Ik ben trouwens dit jaar helemaal nergens een sticker tegen gekomen. Vorig jaar zag ik ze wel hier en daar.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk, behalve dat mensen het een goede actie vonden willen Nederlanders natuurlijk alles hebben wat gratis is (ook al doen ze er uiteindelijk niks mee).
Zal ook meespelen!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Was te verwachten natuurlijk, behalve dat mensen het een goede actie vonden willen Nederlanders natuurlijk alles hebben wat gratis is (ook al doen ze er uiteindelijk niks mee).
Ik ben wel benieuwd welke gangen het zijn! Ik heb er niet gelopen iigquote:Op woensdag 12 november 2008 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, wandelgangen zijn altijd wat vaag, dus ik acht die kans nog wel aanwezig.
Weet ik.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zal ook meespelen!
En naast ze aanvragen bij ons, hebben ze ook nog bij de Revu gezeten! Daar had je ze dus ook kunnen krijgen, Marc
Mja, al die gebouwen in Hilversum hebben bij elkaar opgeteld dan ook een heleboel gangen...quote:Op woensdag 12 november 2008 19:33 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd welke gangen het zijn! Ik heb er niet gelopen iig
http://twitter.com/michielveenstra/status/1002499327quote:Prachtige SMS na de ANWB-info op 3333: "michiel ik dacht dat john bakkum een bedenksel van gerard was gr marco"
Bij mij kwamen er net toevallig nog wat ideeën boven voor mijn sites en de website van een bedrijf waar ik hopelijk binnenkort stage kan lopen. Snel opschrijven!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:42 schreef Feivel1 het volgende:
* Feivel1 heeft dit jaar geen stickers gekregen
Ik ben trouwens heel druk bezig met mn website
quote:Op woensdag 12 november 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Michiel zojuist op Twitter:
[..]
http://twitter.com/michielveenstra/status/1002499327![]()
Hahaquote:Op woensdag 12 november 2008 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Michiel zojuist op Twitter:
[..]
http://twitter.com/michielveenstra/status/1002499327![]()
Is dit Nikki?! Niet verwacht!quote:Op woensdag 12 november 2008 19:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
![]()
Ik vinnem leuk, die plaat van Nikki.
Nooit gedacht dat ik dat zou zeggen...
Ik had alleen maar een bord spaghetti bij de hand. Helaas voor mij raisde ik die wat te snel, nu heb ik een rood plafond.quote:Op woensdag 12 november 2008 19:50 schreef Sersjee het volgende:
*raises bij gebrek aan beter kop koffie to the ceiling*
Eet smakelijkquote:Op woensdag 12 november 2008 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
navend
ff mn bord maceroni opeten hoor
gefeliquote:Op woensdag 12 november 2008 19:59 schreef rudedeltadude het volgende:
hahaha.... vanmiddag kaarten voor James M gewonnen op 3FM![]()
![]()
Waar was je te horen, want je echte naam zal vast niet rudedeltadude zijnquote:Op woensdag 12 november 2008 19:59 schreef rudedeltadude het volgende:
hahaha.... vanmiddag kaarten voor James M gewonnen op 3FM![]()
![]()
in Timor Timor.... echte naam is Tiesquote:Op woensdag 12 november 2008 20:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Waar was je te horen, want je echte naam zal vast niet rudedeltadude zijn
Is al een heel topic over gespeculaast (om in sint stemming te blijven)quote:Op woensdag 12 november 2008 19:08 schreef Feivel1 het volgende:
Halloooooooooo!
Ik las trouwens ook nog dit:
Uit de wandelgangen:
- Q-Music onderhandelt over een nieuwe top-transfer. Het zou over iemand van 3FM gaan.
Iemand een idee wie?
ah was jij dat , van harte , dat je de show nog uithield qua luisterenquote:Op woensdag 12 november 2008 20:06 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
in Timor Timor.... echte naam is Ties
het is niet Muijs, hij heeft het me zelf verteld op mn hyvesquote:Op woensdag 12 november 2008 20:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Is al een heel topic over gespeculaast (om in sint stemming te blijven)
Enige echte optie die overbleef van de vertrokken dj uit de ochtend die nog werkeloos is.
Hij bleef zoals altijd toch een beetje vaag qua reactiequote:Op woensdag 12 november 2008 20:09 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
het is niet Muijs, hij heeft het me zelf verteld op mn hyves
Schitterende plaat zonder jay-z , die niets toevoegd wat het beter maakt.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Nog 3 dagen, en dan mag je ze weer knagen!
En dan nu Coldplay... zonder Jay-Z!
Denk dat Enter niet echt geschikt is voor 3fm, misschien bij Corton.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:20 schreef borisz het volgende:
Ze zouden het echte WT muziek op 3fm meer moeten draaien dus Moeder aarde en nog eerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |