Daar kan ik die vent van mij geen plezier mee doenquote:Op woensdag 12 november 2008 18:01 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemiddag trouwens allemaal!
Ik ben voor mijn vriend oliebollen gaan halen, nu voel ik me de ideale vrouw!
Sinds wanneer is radio.nl een wandelgang? Vorige week met een aantal mensen tot de conclusie gekomen dat Giel de meest logische optie is, maar eigenlijk is er niemand (die toen in dit topic aanwezig was) die het serieus neemt.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:08 schreef Feivel1 het volgende:
Halloooooooooo!
Ik las trouwens ook nog dit:
Uit de wandelgangen:
- Q-Music onderhandelt over een nieuwe top-transfer. Het zou over iemand van 3FM gaan.
Iemand een idee wie?
Het staat onder het kopje 'Uit de wandelgangen'.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is radio.nl een wandelgang? Vorige week met een aantal mensen tot de conclusie gekomen dat Giel de meest logische optie is, maar eigenlijk is er niemand (die toen in dit topic aanwezig was) die het serieus neemt.
De enige persoon waar we op kwamen was Martijn Muijs, maar dat kan ik eigenlijk geen top-transfer noemen en hij antwoordde zelf al met "Shaggy! Is dat een antwoord?".quote:Op woensdag 12 november 2008 19:10 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is radio.nl een wandelgang? Vorige week met een aantal mensen tot de conclusie gekomen dat Giel de meest logische optie is, maar eigenlijk is er niemand (die toen in dit topic aanwezig was) die het serieus neemt.
Ik ruik de pepernoten al!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:12 schreef Sersjee het volgende:
Wat een takkeweer...
Heb je ze wel aangevraagd dan?quote:Op woensdag 12 november 2008 19:14 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik ruik de pepernoten al!
Eigenlijk niet zo gek want sinds augustus wordt het al met de dag moeilijker om door de paden van de supermarkt te lopen vanwege de pallets met pepernoten.
En nu we het toch over pepernoten hebben... ik heb dit jaar helemaal geen stickers gekregen
Martijn is officieel ook geen 3FM meer. En omdat ie niet meer in vaste dienst is bij een radiostation, kun je het ook geen transfer noemen.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De enige persoon waar we op kwamen was Martijn Muijs, maar dat kan ik eigenlijk geen top-transfer noemen en hij antwoordde zelf al met "Shaggy! Is dat een antwoord?".
Pas als er officieel nieuws naar buiten komt zullen we het zeker weten, áls dat nieuws er al komt.
Mja, wandelgangen zijn altijd wat vaag, dus ik acht die kans nog wel aanwezig.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:15 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Martijn is officieel ook geen 3FM meer. En omdat ie niet meer in vaste dienst is bij een radiostation, kun je het ook geen transfer noemen.
Euhm... ja.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je ze wel aangevraagd dan?
[/flauw]
We hebben zoveel stickers verstuurd, maar zoveel meer aanvragen gekregen......quote:Op woensdag 12 november 2008 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je ze wel aangevraagd dan?
[/flauw]
Volgens mij is Michiel's populariteit explosief toegenomen sinds SR07.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
We hebben zoveel stickers verstuurd, maar zoveel meer aanvragen gekregen......
Was te verwachten natuurlijk, behalve dat mensen het een goede actie vonden willen Nederlanders natuurlijk alles hebben wat gratis is (ook al doen ze er uiteindelijk niks meequote:Op woensdag 12 november 2008 19:18 schreef Maricha het volgende:
[..]
We hebben zoveel stickers verstuurd, maar zoveel meer aanvragen gekregen......
Morgen dus op Classic FM, en op 20 november op Radio 4.quote:Opnieuw popmuziek op Classic FM
Classic FM zendt morgen voor de tweede keer dit jaar een dag popmuziek uit. De zender laat luisteraars tijdens ‘Classic FM goes Pop’ horen op welke manieren klassiek en pop elkaar kunnen ontmoeten. Veel bekende pophits vinden hun oorsprong namelijk in klassieke muziek. Andersom is ook mogelijk, want er zijn ook artiesten die klassieke uitvoeringen maken van pophits.
Luisteraars maken aanstaande vrijdag van 07:00 tot en met 19:00 uur kennis met klassieke composities die de inspiratie vormden voor bekende pophits. Ook zijn er voorbeelden te horen van klassieke bewerkingen van pophits. Zo zijn onder anderen Queen, Sting, The Beatles en Elvis Presley te horen.
Vorig jaar november en afgelopen mei was er ook al een dag popmuziek op Classic FM te horen.
Bron: Radiofreak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |