ik zou nie eens weten wat voor layout ik gebruikquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Ach, achter een linkje of spoiler (ja spoiler, mods hebben vast allemaal baggerlayout) is vast geen probleem
.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik zou nie eens weten wat voor layout ik gebruik
als het maar werkt
Maar, heeft ze de afwas ook gedaan?quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Hey![]()
Hoe het met de huisgenote gaat
met mij gaat alles primalaat ik het daar op houden
OP aangepast, pak jij de wiki even?quote:
Allang gedaanquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
OP aangepast, pak jij de wiki even?
Kijk maar eens goed naar de fotoquote:
Braaf, dubbel werk is zo zonde.quote:
Er staat 1115 onderquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Allang gedaan
[..]
Kijk maar eens goed naar de foto.
quote:
jahquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar, heeft ze de afwas ook gedaan?
Handig toch... morgen komt ze thuis en mag ze van jou de badkamertegels poetsen!quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:08 schreef Californium het volgende:
[..]
jahze zei echt zo van: 'oke..'
en deed het toen....als iets me het meeste irriteert is het d'r meningloosheid welde rest van de irritaties komen allemaal daarachter
Kijk op die neus, naabquote:
Ik heb het ook niet over de 1116 op de neus, maar op de 1115 in het bijschrift... de maker van die foto heeft die loc gewoon ondergewaardeerdquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk op die neus, naab
"een 1115"![]()
Je weet toch zelf wel beter hoop ik he?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Handig toch... morgen komt ze thuis en mag ze van jou de badkamertegels poetsen!
Simpel!quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:17 schreef Californium het volgende:
[..]
geen slecht plan
ze zou het nog doen ook
als ik er een goede beredenering bij gaf
ze zou het nog doen ookquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Simpel!Jij hebt al zó vaak voor haar gekookt, en die badkamer moet toch écht gedaan worden... dus nu is zij aan de beurt om eens wat nuttigs te doen!
Details, details.quote:
quote:
Een paar dagen in België en moet je eens kijken wat voor invloed de zuiderburen op die arme MPG hebben.quote:
Niet eens een paar dagenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een paar dagen in België en moet je eens kijken wat voor invloed de zuiderburen op die arme MPG hebben.
quote:
arme arme MPGquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een paar dagen in België en moet je eens kijken wat voor invloed de zuiderburen op die arme MPG hebben.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet eens een paar dagen.
Eén avond.
[..]![]()
![]()
Ja.quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar dat moet als een eeuwigheid hebben gevoeld!
Slaap lekker en tot morgenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:39 schreef Californium het volgende:
[..]
slapenben moe zeg! morgen weer vroeg vroeg op
Welterustenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:39 schreef Californium het volgende:
[..]
slapenben moe zeg! morgen weer vroeg vroeg op
Doe jij trouwens tegenwoordig standaard het licht uit?quote:
Nee hoor, ik laat het licht gewoon aanquote:Op dinsdag 11 november 2008 23:57 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Doe jij trouwens tegenwoordig standaard het licht uit?
Mogguhquote:Op woensdag 12 november 2008 06:53 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen!
Iemand wat drinken?![]()
[ afbeelding ]
Ik ook dus... nou ja, lekker veel voor iedereen dus!quote:Op woensdag 12 november 2008 06:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mogguh
Ik had net gezet, dank je
oi, doe je duim eens omhoog!quote:
mag jij onbeperkt meenemen dan? Wij mogen max 10 dagen meenemen naar het volgende jaar,en die moet je dan in het eerste kwartaal van het volgende jaar opmaken, anders ben je ze simpelweg kwijt. Het is je eigen verantwoording om ze tijdig op te nemen.quote:Op woensdag 12 november 2008 07:30 schreef Pheno het volgende:
Iedereen werkt thuis, ik ga vanmiddag maar naar huis.
Maar eerst even met mijn manager overleggen, die vindt dat ik teveel vrije dagen heb (volgend jaar kan ik 15 weken opnemen).
Maar ik wil ze niet verkopen, over dat geld moet ik ook weer belasting betalen, dus dat is gewoon puur naaiwerk. Het is iets van 5% van mijn brutoloon per maand wat 2 weken oplevert, maar ja, dan gaat er nog 42% belasting van af. Dan houd je niet veel over
Het is wettelijk vastgelegd dat men dagen mag meenemen? Of iig een aanbeveling.quote:Op woensdag 12 november 2008 07:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
mag jij onbeperkt meenemen dan? Wij mogen max 10 dagen meenemen naar het volgende jaar,en die moet je dan in het eerste kwartaal van het volgende jaar opmaken, anders ben je ze simpelweg kwijt. Het is je eigen verantwoording om ze tijdig op te nemen.
Alles wat je meer mee wil nemen moet in overleg. Meestal wordt het dan idd uitbetaald. Geen keuze.
Ik had bij mn vorige werkgever ook nog 2 maanden tegoed, maar dus toch laten uitbetalen. Zit niet veel anders op als je uit dienst gaatquote:Op woensdag 12 november 2008 07:39 schreef Pheno het volgende:
http://www02.planet-73.kp(...)tid=904487/sc=5e27c1
Ja dus. Daarom mag ik ze gewoon meenemen, alleen dit jaar doen ze er moeilijk over.
quote:
Zo kan het dus ookquote:
Tis eens wat andersquote:
Hey schatjequote:
quote:Op woensdag 12 november 2008 07:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
mag jij onbeperkt meenemen dan? Wij mogen max 10 dagen meenemen naar het volgende jaar,en die moet je dan in het eerste kwartaal van het volgende jaar opmaken, anders ben je ze simpelweg kwijt. Het is je eigen verantwoording om ze tijdig op te nemen.
Alles wat je meer mee wil nemen moet in overleg. Meestal wordt het dan idd uitbetaald. Geen keuze.
Je dagen blijven sowieso staan. In de wet is een verjaringstermijn van 5 jaar voor niet-opgenomen wettelijke vakantiedagen (4x je wekelijkse arbeidsduur) opgenomen. Op het moment dat je werkgever bepaalt dat je ze niet mee mag nemen naar het volgende jaar, vermindert hij eenzijdig de wettelijke verjaringstermijn en dat mag nietquote:Op woensdag 12 november 2008 07:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is wettelijk vastgelegd dat men dagen mag meenemen? Of iig een aanbeveling.
Hee smurfquote:Op woensdag 12 november 2008 08:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tis eens wat anders
Hoi mupke trouwens
Dat ga ik hem dus ook duidelijk maken. Dan moeten ze maar zorgen dat iemand anders mijn werk kan overnemen als ik eens vrij wil hebbenquote:Op woensdag 12 november 2008 08:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Je dagen blijven sowieso staan. In de wet is een verjaringstermijn van 5 jaar voor niet-opgenomen wettelijke vakantiedagen (4x je wekelijkse arbeidsduur) opgenomen. Op het moment dat je werkgever bepaalt dat je ze niet mee mag nemen naar het volgende jaar, vermindert hij eenzijdig de wettelijke verjaringstermijn en dat mag niet.
quote:
Binnenbrandjequote:Op woensdag 12 november 2008 09:07 schreef BrandX het volgende:
zo, gearriveerd op kantoor, nu koffie.
quote:
Het is hier welquote:Op woensdag 12 november 2008 09:02 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Doe mij ook wat dan!
tis hier verdorie maar 18 graden en bewolkt
Hier pruttelt het koffieapparaat lekkerquote:Op woensdag 12 november 2008 09:07 schreef BrandX het volgende:
zo, gearriveerd op kantoor, nu koffie.
Heerlijk. Hier is het niet echt zonnig, helaas.quote:Op woensdag 12 november 2008 09:28 schreef Ladylike het volgende:
Ik zit met mn gezicht in de zon..
Krijg het er warm van
uitdelenquote:Op woensdag 12 november 2008 09:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hier pruttelt het koffieapparaat lekker
Inderdaad. De koffie hier is nooit zo lekker als echte gepruttelde koffie. <3.quote:
MMquote:Op woensdag 12 november 2008 09:38 schreef Memento-Mori het volgende:
* Memento-Mori komt de ksc binnen zwaait naar iedereen bespringt fruts en geeft m een dikke knuffel en rent weer weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |