SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.```/l
(゚、 。 7
l、 ~ヽ Lieve kleine kitten <3
じしl_, )ノ
Maargoed dat jij een kutuser bent, anders zou ik me wellicht iets van je aantrekkenquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:01 schreef optimusfunk het volgende:
diddl is een baas variant muis.
ergo: TS :/
Volgens mij nog niet eensquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:05 schreef L.no het volgende:
Wat doet dat beest eigenlijk? Is het een tekenfilm/een strip? Heeft het überhaupt een verhaallijn?
Diddl.
Bwehequote:Op dinsdag 11 november 2008 20:06 schreef Agiath het volgende:
Haha daar was zo'n meisje uit mijn middelbare ook zo'n fan van.
Echt zo'n beugelbekhoer die zich klaarvingerde op haar knollen bij de manege.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:14 schreef Scherpkoekje het volgende:
Diddls vrienden
Diddlina - Diddls vriendin en eerste grote liefde.
Diddlina houdt ervan door Diddl verstrikt en steeds weer opnieuw veroverd te worden. Zij houdt van bloemen, zomerkleren, wattenzachte haarstrikjes en romantische cadeautjes. Zij heeft ook zo haar eigen ideeën en kan heel beledigd doen. Wat slimheid, vooruitziende blik en betrouwbaarheid betreft, wint ze het van Diddl.
Pimboli - Hoort bij Diddl, is vrienden met Mimihopps en is een zuidwestknautschanische knuffelteddy
Ackaturbo - Een vuurstaartminiraaf
Mimihopps - Hoort bij Diddlina, is vrienden met Pimboli en is een voskonijntje
Vanillivi - Een wit geluksschaap
Wollywell - Een zwart Angora-schaap dat altijd huilt
Galupy - Een Galoppogos-paard
Merksmir Lettervreter - De Lettervreter, een boekenwurm
Hampfdiddl Bogart - De springmuisdetective
Proffessor Blubberpeng - Een Bolle Bor muis proffessor
Bibombl - Een "pomponstaart-setter"
Milimits - Een "tijgerstaart-katje"
Tiplitaps - Een "wisselschild-schildpad"
De Frog Brothers: * Fritt (gemeenkikker), Fratt (vetkikker) en Friedl (luikikker). Dit zijn Diddl enige en grootste vijanden. Deze drie kikkers maken namelijk het leven van Diddl en zijn vrienden zuur en hebben alleen maar zinloze ideeën. Zij werden voor het eerste getekend op (waarschijnlijk) 29 februari 1992. Door deze "geboortedatum" kunnen ze maar om de 4 jaar hun verjaardag vieren. Dit kan een motief zijn om Diddl te pesten aangezien ze dit niet fijn vinden.![]()
![]()
![]()
![]()
geilquote:Op dinsdag 11 november 2008 20:06 schreef Agiath het volgende:
Echt zo'n beugelbekhoer die zich klaarvingerde op haar knollen bij de manege.
oh myquote:
Los daarvan is het ''Lidl''quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:39 schreef Broekpaling het volgende:
Ik dacht dat je eerst de "Liddl" verkeerd had geschreven.
Nee, wel het pootjequote:Op dinsdag 11 november 2008 20:40 schreef deedeetee het volgende:
En kreeg je de aangeschoten diddl mee ?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:27 schreef Djeez het volgende:
Alles beter dan Paddington, die is pas echt irritant!
Mijn zusje noemde hem vroeger altijd Beertje Pekkikumquote:
... een wat?quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:14 schreef Scherpkoekje het volgende:
Pimboli - Hoort bij Diddl, is vrienden met Mimihopps en is een zuidwestknautschanische knuffelteddy
Omg, hoe ging datquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:49 schreef TheDenialTwist het volgende:
[..]
... een wat?
Dat doet me er aan denken, ik had heel, heel, héél vroeger een emailadres met diddl in de naam![]()
![]()
mijn voornaam + diddl @ hotmail.comquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:49 schreef TheDenialTwist het volgende:
Dat doet me er aan denken, ik had heel, heel, héél vroeger een emailadres met diddl in de naam![]()
![]()
Dat moet haast wel, zo'n meuk is hetquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:56 schreef Sargon het volgende:
Die troep komt toch uit Duitsland of niet?
quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:59 schreef Sargon het volgende:
Volgens mij was er ook ooit een Diddl SS divisie
Met Diddl opdruk op de uniformenquote:Op dinsdag 11 november 2008 21:59 schreef Sargon het volgende:
Volgens mij was er ook ooit een Diddl SS divisie
Ja die hebben flink huisgehoudenquote:Op dinsdag 11 november 2008 22:09 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
Met Diddl opdruk op de uniformen
Ik denk het wel. Veel meiden in mijn klas kochten het vroeger (6 jaar geleden ofzo) alleen uit Duitsland (we woonden bij de grens).quote:Op dinsdag 11 november 2008 21:56 schreef Sargon het volgende:
Die troep komt toch uit Duitsland of niet?
Anders had je hem af moeten laten maken. Goeie actie!quote:Op dinsdag 11 november 2008 22:44 schreef Susi het volgende:
Mijn moeder wilde onze hond zo noemen
Gelukkig heb ik dat hoogstpersoonlijk tegengehouden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |