dan ben je veilig. Ik zit zelf op een paar kilometer van de beruchte toren bij de RAI en ik heb alleen slecht ontvangst als ik er vlakbij ben. Als ik zou moeten raden waar het aan ligt, dan denk ik dat het gewoon slechte dekking is omdat je dicht bij de grens woont. Voor zover ik weet komt het signaal van de Nederlandse zenders lang niet zover over de grens als bijvoorbeeld de DUITSE zenders doen.quote:Op woensdag 12 november 2008 10:39 schreef gerbenp het volgende:
Zou het door dit ding wat een paar km van hier vandaan is kunnen komen?
http://www.bndestem.nl/multimedia/archive/00833/toren_833566b.JPG
de stationtoren van Roosendaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |